in nederland met al die geweldige chauffeurs?quote:
Dat haat ik ook zoquote:Op maandag 22 november 2010 13:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
in nederland met al die geweldige chauffeurs?![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
hoi![]()
ik ben in elk geval één nachtje van het snurken af
Hoi snoetjequote:
Ik ben naar A'dam geweest (vanuit Hoorn gezien) de afslaf s116 afgegaan, en dan richting centrum, richting de nieuwmarkt? herengracht? leidsche gracht, langs de dam, richting station en toen zo weer richting snelweg(zaandam)quote:Op maandag 22 november 2010 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo! Waar heb je vandaag allemaal gereden?
En ja, vooruit kijken/plannen is heel belangrijk. Oefening baart kunst.
Dat zit al tijden in mijn systeem, dat verleer je niet zo snel... het is allemaal net ff wat moeilijker als je een auto ongeluk hebt gehadquote:Op maandag 22 november 2010 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Als je eenmaal het schakelen, sturen en kijken in je systeem hebt zitten dan kan je je gaan concentreren op vooruit kijken en plannen...
komt helemaal goed LL
quote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
hoi![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Fijn joh, even rustig zitten als je al vanaf 07:30 alleen maar aan het rennen en vliegen bent
hey snoetje is hij al geopereerd? En is minitaartje al thuis?quote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi snoetje![]()
Fijn joh, even rustig zitten als je al vanaf 07:30 alleen maar aan het rennen en vliegen bent
Suikerbeebquote:Op maandag 22 november 2010 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
hoi![]()
Lieveplieveploevewokkeltjequote:
Wtf?! 1 sec na mijn bericht postte je die.quote:Op maandag 22 november 2010 14:02 schreef suikertaartje het volgende:
pgr, deze doet een draaikolkeffect als je hem draait:
[ afbeelding ]
maar dat bedoelde je zeker ook niet he?
Zo! Best een pittig stuk voor rijles volgens mijquote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben naar A'dam geweest (vanuit Hoorn gezien) de afslaf s116 afgegaan, en dan richting centrum, richting de nieuwmarkt? herengracht? leidsche gracht, langs de dam, richting station en toen zo weer richting snelweg(zaandam)
[..]
Dat zit al tijden in mijn systeem, dat verleer je niet zo snel... het is allemaal net ff wat moeilijker als je een auto ongeluk hebt gehad
je bent gecrahedquote:Op maandag 22 november 2010 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zit al tijden in mijn systeem, dat verleer je niet zo snel... het is allemaal net ff wat moeilijker als je een auto ongeluk hebt gehad
Ik heb 2 uur in de auto gezeten jaquote:Op maandag 22 november 2010 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo! Best een pittig stuk voor rijles volgens mij.
Ik heb met lessen alleen maar Venlo en omgeving (buitengebied) gehad, en één keer over de provinciale weg naar Roermond, stuk 'vreemde' binnenstad en weer terug naar Venlo.
en nu ff lekker bijkomen meis?quote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer is vanochtend om kwart 09:15 naar de ok gereden en om 11:20 kreeg ik een telefoontje dat hij weer aan het bijkomen was en alles goed was gegaan.
Hij belde zelf rond 12:30 dat hij nog wel een beetje moe was maar weer op de kamer lag.
En ik ben meteen toen ik vanochtend uit het zkhs vertrok om 09:30 ofzo Thijs gaan halen en boodschappen gaan doen.
Lastig, want Thijs besloot een kies te krijgen en amper te slapen vannacht, dus boodschappen doen was niet heeeeeel gezellig. Thuis heb ik er een krentenbol ingegooid en hij ligt nu lekker te slapen.
Toen snel koffie en een broodje gemaakt en toen was het nu
niet vandaag hoorquote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je bent gecrahed![]()
dan is zeker de eerste paar keer wel even spannend ja.
oeh, kiezen krijgenquote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
Meneer is vanochtend om kwart 09:15 naar de ok gereden en om 11:20 kreeg ik een telefoontje dat hij weer aan het bijkomen was en alles goed was gegaan.
Hij belde zelf rond 12:30 dat hij nog wel een beetje moe was maar weer op de kamer lag.
En ik ben meteen toen ik vanochtend uit het zkhs vertrok om 09:30 ofzo Thijs gaan halen en boodschappen gaan doen.
Lastig, want Thijs besloot een kies te krijgen en amper te slapen vannacht, dus boodschappen doen was niet heeeeeel gezellig. Thuis heb ik er een krentenbol ingegooid en hij ligt nu lekker te slapen.
Fijn dat alles goed is gegaanquote:Op maandag 22 november 2010 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
en je hebt het mooi wel gedaanquote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb 2 uur in de auto gezeten ja![]()
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik een beetje gesloopt ben, toch een beetje spanning wat eruit komt en moeheid ....
[..]
en nu ff lekker bijkomen meis?
lekkerdagje heen en weer racen dusquote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, en spullen gepakt voor meneer Taart om vanmiddag mee te nemen, kussen, laptop, tandenborstel, dat soort dingen.
En zojuist gekochte mini-snickers![]()
En dan als Thijs wakker is weer naar het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |