quote:
Welterusten Bosquote:
Whehehehehehquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je hebt de GRTDOJW al gevonden, daar is het juist heel druk nu!
dat is op mij helaas niet van toepassingquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, je hebt de GRTDOJW al gevonden, daar is het juist heel druk nu!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is op mij helaas niet van toepassing
geen anus te doen op je werkquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat het betekent eigenlijk
Geen reet te doen op je werk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee wat het betekent eigenlijk
Trustequote:Op dinsdag 23 november 2010 23:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen reet te doen op je werk.
Maar ik ga slapen, trusten allemaal!
Wheheheeheh truste Zeroquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
een plak bakbloedworst
Mooie tongbreker voor ik ga slapen.
volgens mij kan je een redelijk inkomen bij elkaar schrapen door alleen maar bij oprah in de show te komenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
Die flappies bij Oprah krijgen weer een auto
Ze wisten niet dat ze in die weggeefshow zouden zitten...quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij kan je een redelijk inkomen bij elkaar schrapen door alleen maar bij oprah in de show te komen
hmmm die UGGS hadden ze mogen houdenquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze wisten niet dat ze in die weggeefshow zouden zitten...
Ze kregen oa. een auto, een cruise, een iPad, horloge en UGGS
ik dacht dat ze iedere show wel wat weggafquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lol, al die prijzen en dan die pantoffels erbijquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met een boek van Martha Stewart word je niet meteen rijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat ze iedere show wel wat weggaf
yo dawg, i herd you liked stuff, so we stuffed stuff in your stuff so you can stuff yourself with stuff we stuffed in your stuffquote:Op woensdag 24 november 2010 00:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lol, al die prijzen en dan die pantoffels erbij
klopt, maar dit was Oprah's favorites oidquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat ze iedere show wel wat weggaf
Ik kwam niet verder dan de schijtende knechtquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:47 schreef Zeroku het volgende:
een plak bakbloedworst
Mooie tongbreker voor ik ga slapen.
Inderdaad, nog erger dan bij Dr Phil, maar whatever, vind het beide vreselijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gegil van die mensen bij Oprah, zo Amerikaans.
wel grappig dat ze die man zo goed in beeld brachtenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gegil van die mensen bij Oprah, zo Amerikaans.
Die vind ik helemaal verschrikkelijkquote:Op woensdag 24 november 2010 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, nog erger dan bij Dr Phil, maar whatever, vind het beide vreselijk
erger nog, mijn vrouw vind Dr Phil geweldigquote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal verschrikkelijk
die kun je saboteren he?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erger nog, mijn vrouw vind Dr Phil geweldig
iedere uitzending neemt ze op op de HR decorden
een vreemdgaande psychiater die al jaren geleden zijn bevoegdheid kwijt is geraakt, en heel amerika adoreert emquote:Op woensdag 24 november 2010 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal verschrikkelijk
Echt?quote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vreemdgaande psychiater die al jaren geleden zijn bevoegdheid kwijt is geraakt, en heel amerika adoreert em
koenquote:
en zo'n man gaat dan normen en waarden bijbrengenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een vreemdgaande psychiater die al jaren geleden zijn bevoegdheid kwijt is geraakt, en heel amerika adoreert em
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |