quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar zo. Al die vieze verhalen over schaamhaar hierW
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga ook slapenTrusten lieverds
Het flost wel prima.quote:
Trustequote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
Scheerzequote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor, ik zei "zo".quote:
Valt dat binnen het budget van 1 euro per cadeau?quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand nog geen kado'tjes voor de meet heeft. Gewoon 20 strippen met harswax kopen.
Goede tip.quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand nog geen kado'tjes voor de meet heeft; gewoon 20 strippen met harswax kopen.
kom jij ook ja?quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand nog geen kado'tjes voor de meet heeft; gewoon 20 strippen met harswax kopen.
Nog steeds stage die dag.quote:
Ik zit er niet op te wachten om in zoeen buil shag te gaan zitten knauwen. Jij wel? Primaquote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
Zitten hier nou ook al allemaal van die figuren met een schaamhaarfobie?
Beffen van behaarde k*t?
Gewoon een doos van 20 euro kopen en dan alle strips eruit halen en los verpakken in cadeaus.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt dat binnen het budget van 1 euro per cadeau?.
Alsof die gasten met grove kapverhalen überhaupt een kut van dichtbij hebben gezien. Ja, een mkv-bestand, misschien.quote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
Zitten hier nou ook al allemaal van die figuren met een schaamhaarfobie?
Beffen van behaarde k*t?
Het budget is 5 euro... dus dan blijf ik weer met voor 15 euro van die dingen zittenquote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gewoon een doos van 20 euro kopen en dan alle strips eruit halen en los verpakken in cadeaus.
Geeft niks, daar is heel goed gebruik voor te verzinnen als iemand iets teveel heeft gedronken op een stapavond en in slaap is gevallen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het budget is 5 euro... dus dan blijf ik weer met voor 15 euro van die dingen zitten.
Die kun je zelf toch gebruikenquote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het budget is 5 euro... dus dan blijf ik weer met voor 15 euro van die dingen zitten.
ik las trouwens bejaardequote:Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als oplossing hiervoor:
Beffen van behaarde k*t?
Rimpels, waar nog haar achter blijft zittenquote:
trusten phenoquote:Op zondag 21 november 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens slapen. naast een groen, fris blaadje.
symquote:
ferrariquote:
quote:
Slaapze en have funquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Heb er morgen wel weer zin inlekker stukkie toeren
slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
trusten flesquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dat heb ik dus ook maar niet gedaanquote:
Fokken, maar accu is bijna op van iPod.quote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PgrWat doe jij nog zo laat hier?
trusten pgrquote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fokken, maar accu is bijna op van iPod.
Dus ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |