ja, zoiets jaquote:Op maandag 22 november 2010 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
ehm.. ja?
Bij mij op werk ook wel eens dag- en avonddienst achter elkaar gedraaid. Vorige week zaterdag nog anderhalf gedraaid: 6.30 tot 18.00 ofzo. En bij mijn vorige werk 8.00 tot 23.00.
[..]
Nice. Zou je ook meer nacht en minder dag mogen, als je je daarvoor opgeeft?
ik wou juist zeggen dat het lekker rustig isquote:
Nou dat is het niet want ik ben er weerquote:Op maandag 22 november 2010 13:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou juist zeggen dat het lekker rustig is
ooh jeequote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is het niet want ik ben er weer
Jaquote:Op maandag 22 november 2010 13:40 schreef pgrferrari het volgende:
Staan alle lantaarnpalen er nog LL?
Hoe ging het rijden?quote:Op maandag 22 november 2010 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat is het niet want ik ben er weer
Goedquote:
pleur op jijquote:Op maandag 22 november 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooizo, alleen jammer van alle verkeersborden
blij dat het rijden goed ging.quote:
Ja dat snap ik ook wel maar ik geloof niet dat de ns daar veel aan kon doen. Tuurlijk is dat wel vervelend enzoquote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
blij dat het rijden goed ging.
En sorry dat ik zo aan het chaggo-en was vanmorgen maar baal gewoon dat ik zaterdag niet thuis gekomen bent.
Mooizoquote:Op maandag 22 november 2010 13:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedik vond het echt superleuk....
![]()
![]()
![]()
ijn paar puntjes waar ik op moet blijven letten... vooral verder vooruit plannenen dat is kwestie van aanleren... denk ik
Als je eenmaal het schakelen, sturen en kijken in je systeem hebt zitten dan kan je je gaan concentreren op vooruit kijken en plannen...quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo! Waar heb je vandaag allemaal gereden?
En ja, vooruit kijken/plannen is heel belangrijk. Oefening baart kunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |