SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze geen boobies heeftquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
toen die ene met krukken op kwam en daarna nog eens moest komen aanlopen met bikini aan kwam ik niet meer bij
![]()
Oh dan ik ook want ik ben het tegenovergestelde en dat is dan leuk voor op TVquote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Noek het volgende:
Ik ben ook voor Jezus en mijn jeugd was zwaar ruk. Omg, opeens weet ik het: Ik word een model!
ik vind haar engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
ach ja..quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Godver, waarom kan ik me toch nooit inhouden met spoilers
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Godver, waarom kan ik me toch nooit inhouden met spoilers
Oh nou dan verschillen we daarover van meningquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach ja..
zo'n grote spoilers was het niet
van mij welquote:
Het is volgens mij al sinds jaar en dag gebruikelijk dat de foto's van de komende aflevering al in het topic komen te staan, zodat we alvast kunnen oordelen en kunnen kijken of men hetzelfde ziet als de jury.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil eigenlijk niks zien, wil je het over de toekomstige shizzle (of is dat gewoon van deze aflevering?) hebben enzo moest je maar een ANTM topic ten tijde van de serie in Amerika moeten openen. Maarja, dat vind ik.
Ja, dat vind ik dus ook enorme onzin.quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is volgens mij al sinds jaar en dag gebruikelijk dat de foto's van de komende aflevering al in het topic komen te staan, zodat we alvast kunnen oordelen en kunnen kijken of men hetzelfde ziet als de jury.
Ze is ook heel erg engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
vond ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze is ook heel erg eng![]()
![]()
Het is wel echt een freakshow deze keer...waar hebben ze die meiden vandaan gehaald, uit wachtkamers van psychologen ofzo![]()
Ik vond het zo jammer dat Ciara niet door is, dat blonde meisje met die kattenogen
bij www.rtlgemist.nl zul je meer succes hebben.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:37 schreef MelR het volgende:
jeeej een nieuw seizoen!!!
vind ANTM leuker dan BNTM..het is extremer, gekker, en bitchy-er! en toch lijkt het (vind ik) minder gemaakt dan bntm!! Maaar ik kon maandag dus niet kijken..:( wanneer word het herhaald? of kan ik het ergens online terugkijken? (op uitzending gemist kan ik t niet vinden?)
Project runway staat er wel op. Dat is toch ook internationaal?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:08 schreef Inx het volgende:
Het komt niet op RTL gemist omdat het een buitenlandse serie betreft, daar heeft RTL dus geen rechten voor, om dat te plaatsen.
Dus dat wordt de herhaling kijkenEn anders op Youtube, daar staan vaak ook wel afleveringen op, alleen loop je dan wel het risico dat je er per ongeluk achter komt wie er gewonnen heeft.
Wat is je punt? Ze zijn niet mooi genoeg om iets te kunnen worden, zijn ze te klein, te freaky?quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:34 schreef rubje het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie dit leuk vinden. Van ellende gaan ze nu maar midgets casten?![]()
Wat is het volgende? mensen met een handicap?Mi heeft dit programma helemaal niks meer te maken met topmodel maar puur met mensen voor lul zetten die denken iets te kunnen worden.
De afleveringen van de Nederlandse Project Runway ("Project Catwalk") staan er opquote:Op vrijdag 26 november 2010 13:18 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Project runway staat er wel op. Dat is toch ook internationaal?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:32 schreef MelR het volgende:
wanneer komen de make overs? vind ik altijd zo leuk, vooral als die meiden er helemaal een drama van gaan maken!!ik zelf zou het ook niet leuk vinden als mn haar er af zou gaan (aan de andere kant, heb toch pluishaar maar toch) maar die mensen hebben er echt wel verstand van hoor, wat jou mooi staat...(hoopt op grote make overs)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb het misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu is de make overEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Aah, joh, ze hebben korte beentjes!quote:Op maandag 29 november 2010 20:50 schreef Maartel het volgende:
Die V-vormige catwalk ziet er niet uit alsof je echt de ruimte hebt om er fatsoenlijk op te oefenen
Dat heb ik dus ook gemist...quote:Op maandag 29 november 2010 20:55 schreef Rebbedebje het volgende:
En ik ben blij dat die (Amber?) Jesus freak weg is![]()
Vraag me nu alleen wel af waarom...
prive problemsquote:Op maandag 29 november 2010 20:46 schreef Inx het volgende:
Ik heb iets gemist, wie is Amber, en waarom is ze weg? Ik schakel net in (reclame).
Je hebt niks gemist, ze gingen er niet op in verder.quote:
quote:
Geen tijd voor helaas.quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Was een "teleurstellende" make over anders.
Niet drastisch genoeg.
(meeste meiden hebben nog lang haar en veel hun eigen kleur of upgrade van die kleur)
Hou ze nog net uit elkaar
Herhaling zaterdag kijken anders?
Gelukkig maar. Ik wilde Ciara er inquote:
ow dan ga ik even zoeken op zaterdagquote:
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan ga ik even zoeken op zaterdag
Of kan je het ook terugkijken? Gratis? Op rtl gemist misschien
Maximaal 1.70 (5'7") in deze serie. Ik weet niet wat normaal de minimale lengte is, maar jij zal waarschijnlijk net tussen de wal en het schip vallen (qua lengte).quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef _Arual_ het volgende:
Dus voor deze reeks moeten mensen 1,70 m zijn, en voor de gewone 1,74?
* _Arual_ is 1,72. Over hoofd en postuur zullen we het verder maar niet hebben, maar, hee.
Ik ook, ik ben 1.71quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maximaal 1.70 (5'7") in deze serie. Ik weet niet wat normaal de minimale lengte is, maar jij zal waarschijnlijk net tussen de wal en het schip vallen (qua lengte).
Jammer eigenlijk. Het zou de overtreffende trap van tenenkrommend wordenquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Gelukkig doet Daphne dit soort dingen niet in BNTM, dan zou het allemaal nog erger worden.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Op 100 m afstand zag je de schaamlippen nog wapperen
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Op 100 m afstand zag je de schaamlippen nog wapperen
Typisch Amerikaansquote:
Nicolequote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Wat stom zeg, van Rachel, die er ineens uit moest.
Ze is tien keer zo apart en mooi als minstens de helft van wat er nu nog in zit![]()
Die rooie is mijn favo nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |