Ik kan die niet vinden.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Is daar ook een topic van eigenlijk?
Jaaaaaaa, met na Tabatha dan Dating in the Darkquote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien moeten we hier gewoon een maandagavond-topic van maken
Yayquote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, met na Tabatha dan Dating in the Dark
Hahaha ja maar ik vind heur haar geweldig (bij haar passen).quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef L3viathan het volgende:
Tabatha heeft echt een kop als een bulldog
Ze moet er natuurlijk wel streng uitzien.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja maar ik vind heur haar geweldig (bij haar passen).
Ze is wel een heldinquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja maar ik vind heur haar geweldig (bij haar passen).
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ze moet er natuurlijk wel streng uitzien.
Haha ja ze gaat wel grondig te werk. Ik denk dat die eigenaresse van vandaag er ook flink van lansg gaat krijgenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ze is wel een heldin
Zoals ze vorige week die shop-o-holic al haar kleren voor een paar dollar weg liet doen
* L3viathan pakt er even een lekkere zak chips bijquote:Op maandag 14 februari 2011 21:42 schreef -Miauw- het volgende:
Haha ja ze gaat wel grondig te werk. Ik denk dat die eigenaresse van vandaag er ook flink van lansg gaat krijgen
Stokbrood met aioli hierquote:Op maandag 14 februari 2011 21:45 schreef L3viathan het volgende:
[..]
* L3viathan pakt er even een lekkere zak chips bij
Een paar rolletjesquote:Op maandag 14 februari 2011 21:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon een paar pepermuntjes.
Jaquote:
Dat zou niet lang duren denk ik, ze is zo autoritair, ik zou er echt niet tegen kunnenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
Het zal je werkgever maar zijn.
Ik was waarschijnlijk ook al lang weggerend.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou niet lang duren denk ik, ze is zo autoritair, ik zou er echt niet tegen kunnen
Schreeuwendquote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk ook al lang weggerend.
Haha ja die is leuk! Morgen weerquote:Op maandag 14 februari 2011 22:07 schreef L3viathan het volgende:
Ze doet me denken aan coach Beiste van Glee
Maar dan minder sympathiek
Ze is echt niet goed wijs, serieusquote:Op maandag 14 februari 2011 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wtf, dat chagrijnige smoel van haar.![]()
Ik ben benieuwd of dit nog wat gaat worden.
Ja, vreselijkquote:Op maandag 14 februari 2011 22:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
Het is dus niet goed gekomen.
Ja hèquote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef VeerEli het volgende:
Tabatha is ook geweldig idd! Wat een aflevering vandaag.. Vond eigenlijk dat Tabatha zich nog behoorlijk rustig hield tegenover die draak
Hahahaha ja denk het ookquote:Op maandag 14 februari 2011 22:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Maar ze had haar waarschijnlijk echt gestompt als ze zich had laten gaan
Ja dat was haar impressie van Cindy Crawfordquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:02 schreef juxtaposition het volgende:
Wat was dat met dat plus size model met die moedervlek? Had ze die nou er zelf op getekend?![]()
Het zag er echt walgelijk uit!
Ze is er niet mooier op geworden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef L3viathan het volgende:
Die rooie ziet er nu uit als een jong jongetje
join my clubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |