Ik denk dat ze min of meer gedwongen werden om daar te werken. Zoals een van die kapsters al aangaf zouden ze na (genomen of gegeven) ontslag niet meer in die omgeving kunnen werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb er een stuk van gezien. Die zeug zag er echt niet als een kapster uit vond ik. Ik snap alleen niet dat mensen voor zo iemand blijven werken? Ik zou allang mijn biezen hebben gepakt. Verder begrijp ik niet dat een kapsalon die geen klanten heeft toch zoveel kappers in dienst heeft. Wie weet is er weer een hoop doorgestoken kaart en in scene gezet.
Ja echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:28 schreef L3viathan het volgende:
Die foto![]()
Geweldig programma!
Eigenlijk had Tabatha gisteren gewoon Nikki moeten ontslaan..
Volgens mij ergens bovenin of links in Engelandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:13 schreef Ladidadida het volgende:
Ik vroeg me af uit welk land die Nikki kwam, ze gaf aan uit Europa te komen maar ik kon haar accent niet helemaal plaatsen.
Ik vraag me af wat her verhaal daarachter zit heeft. Heeft die Nikki dan zoveel macht.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze min of meer gedwongen werden om daar te werken. Zoals een van die kapsters al aangaf zouden ze na (genomen of gegeven) ontslag niet meer in die omgeving kunnen werken.
Concurrentiebeding. Het hangt er echt vanaf wat ze hebben afgesproken in het contract. Een vriendin van mij had het ook. Ze is kapster en nam ontslag en mocht toen een jaar lang niet in een kapperzaak werken in een straal van 1 kilometer van haar vorige werkgever.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:35 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat her verhaal daarachter zit heeft. Heeft die Nikki dan zoveel macht.
Ik heb me dat ook weleens afgevraagd. Maar ik heb na de uitzending van gisteren gezocht naar reacties op die uitzending, en daar stond er eentje tussen van een voormalig personeelslid van haar, die zei dat het er niet uit te houden was en dat in de periode erna zo'n beetje de hele staf vertrok. Verder vond ik nog een recensie van een klánt, die beweerde dat het daarbinnen geruime tijd gezellig was, met een aangename crew. Tot... Nikki binnen kwam. Laten we zeggen dat de gevoelstemperatuur in de ruimte binnen een minuut een graad of tien daalde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:28 schreef VeerEli het volgende:
Jeej leuk, een Tabatha topic
Ik vraag me ook wel af of het geen doorgestoken kaart is soms, maar als ik dan bijv. kijk naar die aflevering van gisteren, dan lijkt me dat sterk.
Die moet iemand gaan inhuren voor online reputatiemanagement, anders komt het echt niet goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:42 schreef Zith het volgende:
http://outspokenmedia.com(...)nagement-case-study/ staan veel tweets en facebookcomments op de accounts van de kapper
Ja en dat ze dan haar medewerkers aanspreekt op hun uiterlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Maar die Nikki ziet er ook helemaal niet representatief uit. Als je een kapsalon runt, moet je eigen haar ook dik in orde zijn.
Uhuhquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja en dat ze dan haar medewerkers aanspreekt op hun uiterlijk
Omg, die wil ik ook ff zienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Karina het volgende:
Leuke serie, ik kijk het sinds kort ook altijd. Vorige week (of de week ervoor), die eigenaar met een levensgrote dildo in zijn la en dan ook ermee in de rondte zwaaien terwijl er klanten waren
Echtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Damn, ik heb de aflevering gister maar half gekeken. Moeite van het terugkijken waard als ik het hier zo lees...
Ja, ze reageerde heel kinderachtig op Suzee. 'Ok, laat haar het dan maar doen, zij slaagt er wel in want ze denkt dat ze het zo goed kan en weet.' Wat een trol zeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Uhuh. Maar die vrouw is gewoon bijzonder gefrustreerd en ongelukkig en reageert dat af op haar personeel. Ze is ook bang dat iemand anders (Suzee oid?) wel zal slagen waar zij niet slaagt. Zoals iemand in een ander topic zei gisteravond: She really needs to get laid
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |