SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Doe maar alsof je een casanova bent !!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Adolecens het volgende:
TS begint: Ik ga terug naar de kroeg en begin opnieuw
Jij gaat zo nog een behaarde muts van onder tot boven uitlikken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:23 schreef Gochme het volgende:
M'n tanden grondig flossen. Ik moet morgen toch naar de tanddokter.
Jij hebt niet meer geneukt sinds de jaren 80?quote:
Nee, maar ik heb er wel een gruwelijke hekel aan. Streepje mag, maar breder dan 2cm moet ie niet zijnquote:
Want anders kap je het af en ga je opnieuw beginnen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb er wel een gruwelijke hekel aan. Streepje mag, maar breder dan 2cm moet ie niet zijn
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef n8n het volgende:
Opstaan, naar de keuken lopen, en plastic tas pakken en onder d'r kont leggen. Zonder iets te zeggen. Weer opstaan, badkamer in, tondeuse pakken, aanzetten en naar bed lopen. Zonder iets te zeggen.
Nee, vandaag niet meer. M'n vriendin heeft zich gefatsoeneerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Jij gaat zo nog een behaarde muts van onder tot boven uitlikken?
Doe ik het nog altijd beter dan jij!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:29 schreef remlof het volgende:
TS heeft pas sinds 10 jaar of minder seks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |