SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze geen boobies heeftquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
toen die ene met krukken op kwam en daarna nog eens moest komen aanlopen met bikini aan kwam ik niet meer bij
![]()
Oh dan ik ook want ik ben het tegenovergestelde en dat is dan leuk voor op TVquote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Noek het volgende:
Ik ben ook voor Jezus en mijn jeugd was zwaar ruk. Omg, opeens weet ik het: Ik word een model!
ik vind haar engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
ach ja..quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Godver, waarom kan ik me toch nooit inhouden met spoilers
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Godver, waarom kan ik me toch nooit inhouden met spoilers
Oh nou dan verschillen we daarover van meningquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach ja..
zo'n grote spoilers was het niet
van mij welquote:
Het is volgens mij al sinds jaar en dag gebruikelijk dat de foto's van de komende aflevering al in het topic komen te staan, zodat we alvast kunnen oordelen en kunnen kijken of men hetzelfde ziet als de jury.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil eigenlijk niks zien, wil je het over de toekomstige shizzle (of is dat gewoon van deze aflevering?) hebben enzo moest je maar een ANTM topic ten tijde van de serie in Amerika moeten openen. Maarja, dat vind ik.
Ja, dat vind ik dus ook enorme onzin.quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is volgens mij al sinds jaar en dag gebruikelijk dat de foto's van de komende aflevering al in het topic komen te staan, zodat we alvast kunnen oordelen en kunnen kijken of men hetzelfde ziet als de jury.
Ze is ook heel erg engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
vond ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is ook heel erg eng![]()
![]()
Het is wel echt een freakshow deze keer...waar hebben ze die meiden vandaan gehaald, uit wachtkamers van psychologen ofzo![]()
Ik vond het zo jammer dat Ciara niet door is, dat blonde meisje met die kattenogen
bij www.rtlgemist.nl zul je meer succes hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef MelR het volgende:
jeeej een nieuw seizoen!!!
vind ANTM leuker dan BNTM..het is extremer, gekker, en bitchy-er! en toch lijkt het (vind ik) minder gemaakt dan bntm!! Maaar ik kon maandag dus niet kijken..:( wanneer word het herhaald? of kan ik het ergens online terugkijken? (op uitzending gemist kan ik t niet vinden?)
Project runway staat er wel op. Dat is toch ook internationaal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:08 schreef Inx het volgende:
Het komt niet op RTL gemist omdat het een buitenlandse serie betreft, daar heeft RTL dus geen rechten voor, om dat te plaatsen.
Dus dat wordt de herhaling kijkenEn anders op Youtube, daar staan vaak ook wel afleveringen op, alleen loop je dan wel het risico dat je er per ongeluk achter komt wie er gewonnen heeft.
Wat is je punt? Ze zijn niet mooi genoeg om iets te kunnen worden, zijn ze te klein, te freaky?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:34 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie dit leuk vinden. Van ellende gaan ze nu maar midgets casten?![]()
Wat is het volgende? mensen met een handicap?Mi heeft dit programma helemaal niks meer te maken met topmodel maar puur met mensen voor lul zetten die denken iets te kunnen worden.
De afleveringen van de Nederlandse Project Runway ("Project Catwalk") staan er opquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Project runway staat er wel op. Dat is toch ook internationaal?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:32 schreef MelR het volgende:
wanneer komen de make overs? vind ik altijd zo leuk, vooral als die meiden er helemaal een drama van gaan maken!!ik zelf zou het ook niet leuk vinden als mn haar er af zou gaan (aan de andere kant, heb toch pluishaar maar toch) maar die mensen hebben er echt wel verstand van hoor, wat jou mooi staat...(hoopt op grote make overs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu is de make overEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Aah, joh, ze hebben korte beentjes!quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef Maartel het volgende:
Die V-vormige catwalk ziet er niet uit alsof je echt de ruimte hebt om er fatsoenlijk op te oefenen
Dat heb ik dus ook gemist...quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Rebbedebje het volgende:
En ik ben blij dat die (Amber?) Jesus freak weg is![]()
Vraag me nu alleen wel af waarom...
prive problemsquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Inx het volgende:
Ik heb iets gemist, wie is Amber, en waarom is ze weg? Ik schakel net in (reclame).
Je hebt niks gemist, ze gingen er niet op in verder.quote:
quote:
Geen tijd voor helaas.quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Was een "teleurstellende" make over anders.
Niet drastisch genoeg.
(meeste meiden hebben nog lang haar en veel hun eigen kleur of upgrade van die kleur)
Hou ze nog net uit elkaar
Herhaling zaterdag kijken anders?
Gelukkig maar. Ik wilde Ciara er inquote:
ow dan ga ik even zoeken op zaterdagquote:
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan ga ik even zoeken op zaterdag
Of kan je het ook terugkijken? Gratis? Op rtl gemist misschien
Maximaal 1.70 (5'7") in deze serie. Ik weet niet wat normaal de minimale lengte is, maar jij zal waarschijnlijk net tussen de wal en het schip vallen (qua lengte).quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef _Arual_ het volgende:
Dus voor deze reeks moeten mensen 1,70 m zijn, en voor de gewone 1,74?
* _Arual_ is 1,72. Over hoofd en postuur zullen we het verder maar niet hebben, maar, hee.
Ik ook, ik ben 1.71quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maximaal 1.70 (5'7") in deze serie. Ik weet niet wat normaal de minimale lengte is, maar jij zal waarschijnlijk net tussen de wal en het schip vallen (qua lengte).
Jammer eigenlijk. Het zou de overtreffende trap van tenenkrommend wordenquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Gelukkig doet Daphne dit soort dingen niet in BNTM, dan zou het allemaal nog erger worden.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Op 100 m afstand zag je de schaamlippen nog wapperen
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Op 100 m afstand zag je de schaamlippen nog wapperen
Typisch Amerikaansquote:
Nicolequote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Wat stom zeg, van Rachel, die er ineens uit moest.
Ze is tien keer zo apart en mooi als minstens de helft van wat er nu nog in zit![]()
Die rooie is mijn favo nu.
Ik denk het wel ja.. In de modeshow waarin ze naast de lange modellen liepen hadden ze ook allemaal een korter jurkje aan (maakt kleiner) en de langere dames juist een heel lange jurk (maakt nog langer). Vooral benadrukken dus...quote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Moeten ze nou expres platte sandalen aan bij de juryberaadslaging, zodat ze nog kleiner lijken? En dan Tyra op hoge hakken, zodat het verschil nog groter wordt?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:21 schreef L3viathan het volgende:
En wat een heerlijk moment dat Lulu eruit gebonjourd werd
Ik vond dat wel wat hebben eigenlijk, een langer model en een wat korter exemplaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.. In de modeshow waarin ze naast de lange modellen liepen hadden ze ook allemaal een korter jurkje aan (maakt kleiner) en de langere dames juist een heel lange jurk (maakt nog langer). Vooral benadrukken dus...
Ik vind er geen zak aan eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:
Zoo dit topic is echt dood indd
Maarja, heb ook het idee dat ANTM dit seizoen niet zo boeiend is?
ben het totaal met je eens. hier thuis ben ik nog de enige die kijkt, maar waarom eigenlijk..?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan eigenlijkDat gebitch de hele tijd
Tja, als je er eenmaal aan begonnen bentquote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ben het totaal met je eens. hier thuis ben ik nog de enige die kijkt, maar waarom eigenlijk..?
Laura geloof ik.. Die kleren van haar zijn af en toe wel hilarischquote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, als je er eenmaal aan begonnen bent![]()
De enige die ik leuk vind is ohh hoe heet ze, dat meisje vann het platteland zeg maar. En oh zo'n geblondeerde Rae ofzo.
Ik vind het ook leuk, hoor! Het is prima hersenloos vermaak, zonder de ergernis van hysterisch knipperende en bewegende Daphnequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:28 schreef Rebbedebje het volgende:
Dus ik ben de enige die (dit seizoen) leuk vind![]()
![]()
Nog 1 keer en dan kan ik het weer niet zien op maandag, dus praat ik hier sowieso niet mee.
SPOILER: je kan veilig lezen, hier staat geen naamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet het bij elke talentenjacht (vandaar dat ik ook nooit meer kijk); in een vroeg stadium worden goede kandidaten eruit gestemd zodat de finale eigenlijk nog een formaliteit is, de winnaar en een duidelijk mindere kandidaat staan in de finale.SPOILER: over AmberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar ze heeft wel een enorm monotone stem. Daar moet je ook maar net geduld voor hebben...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:56 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat een biches zijn het toch soms.
Nicole heeft terecht de challenge gewonnen.
Ze zijn gewoon jaloers omdat ze een fotogeniek mooi koppie heeft.
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:07 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben blij dat Dolph Lundgren eruit is gegaan.. wat een jaloers k*tkind
Ja, als ze nou nog een erg mooie, stevige vorm hadden, was het niet zo erg maar het ziet eruit alsof ze in haar oksels willen wegkruipenquote:
ja hequote:Op maandag 10 januari 2011 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, als ze nou nog een erg mooie, stevige vorm hadden, was het niet zo erg maar het ziet eruit alsof ze in haar oksels willen wegkruipen
ja hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja heen dan nog zo'n lelijk geval aan
ja idd..quote:Op maandag 10 januari 2011 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja hahaha![]()
Ik vind dit soort interview-opdrachten altijd zo stom trouwens. Presenteren is toch echt wel iets anders
ja precies!quote:Op maandag 10 januari 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja idd..
wat zegt dit nu over of iemand een goed model is of niet?
Ja, echtquote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik het een paar weken niet gezien
maar dat meisje met dat rode haar, zij is echt mooi
okequote:Op maandag 10 januari 2011 21:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echten ze komt idd steeds meer los.
Ik vind Laura zo leuk en Rae
Ik vind dat ze haar commercial juist erg leuk deedquote:Op maandag 10 januari 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
oke
echt dat haar
Nicole bedoelde ik
ja, beter dan deze jank grietquote:Op maandag 10 januari 2011 21:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind dat ze haar commercial juist erg leuk deed![]()
Soms snap ik de jury niet.
Neeee, niet Raequote:Op maandag 10 januari 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja, beter dan deze jank griet
ze zijn soms erg vaag
Miss Jay is zooo leuk
Inderdaad.. krijgt ze eindelijk een prijs en dan is het niet goed genoegquote:
iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Inderdaad.. krijgt ze eindelijk een prijs en dan is het niet goed genoeg
Daarnaast schept ze ook elke week op dat ze de fotoshoot gaat ownen om vervolgens keihard op haar bek te gaan.. nouja, dat is dan wel weer leuk
nee ze is alleen maar geirriteerdquote:
vind het altijd zo komisch al ze weer gaat jankenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nee ze is alleen maar geirriteerd
net als 2 weken geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
vind het altijd zo komisch al ze weer gaat janken
Wat een vreselijk, ontevreden mens is dat zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:42 schreef L3viathan het volgende:
Eindelijk is Erin eruit.. wat een heerlijk tv moment!
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat een vreselijk, ontevreden mens is dat zeg.
Ik ben zo blij dat Laura door is
Já, geweldig, die omaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:58 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik ook
Laura en Nicole komen duidelijk het meest sympathiek over
Die oma van Laura maakt ook geniale kleding
Ja, zelfs zonder dat prachtige haar is het een heel apart type.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:02 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Maar nou vraag ik me wel af: als Nicole niet dat rode haar zou hebben, zou ze dan nog zo 'apart' zijn?
siquote:Op maandag 14 februari 2011 08:11 schreef L3viathan het volgende:
Maar zag ik het nu goed? Vanavond weer de volgende cycle?
and who is it?quote:Op maandag 14 februari 2011 20:51 schreef VeerEli het volgende:
Er zit volgens mij 1 meisje bij die echt een mooi koppie heeft.
Ik denk op basis van het aantal persoonlijkheidstoornissen en trauma'squote:Op maandag 14 februari 2011 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe hebben ze deze meiden geselecteerd?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik denk op basis van het aantal persoonlijkheidstoornissen en trauma's
Daar lijkt het inderdaad wel op.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik denk op basis van het aantal persoonlijkheidstoornissen en trauma's
Ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 21:21 schreef egeltje1985 het volgende:
En waarom is maat 38 plus-size...? Snik. Ik ben juist afgevallen en heb nu bijna maat 38. Wat was ik eerst? Giga-size?
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef L3viathan het volgende:
Ik schakel meteen even door naar Tabatha
Ik kan die niet vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Is daar ook een topic van eigenlijk?
Jaaaaaaa, met na Tabatha dan Dating in the Darkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien moeten we hier gewoon een maandagavond-topic van maken
Yayquote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, met na Tabatha dan Dating in the Dark
Hahaha ja maar ik vind heur haar geweldig (bij haar passen).quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef L3viathan het volgende:
Tabatha heeft echt een kop als een bulldog
Ze moet er natuurlijk wel streng uitzien.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja maar ik vind heur haar geweldig (bij haar passen).
Ze is wel een heldinquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja maar ik vind heur haar geweldig (bij haar passen).
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ze moet er natuurlijk wel streng uitzien.
Haha ja ze gaat wel grondig te werk. Ik denk dat die eigenaresse van vandaag er ook flink van lansg gaat krijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ze is wel een heldin
Zoals ze vorige week die shop-o-holic al haar kleren voor een paar dollar weg liet doen
* L3viathan pakt er even een lekkere zak chips bijquote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Haha ja ze gaat wel grondig te werk. Ik denk dat die eigenaresse van vandaag er ook flink van lansg gaat krijgen
Stokbrood met aioli hierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef L3viathan het volgende:
[..]
* L3viathan pakt er even een lekkere zak chips bij
Een paar rolletjesquote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon een paar pepermuntjes.
Jaquote:
Dat zou niet lang duren denk ik, ze is zo autoritair, ik zou er echt niet tegen kunnenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
Het zal je werkgever maar zijn.
Ik was waarschijnlijk ook al lang weggerend.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou niet lang duren denk ik, ze is zo autoritair, ik zou er echt niet tegen kunnen
Schreeuwendquote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk ook al lang weggerend.
Haha ja die is leuk! Morgen weerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef L3viathan het volgende:
Ze doet me denken aan coach Beiste van Glee
Maar dan minder sympathiek
Ze is echt niet goed wijs, serieusquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wtf, dat chagrijnige smoel van haar.![]()
Ik ben benieuwd of dit nog wat gaat worden.
Ja, vreselijkquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
Het is dus niet goed gekomen.
Ja hèquote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Tabatha is ook geweldig idd! Wat een aflevering vandaag.. Vond eigenlijk dat Tabatha zich nog behoorlijk rustig hield tegenover die draak
Hahahaha ja denk het ookquote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Maar ze had haar waarschijnlijk echt gestompt als ze zich had laten gaan
Ja dat was haar impressie van Cindy Crawfordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef juxtaposition het volgende:
Wat was dat met dat plus size model met die moedervlek? Had ze die nou er zelf op getekend?![]()
Het zag er echt walgelijk uit!
Ze is er niet mooier op geworden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef L3viathan het volgende:
Die rooie ziet er nu uit als een jong jongetje
join my clubquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |