Voor een auto wil ik ook wel ff juichenquote:Op woensdag 24 november 2010 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gegil van die mensen bij Oprah, zo Amerikaans.
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een paar keer de start-stop tijden veranderd![]()
hier ook, iedere dag weer.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
Hoppa! Weer een vuurwerkbom naast ons huis.
quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een paar keer de start-stop tijden veranderd![]()
Ik kijk niet, ben een beetje over het algemeen aan het kletsen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor een auto wil ik ook wel ff juichen
Browser werkte niet meer en het broertje browser gooit een vierkant teken voor een enterquote:
Ik heb geen tv aan. Maar ik geloof dat ik de hysterie wel voor de geest kan halen.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kijk niet, ben een beetje over het algemeen aan het kletsen.
Slaap lekkerquote:
Niet zozeer dat ik niet kan slapen, maar vooral hoe ik me nu voel...quote:
een rotdip dus....quote:Op woensdag 24 november 2010 00:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet zozeer dat ik niet kan slapen, maar vooral hoe ik me nu voel...
Ja, maar ik ga toch maar weer naar bed. mor..vandaag weer werken en dat heeft als het zo doorgaat weinig zin..quote:Op woensdag 24 november 2010 00:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een rotdip dus....
Balen man....
Oke, sterkte!quote:Op woensdag 24 november 2010 01:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga toch maar weer naar bed. mor..vandaag weer werken en dat heeft als het zo doorgaat weinig zin..
Mogguh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde dat ik me na dat telefoontje omdraaide en verder sliepquote:Op woensdag 24 november 2010 07:56 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen Kally
Hij, nu nog slapen? Het is toch al 7 uur geweest...
oooohw zoquote:Op woensdag 24 november 2010 07:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik me na dat telefoontje omdraaide en verder sliep
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:42 schreef Graseter het volgende:
Fuck yeah broodje improv.
Ik ging mn boterham klaarmaken. Ik dacht hopsakee xxl hagel erop. Komt er een klein beetje uit, leeg. Oke normale hagel erbij, zelfde verhaal. Zit ik met een halfnaakte boterham met wat hagelslag. Kom ik met het geniale idee om er bruine basterd suiker op te doen. Nu heb ik een epische boterham.
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 24 november 2010 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daar woon ik welhoezo?
Dankje, mijn maag verwelkomt hem nu.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
episch zoet me dunkteet smakelijk
Ik weet dat ik jou altijd blij kan maken met wat fotos.quote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Kally het volgende:
Boeiend verhaal bart, tnx voor de foto's
quote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jou altijd blij kan maken met wat fotos.
Mijn hele dag weer goedquote:Op woensdag 24 november 2010 08:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jou altijd blij kan maken met wat fotos.
Ja vaag, ik ben druk dus weinig fok vandaagquote:
okidokiquote:Op woensdag 24 november 2010 08:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vaag, ik ben druk dus weinig fok vandaag
Nijmegen de gekstequote:Op woensdag 24 november 2010 08:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Niet echt een reden eigenlijk
Of een beetje curry.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, als het koude kaas is kun je er nog wat appelstroop bij doen
Zoete chiliquote:Op woensdag 24 november 2010 09:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Of een beetje curry.
Of een beetje zoet chili saus.
Ik. Om te lachen. Alleen ik kan zulke epische broodjes maken.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:03 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook een episch broodje fabriceren. Wie wil er foto's?
Ik heb jou niet in whatsapp staan.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik. Om te lachen. Alleen ik kan zulke epische broodjes maken.
Verkeer zat tegen waardoor ik iets te laat was.quote:
wat is er? Goedemorgen trouwensquote:
Kan erger dus.quote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verkeer zat tegen waardoor ik iets te laat was.
ow kan gebeuren tochquote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Patjequote:Op woensdag 24 november 2010 09:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een vrachtwagen met een eigen mening?quote:Op woensdag 24 november 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
Morge iedereen
Ja kan gebeuren maar ik erger me daar aan, een vrachtwagen was van mening dat hij onder een viaduct door kon maar stond daar dus vast, en ik stond daarachter.
Hey kuikenquote:
Mogguh Patjequote:
ik heb je een whatsapp gestuurdquote:Op woensdag 24 november 2010 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
Miran had Wander nu betaald ofniet? Anders issie zeker nog niet op FOK! geweest en zal ik hem een whatsapp sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |