SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze geen boobies heeftquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Kidney_bean01 het volgende:
![]()
toen die ene met krukken op kwam en daarna nog eens moest komen aanlopen met bikini aan kwam ik niet meer bij
![]()
Oh dan ik ook want ik ben het tegenovergestelde en dat is dan leuk voor op TVquote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Noek het volgende:
Ik ben ook voor Jezus en mijn jeugd was zwaar ruk. Omg, opeens weet ik het: Ik word een model!
ik vind haar engquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
ach ja..quote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Godver, waarom kan ik me toch nooit inhouden met spoilers
Dat dusquote:Op maandag 22 november 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Godver, waarom kan ik me toch nooit inhouden met spoilers
Oh nou dan verschillen we daarover van meningquote:Op maandag 22 november 2010 21:32 schreef miieejj het volgende:
[..]
ach ja..
zo'n grote spoilers was het niet
van mij welquote:
Het is volgens mij al sinds jaar en dag gebruikelijk dat de foto's van de komende aflevering al in het topic komen te staan, zodat we alvast kunnen oordelen en kunnen kijken of men hetzelfde ziet als de jury.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil eigenlijk niks zien, wil je het over de toekomstige shizzle (of is dat gewoon van deze aflevering?) hebben enzo moest je maar een ANTM topic ten tijde van de serie in Amerika moeten openen. Maarja, dat vind ik.
Ja, dat vind ik dus ook enorme onzin.quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is volgens mij al sinds jaar en dag gebruikelijk dat de foto's van de komende aflevering al in het topic komen te staan, zodat we alvast kunnen oordelen en kunnen kijken of men hetzelfde ziet als de jury.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |