iets wat niet veel stress voor me oplevert in ieder gevalquote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet je dan idd niet doen en gewoon heel wat anders proberen.
Ja, okequote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stelt niet veel voor deze cijfers![]()
2 uurtjes fokken en je hebt het al ingehaald
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 00:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
iets wat niet veel stress voor me oplevert in ieder geval
en hopelijk een baan waarbij ik mijn lippiercing weer kan laten zetten ik mis em enorm
dank jequote:Op maandag 22 november 2010 00:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, okeXD
[..]
HahaIk hoop met je mee!
Leuk!quote:Op maandag 22 november 2010 00:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dank je
oew ik heb zin in 4 feb lekker naar combichrist
was voor programma bij rammstein heb ze wel vaker gezienquote:Op maandag 22 november 2010 00:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk!Ik ken ze niet, heb ff gegoogled
Volgens mij vind mijn man dat ook wel een leuke band
Voor mij ist denk net iets te hard.
Rammstein is coolquote:Op maandag 22 november 2010 00:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
was voor programma bij rammstein heb ze wel vaker gezien
ben wel into cybergothic muziek heb er keiveel van
als ik ze weer kan zien dan ga ik ook zeker welquote:
Wokje, stoere hackerquote:Op maandag 22 november 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
al klaar voor de invasie?
Guten Morgen Liebchenquote:
en zondag weer poetsenquote:Op maandag 22 november 2010 08:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje, stoere hacker![]()
Nee, nog nietGa woensdag en vrijdag poetsen en boodschappen doen enzo
![]()
Ohnoesquote:
quote:
Morgen Liebchenquote:Op maandag 22 november 2010 08:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Guten Morgen Liebchen!
Wie geht's?
Hast du ein Bisschen gut geschlafen?
Niets ervan, jullie doen maar voorzichtigquote:
jawel, alleen ging mijn wekker veel te vroegquote:Op maandag 22 november 2010 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Liebchen
Ein bischen... Und du, hast du gut geschlafen?
werk ze en tot later Liebchenquote:Op maandag 22 november 2010 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu naar het werk, tot vanavond lieverds
quote:Op maandag 22 november 2010 08:10 schreef MPG het volgende:
[..]
jawel, alleen ging mijn wekker veel te vroeg...
hey wokkiequote:
uitslaap-uk's zijn fijn!quote:Op maandag 22 november 2010 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hey wokkie![]()
Oh ik had geen wekkermaar toch wel vroeg wakker (ritme)
en nu uitslaap-uk uit bed halen
mwoah die van mij is geen baby meer hoorquote:Op maandag 22 november 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
uitslaap-uk's zijn fijn!
Niet-uitslaap uk's zijn de reden dat het er hier voorlopig nog niet inzit.. baby's
Jij hebt nog een thermostaat... ik heb een draaiknop op de verwarming. En het maakt niet uit hoe ver ik hem open draai, aan is aan en uit is uit... zonder regelbare temperatuurquote:Op maandag 22 november 2010 08:27 schreef Pien85 het volgende:
Koud in huis![]()
Klote thermostaatdingGebruiksaanwijzing is niet te vinden
Deze staat zo ingesteld dat ie pas om 8 uur warmen kan worden dan 18 gradenquote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog een thermostaat... ik heb een draaiknop op de verwarming. En het maakt niet uit hoe ver ik hem open draai, aan is aan en uit is uit... zonder regelbare temperatuur.
niet fijnquote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog een thermostaat... ik heb een draaiknop op de verwarming. En het maakt niet uit hoe ver ik hem open draai, aan is aan en uit is uit... zonder regelbare temperatuur.
mweh.. baby's zijn helemaal geen uitslapers!quote:Op maandag 22 november 2010 08:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwoah die van mij is geen baby meer hoor
En heel af en toe heeft hij wel van die momenten, dat hij lekker lang blijft liggen
Ik doe het hem iig niet na
Wij hebben hier de verwarmingsbuis van de hele flat door het huis lopen..quote:Op maandag 22 november 2010 08:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
neem dan vooral geen babyquote:Op maandag 22 november 2010 08:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. baby's zijn helemaal geen uitslapers!
en m'n lief en ik kunnen dat heeeel goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |