Geen tijd voor helaas.quote:Op maandag 29 november 2010 21:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Was een "teleurstellende" make over anders.
Niet drastisch genoeg.
(meeste meiden hebben nog lang haar en veel hun eigen kleur of upgrade van die kleur)
Hou ze nog net uit elkaar
Herhaling zaterdag kijken anders?
Gelukkig maar. Ik wilde Ciara er inquote:
ow dan ga ik even zoeken op zaterdagquote:
Neequote:Op dinsdag 30 november 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dan ga ik even zoeken op zaterdag
Of kan je het ook terugkijken? Gratis? Op rtl gemist misschien
Maximaal 1.70 (5'7") in deze serie. Ik weet niet wat normaal de minimale lengte is, maar jij zal waarschijnlijk net tussen de wal en het schip vallen (qua lengte).quote:Op woensdag 1 december 2010 17:58 schreef _Arual_ het volgende:
Dus voor deze reeks moeten mensen 1,70 m zijn, en voor de gewone 1,74?
* _Arual_ is 1,72. Over hoofd en postuur zullen we het verder maar niet hebben, maar, hee.
Ik ook, ik ben 1.71quote:Op woensdag 1 december 2010 20:19 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maximaal 1.70 (5'7") in deze serie. Ik weet niet wat normaal de minimale lengte is, maar jij zal waarschijnlijk net tussen de wal en het schip vallen (qua lengte).
Jammer eigenlijk. Het zou de overtreffende trap van tenenkrommend wordenquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Gelukkig doet Daphne dit soort dingen niet in BNTM, dan zou het allemaal nog erger worden.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Op 100 m afstand zag je de schaamlippen nog wapperen
quote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou. Op 100 m afstand zag je de schaamlippen nog wapperen
Typisch Amerikaansquote:
Nicolequote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Wat stom zeg, van Rachel, die er ineens uit moest.
Ze is tien keer zo apart en mooi als minstens de helft van wat er nu nog in zit![]()
Die rooie is mijn favo nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |