Ik denk het wel ja.. In de modeshow waarin ze naast de lange modellen liepen hadden ze ook allemaal een korter jurkje aan (maakt kleiner) en de langere dames juist een heel lange jurk (maakt nog langer). Vooral benadrukken dus...quote:Op maandag 13 december 2010 23:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Moeten ze nou expres platte sandalen aan bij de juryberaadslaging, zodat ze nog kleiner lijken? En dan Tyra op hoge hakken, zodat het verschil nog groter wordt?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:21 schreef L3viathan het volgende:
En wat een heerlijk moment dat Lulu eruit gebonjourd werd
Ik vond dat wel wat hebben eigenlijk, een langer model en een wat korter exemplaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:53 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.. In de modeshow waarin ze naast de lange modellen liepen hadden ze ook allemaal een korter jurkje aan (maakt kleiner) en de langere dames juist een heel lange jurk (maakt nog langer). Vooral benadrukken dus...
Ik vind er geen zak aan eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:
Zoo dit topic is echt dood indd
Maarja, heb ook het idee dat ANTM dit seizoen niet zo boeiend is?
ben het totaal met je eens. hier thuis ben ik nog de enige die kijkt, maar waarom eigenlijk..?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan eigenlijkDat gebitch de hele tijd
Tja, als je er eenmaal aan begonnen bentquote:Op donderdag 30 december 2010 23:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ben het totaal met je eens. hier thuis ben ik nog de enige die kijkt, maar waarom eigenlijk..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |