quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Oke, slaapzequote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fokken, maar accu is bijna op van iPod.
Dus ik ga slapen
Benny? Wat had die er ineens mee te maken dan?quote:Op zondag 21 november 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
Benny kon ff geen nieuwe openen dus zo maar
lamaar, ik bedoel pgrquote:Op zondag 21 november 2010 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Benny? Wat had die er ineens mee te maken dan?
slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook eens mijn bed opzoeken.
Welterusten allemaal.
quote:
trusten DMquote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
Ik ga zo ook eens mijn bed opzoeken.
Welterusten allemaal.
mazzelaarquote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef Giertje het volgende:
beter dat ik morgen late dienst heb lekker uitslapen
Ah ja allebei stekeltjeshaar, ik begrijp hetquote:
bij mij toch niet heb de hele week late dienstquote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mazzelaar
Hier gaat de wekker helaas om 6 uur weer
Nee, ik blijf nog wel ff wakker hoorquote:
Lekker!quote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef Giertje het volgende:
beter dat ik morgen late dienst heb lekker uitslapen
dan kruip ik net me bed inquote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mazzelaar
Hier gaat de wekker helaas om 6 uur weer
oew dat is helemaal fijn nachtwerkquote:Op zondag 21 november 2010 23:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog wel ff wakker hoor![]()
[..]
Lekker!
Ik heb lekker nacht
ik heb de OP ff aangepastquote:Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kruip ik net me bed in
wiki is ook weer gedaan![]()
Iedereen weet dat er voor een aanrijding met persoon 2 uur staat. Zeg dan DAT of hou je bek. Loos kaffer.quote:Een reiziger is zondagavond even voor half negen op Utrecht Centraal Station onder een trein gekomen.
Op alle trajecten van en naar Utrecht rijden hierdoor minder treinen. "Het is moeilijk in te schatten hoe groot de vertraging precies is, maar we gaan uit van een kwartier", zegt een woordvoerster van Prorail.
Uhhuhquote:Op zondag 21 november 2010 23:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
oew dat is helemaal fijn nachtwerk
Eh.quote:Op zondag 21 november 2010 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou ze toch godverdomme opknopen ook he.
[..]
Iedereen weet dat er voor een aanrijding met persoon 2 uur staat. Zeg dan DAT of hou je bek. Loos kaffer.
kan je dat nog een keer doen ik heb er een foutje eruit gehaaldquote:
Donequote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kan je dat nog een keer doen ik heb er een foutje eruit gehaald
Mja, ik snap ook wel dat het heel vervelend is om te moeten zeggen tegen de mensen, zeker na het afgelopen weekend, maar wees gewoon reëel. Een kwartier slaat echt nergens op. Mensen kunnen beter weten waar ze aan toe zijn. Als ze NU weten dat het 2 uur duurt kunnen ze wat gaan regelen. Als je ze anderhalf uur lang aan het lijntje houdt weet je zeker dat ze niet meer voor of achteruit kunnenquote:
ik koffiequote:
Ja, wil toch nog ff wakker blijvenquote:
Ja, precies... Jeetje.quote:Op zondag 21 november 2010 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik snap ook wel dat het heel vervelend is om te moeten zeggen tegen de mensen, zeker na het afgelopen weekend, maar wees gewoon reëel. Een kwartier slaat echt nergens op. Mensen kunnen beter weten waar ze aan toe zijn. Als ze NU weten dat het 2 uur duurt kunnen ze wat gaan regelen. Als je ze anderhalf uur lang aan het lijntje houdt weet je zeker dat ze niet meer voor of achteruit kunnen![]()
Echt, die neukfouten die ze daar bij prorail aannemen, serieus, WAAROM.
Nicequote:
jazeker ze hadden wel gevraagd of ik morgen een dag wou doen maar dat heb ik geweigerdquote:Op zondag 21 november 2010 23:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
UhhuhHeb er helemaal zin in. Zijn er maar 2, dan vrijdag nog een avonddienstje en dat was dan mijn werkweek
Heerlijk!
En jij fijn avonddienstjes dus?
[..]
Eh.Das vrij kort ja....
XD Zo istquote:Op zondag 21 november 2010 23:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker ze hadden wel gevraagd of ik morgen een dag wou doen maar dat heb ik geweigerd
echt wel teminste iedereen naar bed brengen das makkelijker dan ze eruit te krijgenquote:Op maandag 22 november 2010 00:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Zo istavond/nachtdiensten ftw
Haha xD Ja idd.quote:Op maandag 22 november 2010 00:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
echt wel teminste iedereen naar bed brengen das makkelijker dan ze eruit te krijgen
Trusten!quote:
bij ons dus allemaal en dat zijn er fucking veel 15 man voor 3 man personeel en dat voor 10 uur klaarquote:Op maandag 22 november 2010 00:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha xD Ja idd.
Ik vind het ook een stuk lekkerder, niet alleen om het ochtendwassen enzo. Laatst de meeste mensen sinds tijden geholpen met wassen: 4!![]()
Wat echt heel veel is op onze afdeling, normaal hebben we niet zoveel mensen die geholpen moeten worden.
[..]
Trusten!
Ja inderdaad.. Das echt zwaar.quote:Op maandag 22 november 2010 00:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij ons dus allemaal en dat zijn er fucking veel 15 man voor 3 man personeel en dat voor 10 uur klaar
slaap ze symquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 114 suikertaartje
02. 111 LovelyLady
03. 104 Marijkezwolle
04. 073 Dr_Flash
05. 067 pgrferrari
06. 066 Symphonic
07. 055 Pheno
08. 051 Enfermera
09. 051 MPG
10. 045 goldfinger1963
11. 038 Giertje
12. 038 PeZu
13. 033 TheFamousMan
14. 027 es70
15. 026 DaMart
16. 019 Trevland
17. 019 Pien85
18. 013 Woeste_Woerd
19. 012 Panda72
20. 010 Barretje80
Reeks-statistieken!
nou ja ik zie wel hoelang ik nog in de zorg blijf begin er onder te barstenquote:Op maandag 22 november 2010 00:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. Das echt zwaar.Ik ken 't, heb ook mn stage op een verpleegafdeling gedaan. Ik vind het nog steeds jammer dat je daar als HBO'er niet kan werken, dan ben je te hoog geschoold...
Terwijl ik volgens mij nog veel kan bijdragen. Nja. Wellicht nurse practitioner in de toekomst, in een zorgcentrum
quote:Op maandag 22 november 2010 00:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja ik zie wel hoelang ik nog in de zorg blijf begin er onder te barsten
geestelijk vooral die werkdruk ik kan het amper bijhoudenquote:Op maandag 22 november 2010 00:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nu al joh?
Lichamelijk of geestelijk? Of allebei?
Das niet goed hoor!
Ja precies... Jeetje.quote:Op maandag 22 november 2010 00:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
geestelijk vooral die werkdruk ik kan het amper bijhouden
ben soms al misselijk van het idee dat ik weer daar moet werken
quote:Top 100 van zondag 21 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 194 Pheno
021. 184 Symphonic
041. 131 LovelyLady
055. 114 suikertaartje
057. 112 goldfinger1963
064. 106 Marijkezwolle
077. 095 pgrferrari
080. 094 Dr_Flash
mja nou ja ik ben nog wat aan het regelen maar daar kan ik momenteel nog niks over zeggen maar als dat doorgaat dan stop ik definitief in de zorgquote:Op maandag 22 november 2010 00:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja precies... Jeetje.Das ook niks joh, je moet wel plezier houden in je werk.
En dan heb ik al het idee dat ik veel op Fok zitquote:
Zozo! Spannendquote:Op maandag 22 november 2010 00:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ben nog wat aan het regelen maar daar kan ik momenteel nog niks over zeggen maar als dat doorgaat dan stop ik definitief in de zorg
mja want als ik zo doorga hou ik het niet lang meer vol voor ik overspannen raakquote:Op maandag 22 november 2010 00:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zozo! SpannendIk ben benieuwd!
Moet je dan idd niet doen en gewoon heel wat anders proberen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja want als ik zo doorga hou ik het niet lang meer vol voor ik overspannen raak
en ik ken mezelf dan val ik heel snel terug in ouwe patronen die niet gezond voor me zijn
stelt niet veel voor deze cijfersquote:Op maandag 22 november 2010 00:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En dan heb ik al het idee dat ik veel op Fok zit
iets wat niet veel stress voor me oplevert in ieder gevalquote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je dan idd niet doen en gewoon heel wat anders proberen.
Ja, okequote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stelt niet veel voor deze cijfers![]()
2 uurtjes fokken en je hebt het al ingehaald
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 00:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
iets wat niet veel stress voor me oplevert in ieder geval
en hopelijk een baan waarbij ik mijn lippiercing weer kan laten zetten ik mis em enorm
dank jequote:Op maandag 22 november 2010 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, okeXD
[..]
HahaIk hoop met je mee!
Leuk!quote:Op maandag 22 november 2010 00:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je
oew ik heb zin in 4 feb lekker naar combichrist
was voor programma bij rammstein heb ze wel vaker gezienquote:Op maandag 22 november 2010 00:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!Ik ken ze niet, heb ff gegoogled
Volgens mij vind mijn man dat ook wel een leuke band
Voor mij ist denk net iets te hard.
Rammstein is coolquote:Op maandag 22 november 2010 00:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
was voor programma bij rammstein heb ze wel vaker gezien
ben wel into cybergothic muziek heb er keiveel van
als ik ze weer kan zien dan ga ik ook zeker welquote:
Wokje, stoere hackerquote:Op maandag 22 november 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
al klaar voor de invasie?
Guten Morgen Liebchenquote:
en zondag weer poetsenquote:Op maandag 22 november 2010 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, stoere hacker![]()
Nee, nog nietGa woensdag en vrijdag poetsen en boodschappen doen enzo
![]()
Ohnoesquote:
quote:
Morgen Liebchenquote:Op maandag 22 november 2010 08:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen!
Wie geht's?
Hast du ein Bisschen gut geschlafen?
Niets ervan, jullie doen maar voorzichtigquote:
jawel, alleen ging mijn wekker veel te vroegquote:Op maandag 22 november 2010 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Liebchen
Ein bischen... Und du, hast du gut geschlafen?
werk ze en tot later Liebchenquote:Op maandag 22 november 2010 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu naar het werk, tot vanavond lieverds
quote:Op maandag 22 november 2010 08:10 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel, alleen ging mijn wekker veel te vroeg...
hey wokkiequote:
uitslaap-uk's zijn fijn!quote:Op maandag 22 november 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey wokkie![]()
Oh ik had geen wekkermaar toch wel vroeg wakker (ritme)
en nu uitslaap-uk uit bed halen
mwoah die van mij is geen baby meer hoorquote:Op maandag 22 november 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
uitslaap-uk's zijn fijn!
Niet-uitslaap uk's zijn de reden dat het er hier voorlopig nog niet inzit.. baby's
Jij hebt nog een thermostaat... ik heb een draaiknop op de verwarming. En het maakt niet uit hoe ver ik hem open draai, aan is aan en uit is uit... zonder regelbare temperatuurquote:Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Pien85 het volgende:
Koud in huis![]()
Klote thermostaatdingGebruiksaanwijzing is niet te vinden
Deze staat zo ingesteld dat ie pas om 8 uur warmen kan worden dan 18 gradenquote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog een thermostaat... ik heb een draaiknop op de verwarming. En het maakt niet uit hoe ver ik hem open draai, aan is aan en uit is uit... zonder regelbare temperatuur.
niet fijnquote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog een thermostaat... ik heb een draaiknop op de verwarming. En het maakt niet uit hoe ver ik hem open draai, aan is aan en uit is uit... zonder regelbare temperatuur.
mweh.. baby's zijn helemaal geen uitslapers!quote:Op maandag 22 november 2010 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwoah die van mij is geen baby meer hoor
En heel af en toe heeft hij wel van die momenten, dat hij lekker lang blijft liggen
Ik doe het hem iig niet na
Wij hebben hier de verwarmingsbuis van de hele flat door het huis lopen..quote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
neem dan vooral geen babyquote:Op maandag 22 november 2010 08:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. baby's zijn helemaal geen uitslapers!
en m'n lief en ik kunnen dat heeeel goed..
mja die uitslaper van jou ..quote:Op maandag 22 november 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem dan vooral geen babyalleen maar oefenen
ik las sneeuwachtigquote:
ik ookquote:
Sneeuwachitg ...quote:Op maandag 22 november 2010 08:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en het slaat helemaal nergens op dat ik zo sneeuwachtig ben
duss..quote:woensdag 24 november tot en met zondag 28 november
Overgang naar koud weer met af en toe sneeuw, in het westen vooral vrijdag ook regen. Tijdens opklaringen 's nachts lichte tot matige vorst. Middagtemperatuur dalend naar rond of iets boven nul in in het weekeinde.
Dus hier in de buurt merken we er weer niks van en in het Oosten wordt het een chaos ...quote:
preciesquote:Op maandag 22 november 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dus hier in de buurt merken we er weer niks van en in het Oosten wordt het een chaos ...
Ziet er goed uitquote:Op maandag 22 november 2010 09:11 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de rotzooi op het forum weer opgeuirmd
kunnen we deze pagina even vol spammen..quote:
Bakje thee?quote:Op maandag 22 november 2010 10:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kunnen we deze pagina even vol spammen..
ik krijg honger van dat eerste bericht wat telkens omhoog komt!!
Doe mij maar koffiequote:
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is maandag![]()
meer koffie nodig![]()
Best een goed plan eigenlijk..quote:
Kom je weer bij me op de bank zitten?quote:Op maandag 22 november 2010 11:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Best een goed plan eigenlijk..
Blegh.. thuis zitten is geen reet aan!!
heey alles goed?quote:
wokquote:Op maandag 22 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is maandag![]()
meer koffie nodig![]()
giertjequote:
yup lekker lekker! alleen zo koud!quote:
verwarming aan zetten danquote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup lekker lekker! alleen zo koud!
mwehh.. ik moet thuis blijven ivm de stucadoor..quote:Op maandag 22 november 2010 11:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom je weer bij me op de bank zitten?
mja ik heb de kachel ook al lekker hoog opgestooktquote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
yup lekker lekker! alleen zo koud!
Heb ik gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 11:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verwarming aan zetten dan
quote:Op maandag 22 november 2010 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwehh.. ik moet thuis blijven ivm de stucadoor..
kom je hier op de bank zitten??
Ja, Fles spoort niet.quote:Op maandag 22 november 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
Zo, alles staat weer op de rails voor vandaag.
kan fles weer een rondje makenquote:Op maandag 22 november 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
Nu hopen dat dat zo blijftquote:Op maandag 22 november 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
nou alquote:
GMTAquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is weer algeheel kut vandaag.
Zo jammer is dat
dat is een schandequote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
De koffievoorziening is weer algeheel kut vandaag.
Zo jammer is dat
OP werk zit ik ongeveer 3 meter van het koffie apparaat vandaan..quote:Op maandag 22 november 2010 11:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een schande![]()
koffie op je werk valt onder de eerste levensbehoefte
quote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OP werk zit ik ongeveer 3 meter van het koffie apparaat vandaan..
heeeel handig.. maar ook irritant omdat iedereen het nodig vind om heeeele conversaties te hebben bij dat ding.. terwijl IK probeer door te Fok!en.. ehm... werken
quote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OP werk zit ik ongeveer 3 meter van het koffie apparaat vandaan..
heeeel handig.. maar ook irritant omdat iedereen het nodig vind om heeeele conversaties te hebben bij dat ding.. terwijl IK probeer door te Fok!en.. ehm... werken
quote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee Fles, ook al op de rails?
flesquote:
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heee Fles, ook al op de rails?
dat was een kort ritjequote:
je zit nog gewoon in nederlandquote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, 41 km. Vanmiddag weer terug
Je meent hetquote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zit nog gewoon in nederland
jij werkt toch nietquote:Op maandag 22 november 2010 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat nou. Voor mij is maandag gewoon een werkdag hoor![]()
Zelf een lulhannes
quote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik had een presentatie en het ging goeden ik haat presentaties nog steeds
Kusje om het te vierenquote:Op maandag 22 november 2010 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik had een presentatie en het ging goeden ik haat presentaties nog steeds
dat was de bedoeling jaquote:
Over welzijn van medewerkers. Best saai, maar wel te doen!quote:Op maandag 22 november 2010 12:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar ging je presentatie over flips ?
smakelijk wokquote:Op maandag 22 november 2010 12:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ja![]()
wat kan mij het schelen dat de koers informatie niet meer ge-update wordt![]()
maar goed, poging 2
lunch
ik ben altijd druk aan het werkquote:
Idem hier.quote:
HONGER!!quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Kippensoep, frikandel, boterhammen met kaas, met ham en met kip, koffie en een stuk vlaai toe.
Doe maar duurquote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Idem hier.
Kippensoep, frikandel, boterhammen met kaas, met ham en met kip, koffie en een stuk vlaai toe.
Broodje ei met uitquote:Op maandag 22 november 2010 12:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HONGER!!
er is niks in huis ( of het is goed verstopt in dozen) en ik kan niet even boodschappen gaan doen ivm de stucadoor... grr!!
dus pleaaase pleaase pleaase .. niet jullie overheerlijke broodjes ei met uit hier posten
morguhquote:
En morgen moet ik ook weer luxe uit lunchenquote:
je kent het niet???quote:
Klinkt als een lokale Haagse specialiteitquote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kent het niet???
broâdje èèèè met ui
Ook lekker uitgeslapen?quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 12:45 schreef MPG het volgende:
Hoi Enfermerel met de schattige XD en Pien met de vrolijke bui![]()
![]()
Prima hoor. Ben nu aan het genieten van een puicke lunchquote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker uitgeslapen?
[..]
![]()
Mpg
Hoe ist met jou?
Komt een Belg in Den Haag in een broodjeszaak.quote:Op maandag 22 november 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kent het niet???
broâdje èèèè met ui
jazeker heerlijk relaxed wakker gewordenquote:Op maandag 22 november 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ook lekker uitgeslapen?
[..]
![]()
Mpg
Hoe ist met jou?
Lekkerquote:Op maandag 22 november 2010 12:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima hoor. Ben nu aan het genieten van een puicke lunch.
Enige minpuntje was dat ik vanmorgen vroeg op moest, maar das nu na 5 koffie ook wel weer best.
En hoe is het daar dan?
Nicequote:Op maandag 22 november 2010 12:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker heerlijk relaxed wakker geworden
pgrquote:
quote:
HAHAHAquote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb je een ander ?
[..]
o nee, toch niet
Lunch zit erinquote:Op maandag 22 november 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Oh.Haha ja koffie helpt dan wel he
Goed hoor, lekker getuktStrakjes ff naar de fysio en dan vanavond de nacht in
![]()
pgr rent volgens mij achter alles met tieten aanquote:
Nee hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch zit erin. Twijfel alleen nog ove reen tweede stuk vlaai
.
En ja, koffie is goed.
Lekker tukken is gooooeeed, en fijn, nachtdienst
.
[..]
pgr rent volgens mij achter alles met tieten aan...
Ik zag het jaquote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch zit erin. Twijfel alleen nog ove reen tweede stuk vlaai
.
En ja, koffie is goed.
Lekker tukken is gooooeeed, en fijn, nachtdienst
.
[..]
pgr rent volgens mij achter alles met tieten aan...
Internet Heldquote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee hoor.
Stiekem ben ik een heel verlegen jongetje
maar nachtdienst bij jou is gewoon 8 uur aanwezig zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik zag het jaWel lekker!
UhhuhAlleen belde een vriendin van me om half 11, ze wist niet dat ik laat naar bed was gegaan en vandaag lang ging uitslapen ivm nachtdienst.
Dus zij zo; ga dr eens uit joh!
Ik zo; ik heb nachtdienst vanavond. Zij: oh. Oh!
![]()
In het ergste geval wil hij ookquote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. ik ga zo maar eens een pizza in de oven gooien ..
als ontbijt en lunch :p
hopelijk vind de stucadoor man het niet erg
En ronde lopen, patiënten checken, opa terug naar bed brengen als hij weer gaat dwalen, patiënten helpen met de gang naar het toilet, etc., enz.quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar nachtdienst bij jou is gewoon 8 uur aanwezig zijn?
Ja, zo ongeveer. Mn dienst is dan van 23.15-7.45quote:Op maandag 22 november 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar nachtdienst bij jou is gewoon 8 uur aanwezig zijn?
ja precies, "gewoon" een werkdag maar dan in de nacht.quote:Op maandag 22 november 2010 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
En ronde lopen, patiënten checken, opa terug naar bed brengen als hij weer gaat dwalen, patiënten helpen met de gang naar het toilet, etc., enz.
beter, wij mogen gewoon 8 uur werken overdag en dan nog de nachten erbij als we mazzel hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Mn dienst is dan van 23.15-7.45Wel klusjes doen en elk uur rondes lopen enzo.
Echt?quote:Op maandag 22 november 2010 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter, wij mogen gewoon 8 uur werken overdag en dan nog de nachten erbij als we mazzel hebben.
en aangezien we altijd mazzel hebben.....
gelukkig kon ik ruilen voor deze week
Wel schone hoop ikquote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben geen internetheld!![]()
Ik ben een held op sokken
dan nog heb je het vaak wel rustigquote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer. Mn dienst is dan van 23.15-7.45Wel klusjes doen en elk uur rondes lopen enzo.
ehm.. ja?quote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt?Gewoon er achteraan?
Wauw.
Nicequote:Nee, als fulltimer (32 of 36 uur) wordt van je verwacht dat je 1x in de maand 4 nachtdiensten of 2x 2 nachtdiensten draait, zo ongeveer. We vullen ze zelf in, de roosteraar kijkt dan of alles opgevuld is. Soms is het dus minder, ik heb meestal 3 nachtdiensten, niet vaak 4
Succesquote:
ja, zoiets jaquote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.. ja?
Bij mij op werk ook wel eens dag- en avonddienst achter elkaar gedraaid. Vorige week zaterdag nog anderhalf gedraaid: 6.30 tot 18.00 ofzo. En bij mijn vorige werk 8.00 tot 23.00.
[..]
Nice. Zou je ook meer nacht en minder dag mogen, als je je daarvoor opgeeft?
ik wou juist zeggen dat het lekker rustig isquote:
Nou dat is het niet want ik ben er weerquote:Op maandag 22 november 2010 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou juist zeggen dat het lekker rustig is
ooh jeequote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is het niet want ik ben er weer
Jaquote:Op maandag 22 november 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
Staan alle lantaarnpalen er nog LL?
Hoe ging het rijden?quote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is het niet want ik ben er weer
Goedquote:
pleur op jijquote:Op maandag 22 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooizo, alleen jammer van alle verkeersborden
blij dat het rijden goed ging.quote:
Ja dat snap ik ook wel maar ik geloof niet dat de ns daar veel aan kon doen. Tuurlijk is dat wel vervelend enzoquote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
blij dat het rijden goed ging.
En sorry dat ik zo aan het chaggo-en was vanmorgen maar baal gewoon dat ik zaterdag niet thuis gekomen bent.
Mooizoquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedik vond het echt superleuk....
![]()
![]()
![]()
ijn paar puntjes waar ik op moet blijven letten... vooral verder vooruit plannenen dat is kwestie van aanleren... denk ik
Als je eenmaal het schakelen, sturen en kijken in je systeem hebt zitten dan kan je je gaan concentreren op vooruit kijken en plannen...quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo! Waar heb je vandaag allemaal gereden?
En ja, vooruit kijken/plannen is heel belangrijk. Oefening baart kunst.
in nederland met al die geweldige chauffeurs?quote:
Dat haat ik ook zoquote:Op maandag 22 november 2010 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
in nederland met al die geweldige chauffeurs?![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
hoi![]()
ik ben in elk geval één nachtje van het snurken af
Hoi snoetjequote:
Ik ben naar A'dam geweest (vanuit Hoorn gezien) de afslaf s116 afgegaan, en dan richting centrum, richting de nieuwmarkt? herengracht? leidsche gracht, langs de dam, richting station en toen zo weer richting snelweg(zaandam)quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo! Waar heb je vandaag allemaal gereden?
En ja, vooruit kijken/plannen is heel belangrijk. Oefening baart kunst.
Dat zit al tijden in mijn systeem, dat verleer je niet zo snel... het is allemaal net ff wat moeilijker als je een auto ongeluk hebt gehadquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als je eenmaal het schakelen, sturen en kijken in je systeem hebt zitten dan kan je je gaan concentreren op vooruit kijken en plannen...
komt helemaal goed LL
quote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
hoi![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Fijn joh, even rustig zitten als je al vanaf 07:30 alleen maar aan het rennen en vliegen bent
hey snoetje is hij al geopereerd? En is minitaartje al thuis?quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Fijn joh, even rustig zitten als je al vanaf 07:30 alleen maar aan het rennen en vliegen bent
Suikerbeebquote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
hoi![]()
Lieveplieveploevewokkeltjequote:
Wtf?! 1 sec na mijn bericht postte je die.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
pgr, deze doet een draaikolkeffect als je hem draait:
[ afbeelding ]
maar dat bedoelde je zeker ook niet he?
Zo! Best een pittig stuk voor rijles volgens mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben naar A'dam geweest (vanuit Hoorn gezien) de afslaf s116 afgegaan, en dan richting centrum, richting de nieuwmarkt? herengracht? leidsche gracht, langs de dam, richting station en toen zo weer richting snelweg(zaandam)
[..]
Dat zit al tijden in mijn systeem, dat verleer je niet zo snel... het is allemaal net ff wat moeilijker als je een auto ongeluk hebt gehad
je bent gecrahedquote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zit al tijden in mijn systeem, dat verleer je niet zo snel... het is allemaal net ff wat moeilijker als je een auto ongeluk hebt gehad
Ik heb 2 uur in de auto gezeten jaquote:Op maandag 22 november 2010 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo! Best een pittig stuk voor rijles volgens mij.
Ik heb met lessen alleen maar Venlo en omgeving (buitengebied) gehad, en één keer over de provinciale weg naar Roermond, stuk 'vreemde' binnenstad en weer terug naar Venlo.
en nu ff lekker bijkomen meis?quote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer is vanochtend om kwart 09:15 naar de ok gereden en om 11:20 kreeg ik een telefoontje dat hij weer aan het bijkomen was en alles goed was gegaan.
Hij belde zelf rond 12:30 dat hij nog wel een beetje moe was maar weer op de kamer lag.
En ik ben meteen toen ik vanochtend uit het zkhs vertrok om 09:30 ofzo Thijs gaan halen en boodschappen gaan doen.
Lastig, want Thijs besloot een kies te krijgen en amper te slapen vannacht, dus boodschappen doen was niet heeeeeel gezellig. Thuis heb ik er een krentenbol ingegooid en hij ligt nu lekker te slapen.
Toen snel koffie en een broodje gemaakt en toen was het nu
niet vandaag hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent gecrahed![]()
dan is zeker de eerste paar keer wel even spannend ja.
oeh, kiezen krijgenquote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer is vanochtend om kwart 09:15 naar de ok gereden en om 11:20 kreeg ik een telefoontje dat hij weer aan het bijkomen was en alles goed was gegaan.
Hij belde zelf rond 12:30 dat hij nog wel een beetje moe was maar weer op de kamer lag.
En ik ben meteen toen ik vanochtend uit het zkhs vertrok om 09:30 ofzo Thijs gaan halen en boodschappen gaan doen.
Lastig, want Thijs besloot een kies te krijgen en amper te slapen vannacht, dus boodschappen doen was niet heeeeeel gezellig. Thuis heb ik er een krentenbol ingegooid en hij ligt nu lekker te slapen.
Fijn dat alles goed is gegaanquote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
en je hebt het mooi wel gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur in de auto gezeten ja![]()
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje gesloopt ben, toch een beetje spanning wat eruit komt en moeheid ....
[..]
en nu ff lekker bijkomen meis?
lekkerdagje heen en weer racen dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en spullen gepakt voor meneer Taart om vanmiddag mee te nemen, kussen, laptop, tandenborstel, dat soort dingen.
En zojuist gekochte mini-snickers![]()
En dan als Thijs wakker is weer naar het ziekenhuis
ijsklontjes?quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, kiezen krijgen![]()
ijsklontjes voeren
Dat snap ik welquote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur in de auto gezeten ja![]()
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje gesloopt ben, toch een beetje spanning wat eruit komt en moeheid ....
Jij dus ook!quote:[..]
en nu ff lekker bijkomen meis?
quote:[..]
niet vandaag hoormaar zo'n 5 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |