gaat wegquote:
tja Heks is dus gekquote:
tering Pietje zet effe een ander plaatje opquote:
Truste lays !!! sterkte vanavond voor allebei !!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
De planning is hier om om 10 uur in bed te liggen...Fijne avond dames jullie en wellicht tot morgen als ik niet al te moe ben![]()
en een kusjequote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef anufri het volgende:
[..]
Truste lays !!! sterkte vanavond voor allebei !!!
doeiiiii
hahah jij hebt echt wat met die patrick he.\quote:
slaap lekker liev en kus aan D-Kquote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
De planning is hier om om 10 uur in bed te liggen...Fijne avond dames jullie en wellicht tot morgen als ik niet al te moe ben![]()
gek daar krijg je geen note voorquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahah jij hebt echt wat met die patrick he.\
Ja moest wel laysa, anders krijgen we note of hoe zo ding ook heet achter onze naam
oei deze is mooiquote:
sorry ik liet me even gaanquote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei deze is mooihe ja lekker maar haal die handen eens van me billen onder het schuivelen
quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef anufri het volgende:
[..]
gek daar krijg je geen note voor![]()
en wat dan nog ????![]()
maakt me geen zak meer uit
die had ik ook onder het andere knoppiequote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
hoor het begin van zijn tekst, het is de trieste dag in zijn hele leven, zielig he
die bewaren voor het laatstquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef anufri het volgende:
[..]
die had ik ook onder het andere knoppie
hij hupst ook zo lekker op de maat echt een homoquote:
denk je???quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij hupst ook zo lekker op de maat echt een homo
slaap lekker FANN in je nieuwe huispak, ik ga de tip van Cc opvolgen serie kijken op RTL.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef anufri het volgende:
[..]
denk je???maar wel een hele leuke
![]()
ik gaat ervandoor Haks
laatste...
Truste ouwe voddejood![]()
Ja die, maar dan 's woensdags.quote:
Wel goed geloof ik. Spannend dat Beatrix van de week gehuldigd wordt als koningin.quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die, maar dan 's woensdags.
Hoe is 't, of ben je dat vergeten?
Spannend ja.. die vent van haar is een Duitser, schijnt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Gerda het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik. Spannend dat Beatrix van de week gehuldigd wordt als koningin.
Wat een leuk vrolijk liedje Gerdaquote:
Goed dat je er bent. Die Duitser heeft toch een zaak daar bij jou in 't dorp. Is het een beetje een respectabele man, of echt zo'n typische louche lederhosen gay nazi?quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuk vrolijk liedje Gerda![]()
![]()
Daar zijn we nog niet helemaal over uit hier in het dorp, maar we letten op hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed dat je er bent. Die Duitser heeft toch een zaak daar bij jou in 't dorp. Is het een beetje een respectabele man, of echt zo'n typische louche lederhosen gay nazi?
Er ontgaat jullie niet veel he, daar in de polder.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal over uit hier in het dorp, maar we letten op hoor!
Gay: maybe, en het schijnt dat hij in zijn jeugd iets van hoezee geroepen heeft, maar dat weten we (nog) niet zeker. Komen we nog wel achter , hebben we hier zo onze maniertjes voor
Nee echt niet, daar hebben we blonde Greet voor, die komt overal achterquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ontgaat jullie niet veel he, daar in de polder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft mooi hequote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Dan gooi ik deze er in:
Kan er tranen in m'n ogen bij krijgen als ik die ouwe foto's zie
Brian van DGK.quote:
hahahahaquote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft mooi he![]()
Behalve als Brian het zingt, dan schieten de tranen je om andere redenen in je ogen
En hij schreef onbegrijpelijke gedichten!quote:Op zondag 21 november 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brian van DGK.
Die dacht niet alleen dat hij gitaar kon spelen, hij dacht ook dat hij kon zingen
Oh ja, hij had ook literaire aspiraties.quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
En hij schreef onbegrijpelijke gedichten!
* pullup slaat dit meteen op in favorietenquote:Op maandag 22 november 2010 09:20 schreef Dementor het volgende:
De ultieme site... http://www.brianspoetry.com/
Ja nóu! Heerlijk om de dag te beginnen met bijvoorbeeld:quote:Op maandag 22 november 2010 09:20 schreef Dementor het volgende:
De ultieme site... http://www.brianspoetry.com/
die begrijp ik dan weer welquote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja nóu! Heerlijk om de dag te beginnen met bijvoorbeeld:
Dit gemaar is identiek aan het gestaar
'dit leven komt je eens'.....eens wat? Halen? Pakken?quote:Op maandag 22 november 2010 10:15 schreef spuitje het volgende:
Of dit bij je eerste![]()
"Spreek je woord en geen verstoppertje
Dit leven komt je eens,
zo speel niet het dommetje"
Ik heb gister een Roma gedronken, die zijn wel goed te doen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik vond nog 4 Ristretto-cups, dus toch maar makkelijk via internet bijbesteld.
Of, op zijn Brianiaans:
I found for cups. Big ups!
Now I set my coffee
In my morning cloffee!
Daarmee is dan gelijk vastgesteld dat de sneer die gepost werd naar aanleiding van het "ik zet het bed niet op klossen, want m'n laminaat" gedram dus niet als de sneer gezien wordt die het werkelijk is als je de situatie niet kent...quote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als dat de rel is dan liggen wij hier constant in de clinch.
Ik beperk mezelf tot het lezen van RLS sneren.quote:Op maandag 22 november 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk vastgesteld dat de sneer die gepost werd naar aanleiding van het "ik zet het bed niet op klossen, want m'n laminaat" gedram dus niet als de sneer gezien wordt die het werkelijk is als je de situatie niet kent...
Het was vooral rellen als je een beetje op de hoogte bent
Môgguh![]()
Vannacht beroerd geslapen (omdraaien is een beetje pijnlijk met die buik) maar pas om 09.35 wakker
Hey leandra, morgen moest je toch naar de verloskundigen he, om te bespreken wat ze willen gaan doen met je. of was het pas volgende week???quote:Op maandag 22 november 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk vastgesteld dat de sneer die gepost werd naar aanleiding van het "ik zet het bed niet op klossen, want m'n laminaat" gedram dus niet als de sneer gezien wordt die het werkelijk is als je de situatie niet kent...
Het was vooral rellen als je een beetje op de hoogte bent
Môgguh![]()
Vannacht beroerd geslapen (omdraaien is een beetje pijnlijk met die buik) maar pas om 09.35 wakker
Mwah, tipje van de sluier dan maar: die opmerking die gemaakt werd dat er kratten zat voor handen zijn was onder de gordel als je weet dat het over iemand gaat die tijdens haar vorige zwangerschap moest afkicken van een alcoholverslaving...quote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat zwangere sneren van een andere orde zijn. Zo van: je moet er zijn bijgeweest, maar dan een beetje anders.
Ik vond het dus ook een deceptie en die djmo is niet meer teruggekeerd. Nummer.
Houd er rekening mee dat de meeste winkels pas om twaalf uur open gaan op maandagquote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Bummer!
Ik ga maar eens douchen en de stad in, op mijn zelf gecreëerde koopzondag.
Dat weet ik nog niet, want ik heb morgen een afspraak met de verloskundige van het ziekenhuis, terwijl de gynaecoloog drie weken geleden zei "nog een week of drie..."quote:Op maandag 22 november 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey leandra, morgen moest je toch naar de verloskundigen he, om te bespreken wat ze willen gaan doen met je. of was het pas volgende week???
Zouden er nog winkels helemaal niet open zijn op maandag? Net als vroegâh?quote:Op maandag 22 november 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat de meeste winkels pas om twaalf uur open gaan op maandag
Ik hoor bij de 34%!!!quote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn we toch een gezellig volkje..
[ afbeelding ]
Kom op stelletje droefsnoeters! Vanaf eind van de week lekker speculeren over een elfstedentocht.![]()
[ afbeelding ]
Die vaste vorm van wat er normaal in de rivier ligt is voor mijn sport niet erg bevorderlijk. Wat mij betreft hoeft het dus niet zoquote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn we toch een gezellig volkje..
[ afbeelding ]
Kom op stelletje droefsnoeters! Vanaf eind van de week lekker speculeren over een elfstedentocht.![]()
[ afbeelding ]
Moet er altijd even ingroeien, maar als het dan tóch definitief niet meer van indezonzittenstijn is, laat het dan ook maar écht winter worden!quote:
Je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vaste vorm van wat er normaal in de rivier ligt is voor mijn sport niet erg bevorderlijk. Wat mij betreft hoeft het dus niet zo
Zo, dat is fout, waarschijnlijk geïnspireerd door het gedrag van de Italiaanse minister-presidentquote:
Elf! Maar ik loop aardig op schema.quote:Op maandag 22 november 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
Houd er rekening mee dat de meeste winkels pas om twaalf uur open gaan op maandag
De Hema en V&D enzo gaan in Nijmegen en Arnhem juist wel om 11 uur open, maar de kleinere winkels nietquote:Op maandag 22 november 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
oh en hier in Amsterdam is ook alles dicht hoor tot 1 uur, ja de supermarkten zijn open maar blokker,hema.kruidvat alles gaat pas om 1 uur open.
Ik ga wel aan het klussenquote:Op maandag 22 november 2010 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Heb je geen binnenbanen of zo? Nee hè?
Tja.. een paarduizend kilometer naar beneden dan maar.
Haha geinig.quote:Op maandag 22 november 2010 11:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga wel aan het klussen
Dit ziet er toch ook wel grappig uit.
Ah tof.quote:Op maandag 22 november 2010 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Over een paar dagen krijg ik mijn nieuwe pinpasGeld gehaald en een nieuw slot voor mijn fiets gekocht, het enige wat ik nog moet hebben is een portomenee.
Heb net afgesproken daar volgende week naartoe te gaan, met mamma en zus.quote:Op maandag 22 november 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
Iemand "De Sint" al gezien?
[ afbeelding ]
Weet eigenlijk of ik dat hier gemeld had, ik was gister nou niet echt in een juichstemmingquote:Op maandag 22 november 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah tof.
Had je hier al gemeld dan dat je je tas kwijt bent na een avondje slempen en blowen?
Ik ben m'n kater kwijt.
had je hier neergezet hoor Liesje over je tas.quote:Op maandag 22 november 2010 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet eigenlijk of ik dat hier gemeld had, ik was gister nou niet echt in een juichstemming
Maar opgelost! En het was gezellig, rest ons nu nog de mooie herinneringen.
Zondag/maandag... veel mensen denken dan terug aan een gezellig avond of dag, maar er zijn ook hele volksstammen met wie het minder voorspoedig is verlopen, al dan niet door eigen fout.quote:Op maandag 22 november 2010 11:24 schreef liesje1979 het volgende:
De meneer die voor mij aan de beurt was bij de bank was ook zijn pasje kwijt, de mevrouw die na mij aan de beurt was ook. Dat hoorde bij de maandag, aldus de bankmedewerker.
Ja dat ik dacht dat ik hem vergeten had bij Gert. maar hij lag niet bij Gert. Dus stress, en toen kon ik in alle paniek mijn paspoort ook nog eens niet vinden. Maar nu is alles weer ok.quote:Op maandag 22 november 2010 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had je hier neergezet hoor Liesje over je tas.
Ik weet het niet hoor, of je indruk had gemaakt,. met een lepel op een glas: ting ting ting, mag ik even de aandacht? (vouwt briefje open)quote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond trouwens nog iets in mijn broekzak van jou Gert:
zaterdag 20 november:
"Good company, good wine, good welkcome can make good people"
ui"t: Shakespear, HenryVIII.
Dat vond ik toch wel zo mooi en diep dat ik het eraf had gescheurd want ik wilde het met jullie delen, maar vergeten.![]()
oke gelukkigquote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat ik dacht dat ik hem vergeten had bij Gert. maar hij lag niet bij Gert. Dus stress, en toen kon ik in alle paniek mijn paspoort ook nog eens niet vinden. Maar nu is alles weer ok.
Ah, gezellie familie-uitje.quote:Op maandag 22 november 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb net afgesproken daar volgende week naartoe te gaan, met mamma en zus.
Het gebouw staat in de steigers Annie, vandaar het veiligheidsnet.quote:Op maandag 22 november 2010 11:00 schreef Anniebab het volgende:
Heksie!!! Ze moeten wel even het dekzeil voor de camera op t Koningsplein vandaan halen, voor t gaat sneeuwen!!!!!
Proest!!quote:Op maandag 22 november 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, of je indruk had gemaakt,. met een lepel op een glas: ting ting ting, mag ik even de aandacht? (vouwt briefje open)
oh dan zal het wel de hele winter in de steigers blijven staan, ze zijn niet zo vlot in Amsterdamquote:Op maandag 22 november 2010 11:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gebouw staat in de steigers Annie, vandaar het veiligheidsnet.
Ik ga met mijn moeder het liefst naar horrorfilms. Is bijna traditie vanaf Poltergeist.quote:
Heb je al gekeken op die Terena-site? er hangt echt een zeil vanwege werkzaamheden, dan kunnen we niet veel zien daarr.....quote:Op maandag 22 november 2010 11:14 schreef Toverheks het volgende:
ik ben voor ijspret en meer van die zaken, en ja het wordt al kouder dus hoppa, dik pak sneeuw ( dat blijft liggen) en natuurlijk een elfstedentocht.
ze hebben een heel strenge winter voorspelt, hoop dat die voorspelling nu eens uitkomt.
ja ja Annie ik ga daar echt zwaaien naar je he, neem een stuk karton mee en hou dat voor de camera met daggggg Annieeeee hahaha ik ga het doen he![]()
Nou leandra ben benieuwd en vind het nu wel spannend worden hoor.
ja dat had ik begrepen, maar dar ze nou net daar bezig zijn is jammer, dus ze moeten opschieten!!!quote:Op maandag 22 november 2010 11:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gebouw staat in de steigers Annie, vandaar het veiligheidsnet.
Ja zeker jammer. Gezien de weersvoorspellingen was ik al op zoek gegaan naar de link van het Koningsplein. Ben op zoek naar een andere cam maar of te traag of pagina niet gevonden krijgen etc.quote:Op maandag 22 november 2010 11:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja dat had ik begrepen, maar dar ze nou net daar bezig zijn is jammer, dus ze moeten opschieten!!!
Ja klopt, dit is verreweg de beste cam.....quote:Op maandag 22 november 2010 11:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja zeker jammer. Gezien de weersvoorspellingen was ik al op zoek gegaan naar de link van het Koningsplein. Ben op zoek naar een andere cam maar of te traag of pagina niet gevonden krijgen etc.
Keek hij wel een beetje decent?quote:Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
Bert Heerink stond me te checken en hij kocht 2 keer mayonaise van Remia (beetje overdreven als je het mij vraagt) en een halfje tarwebrood. Hij gaat vast kroketjes op z'n brood doen. Misschien eet hij dat nu al terwijl hij:"Rock on, bitches!!" roept
[ afbeelding ]
Natuurlijk, hij is best netjes en vriendelijk tegen iemand die zijn dood had kunnen zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 12:31 schreef Gert het volgende:
Keek hij wel een beetje decent?![]()
Maar kroketjes moeten helemaal niet op tarwebrood, dat moet op klef wit! Gekke Bert!
Valt tegen hier hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is best netjes en vriendelijk tegen iemand die zijn dood had kunnen zijn.![]()
Zeg eens, zie jij Barry of Anouk weleens want Bert, eigenlijk kent geen hond Bert. Behalve jij en nu ik omdat jij het me vertelde.
Amsterdam is het BN-ers-reservaat bij uitstek. Toen ik hier net woonde gooide ik nog wel eens wat oud brood naar ze maar het schijnt dat je ze niet mag voeren.quote:
Klopt, da's dus Oud-Nederlandsch..quote:Op maandag 22 november 2010 12:53 schreef hondjes het volgende:
Wij zien staan...Meld u nu aan....en
...Word metselaar....klopt dit omdat het dan gebiedende wijs is of is het gewoon met een t erachter..
Maar zagen laatst een oude P.V.D.A poster bij Buitenhof, waarop stond..Wordt arbeider....
.
Ahhquote:Op maandag 22 november 2010 12:48 schreef Noek het volgende:
CarO! Voor je kerstboom:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ken Bertquote:Op maandag 22 november 2010 12:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is best netjes en vriendelijk tegen iemand die zijn dood had kunnen zijn.![]()
Zeg eens, zie jij Barry of Anouk weleens want Bert, eigenlijk kent geen hond Bert. Behalve jij en nu ik omdat jij het me vertelde.
Ik zou het dan leuker vinden als je even een topic opent in FEE. En dan wordt jij ons Serious Request actie. Een mooie boom voor CarO. Maar die komt wel op de bank want je wil de vloer niet beschadigen.quote:Op maandag 22 november 2010 12:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh
Ja, doe die maar alle vier.
Ik had nog nieuwe kerstboom dingen nodig. Of heb je die niet over?
quote:Op maandag 22 november 2010 13:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ken Bert, beetje Roger Daltrey -achtig mannetej..(qua uiterlijk dan)
Klopt, ik zou hem doen , echte baas is hetquote:Op maandag 22 november 2010 12:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Valt tegen hier hoor!
Barry woont al weer een paar jaar in 020. Anouk... ja die is net weer eens gescheiden, weet niet waar die uithangt.
Wij hebben hier Bart Chabot. Die leeft gelukkig nog.
En natuurlijk veel politici. Ik zie Verhagen weleens parmantig wandelen in zijn lange jas. Maar op lavenderr na wordt niemand daar hysterisch van. O, en laatst zag ik Joris Voorhoeve!!!!!!
OK dus Bert heeft wel respect voor iemand die bewust besloten heeft hem niet dood te rijden. Terwijl hij toch aardig in de weg liep of fietste zeker, dat moet wel.
O, Bert woont bij jullie? Ik zag onlangs Ernie nog hier in de stad.quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ik hoi zeggen uit naam van jou. Maar ja, jij woont in een dorp met alleen maar BN-ers.
Ik zit hier maar met Bert. Bert. Bert. Bert. Oh, en Jannes, half half.
quote:
stomme Italianen....quote:Op maandag 22 november 2010 11:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, dat is fout, waarschijnlijk geïnspireerd door het gedrag van de Italiaanse minister-president
Ja en ik ga hem ook niet optuigen, mijn gratis S-R-Actieboom want ik heb zo'n hekel aan die naaldenquote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou het dan leuker vinden als je even een topic opent in FEE. En dan wordt jij ons Serious Request actie. Een mooie boom voor CarO. Maar die komt wel op de bank want je wil de vloer niet beschadigen.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
Dus iedereen heeft dat gezemel van die dikke dozen wel gelezen.
Wij volgen al weken het bedeltopic in K&Wquote:Op maandag 22 november 2010 13:11 schreef Gert het volgende:
Dus iedereen heeft dat gezemel van die dikke dozen wel gelezen.
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.quote:Op maandag 22 november 2010 13:12 schreef Noek het volgende:
Ik wil graag een liedje aanvragen voor mijn sweet CarOnline:
Handjes in de lucht, muts!
Ach gaat weg. Ik heb hem net helemaal afgeluisterd. Sony loves me.quote:Op maandag 22 november 2010 13:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.![]()
Nou ja. Tis het idee dat telt he
Ik heb deze dan maar gepakt.quote:Op maandag 22 november 2010 13:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach gaat weg. Ik heb hem net helemaal afgeluisterd. Sony loves me.
quote:Op maandag 22 november 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
Bol.com houdt anders niet van me. Wann fuckers. Nog steeds geen cd's te bekennen. Wel visine!
Dat is de shit die Huub ook altijd gebruikte voor zijn ogen omdat er weer wat aders geknapt waren door alcohol of agressie. Krijg je mooie witte ogen van. Straks eens probieren.
[ afbeelding ]
Twee dezelfde mayonaises of twee verschillende?quote:Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef Noek het volgende:
Bert Heerink stond me te checken en hij kocht 2 keer mayonaise van Remia (beetje overdreven als je het mij vraagt) en een halfje tarwebrood. Hij gaat vast kroketjes op z'n brood doen. Misschien eet hij dat nu al terwijl hij:"Rock on, bitches!!" roept
[ afbeelding ]
2 dezelfde en lief dat je het vraagt.quote:Op maandag 22 november 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Twee dezelfde mayonaises of twee verschillende?
Zo ben ik erg weg van olijfmayonaise, dat combineert zo lekker met de smaak van waldkornbrood, kipfilet, sla en pijnboompitten
quote:Op maandag 22 november 2010 13:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij volgen al weken het bedeltopic in K&W
Rob de Nijs woont één Schubbekutteveen verderop, Frits Bom twee S'veens verderop (maar die zagen we pas wel bij de AH in V'huizen) , en in Gouda schijnt Hind te wonen, en die ene van TBO...quote:Op maandag 22 november 2010 13:30 schreef Noek het volgende:
[..]
2 dezelfde en lief dat je het vraagt.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke bn-er woont bij jou in de buurt?
Ja Sint vond ik een vermakelijke film. Een typische Dick Maas film in de stijl van Amsterdamned.quote:Op maandag 22 november 2010 11:21 schreef Gert het volgende:
Iemand "De Sint" al gezien?
[ afbeelding ]
Da's dan toch maar een heeeeeeeeeeeel klein sneetjequote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor al jullie beterschappen en berichtjes!![]()
Laysa geeft het aan mij door!
Die moet nu verhuizen en lig suffe programma's te kijken!![]()
Ik had iets teveel prikjes gehad en toen kwam ik ineens heel wat dichterbij God, maar de dokter was er op tijd bij en die gaf een prikje tegen de prikjes en toen ging het naderhand wel.
Nu heb ik een snee die groter is dan mijn piemel!![]()
Ik ga nu weer liggen want rechtop zitten doet teveel zeer.
Sterkte DK..quote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had iets teveel prikjes gehad en toen kwam ik ineens heel wat dichterbij God, maar de dokter was er op tijd bij en die gaf een prikje tegen de prikjes en toen ging het naderhand wel.
Deel 1: DJMO gaat verhuizen - de voorpret en kriebels !quote:Op maandag 22 november 2010 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan echt nergens dat topic in Klussen en Wonen meer vinden, en ook de link niet die hier in de SC stond. Iemand? Want ik heb nu even tijd om te lezen en leek mij erg vermakelijk. (ja huiswerk vermijdend, ik weet het.)
Ik wilde net zeggen, dat zegt niet zoveel over die snee dan wel. . . NOu ja laat maarquote:Op maandag 22 november 2010 13:51 schreef anufri het volgende:
[..]
Da's dan toch maar een heeeeeeeeeeeel klein sneetje![]()
aansteller...
![]()
Sterkte DK !!!!!
Sterkte D_K, houd je taai en Laysa ook natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ze was al geen mod... volgens mij sowieso niet geweest, ze was redactie frontpage volgens mij.quote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik zie dat ze nu weer geen mod meer is, weet jij waarom niet?
OMG een snee van meer dan 30 cmquote:Op maandag 22 november 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
ja hoor.... 100 %quote:
Oké.quote:Op maandag 22 november 2010 14:06 schreef anufri het volgende:
[..]
ja hoor.... 100 %![]()
seg ik dan heh...
ah ok, ja ze was ooit mod, toen weer niet en toen dus red frontpage en nu ook weer niet.quote:Op maandag 22 november 2010 14:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was al geen mod... volgens mij sowieso niet geweest, ze was redactie frontpage volgens mij.
OMG is dat ooit mod geweest??quote:Op maandag 22 november 2010 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah ok, ja ze was ooit mod, toen weer niet en toen dus red frontpage en nu ook weer niet.
Thanks.quote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deel 1: DJMO gaat verhuizen - de voorpret en kriebels !
Deel 2: DJMO gaat verhuizen - waar het opknappen gestaag vordert
Deel 3: DJMO gaat verhuizen - deel 3: de laatste loodjes ..
oh daar zag ik gisteren een foto van, binnenkant van de kast was behangen, op zich leuk idee, maar dan moet ze wel het op patroon behangen vond ik, het was patroon van zwart met zilver maar was eigenlijk geen porum want het sloot niet bij elkaar aan. ( dus niet op patroon er tegen aan geplakt) pppffttt snap mezelf weer eens niet met me vage zinnenquote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
ja en verliefd op een medemod terwijl ze een partner had, als ik het me goed herinner ergens gelezen in de spelonken van het forum.quote:Op maandag 22 november 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG is dat ooit mod geweest??
Het zou me ook niet moeten verbazen...
Hah!quote:Op maandag 22 november 2010 14:18 schreef Toverheks het volgende:
o
[..]
oh daar zag ik gisteren een foto van, binnenkant van de kast was behangen, op zich leuk idee, maar dan moet ze wel het op patroon behangen vond ik, het was patroon van zwart met zilver maar was eigenlijk geen porum want het sloot niet bij elkaar aan. ( dus niet op patroon er tegen aan geplakt) pppffttt snap mezelf weer eens niet met me vage zinnen
Oeh, nou word ik helemaal nieuwsgierig wanneer dat zo ongeveer was....quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en verliefd op een medemod terwijl ze een partner had, als ik het me goed herinner ergens gelezen in de spelonken van het forum.
quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en verliefd op een medemod terwijl ze een partner had, als ik het me goed herinner ergens gelezen in de spelonken van het forum.
nou ja zeg, had wat neer gezet en floep en staat er niet.quote:Op maandag 22 november 2010 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah!
Dat was me nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk!
Wat handig
zo ver ben ik nog niet eens haha maar omdat gisteren er ook over gesproken werd dacht ik, even gluren en zag die foto waar in de binnenkant behangen was, best leuk idee, maar was gewoon niet op patroon behangen terwijl het juist patroonbehang was, zo over elkaar geplakt en dacht nog geen gezicht en gewoon zonde.
Verder: ik zit haar huis niet af te zeiken ofzo, maar het bedelen werd op een gegeven moment wat genant![]()
Was ze toen al zwangert? Of aan de drank? Of aan de crack? Of stond ze toen nog achter het cs?quote:Op maandag 22 november 2010 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook met weinig (en weinig geld) is er over het algemeen wel wat leuks van te maken, al moet je een saaie tafel of kast gewoon verven...quote:Op maandag 22 november 2010 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hah!
Dat was me nog niet eens opgevallen maar je hebt gelijk!
Wat handig
Verder: ik zit haar huis niet af te zeiken ofzo, maar het bedelen werd op een gegeven moment wat genant![]()
Zeg het me, hoeveel wil je er? Ik regel dat!quote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook een moederfiets!
Voor mijn kindjes Shop en Aholic.
Logisch, dan heb je die twee zitjes en fietstassen ook wel nodigquote:Op maandag 22 november 2010 14:41 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook een moederfiets!
Voor mijn kindjes Shop en Aholic.
geen idee, maar misschien dat Gert daar wat van weet? Volgens mij was dat jaaaaaaren geleden hoor. Toen was ze volgens mij ook nog niet met de man waar ze nu mee is.quote:Op maandag 22 november 2010 14:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, nou word ik helemaal nieuwsgierig wanneer dat zo ongeveer was....
Was ze toen nog aan de drank?
Ah okay, so much for gory detailsquote:Op maandag 22 november 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, maar misschien dat Gert daar wat van weet? Volgens mij was dat jaaaaaaren geleden hoor. Toen was ze volgens mij ook nog niet met de man waar ze nu mee is.
Dat topic heb ik ook nog in gepost... dat werd idd een beetje rellerig, maar goed het verbaast me ook niet echt dat zulke reacties opgeroepen worden.quote:Op maandag 22 november 2010 14:51 schreef Marrije het volgende:
Ik zit me ff af te vragen waarom ik dat ook al weer allemaal heb gelezen, maar dat kwam door dat topic in WGR waar ze vond dat ze recht had op urgentie omdat ze een te kleine woning had voor haar gezinssamenstelling. En de huidige woning (destijds) zou vlakbij een nieuw te komen verslaafdenopvang komen en daar wilde ze haar kind niet aan bloot stellen. Toen kwam iemand met een linkje dat zij rookte tijdens haar zwangerschap en zo doende zat ik wat te spitten in haar posthistorie, mn topics die ze zelf had geopend (dat zijn er nogal wat). Nou ja dat WGR topic werd een beetje een reltopic dus daar ging de bezem door en was er niks meer aan de hand
quote:Op maandag 22 november 2010 14:53 schreef Marrije het volgende:
Dit is dat roken topic het is kutweer en ik heb niets te roken
quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:40 schreef JackHerrer het volgende:
Stop zijn lul in je bek, heb je iets om op te zuigen. En hij zal blij zijn dat je ff je bek dicht houdt en dat zijn paarse dop weer een keer gemasseerd wordt.
Nee weet ik niet.quote:Op maandag 22 november 2010 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen idee, maar misschien dat Gert daar wat van weet? Volgens mij was dat jaaaaaaren geleden hoor. Toen was ze volgens mij ook nog niet met de man waar ze nu mee is.
"Open ruggetjes zijn hip"quote:Op maandag 22 november 2010 15:03 schreef Noek het volgende:
Nou, sjonge jonge.
Ooooh, die reacties.![]()
Ik heb het toen ook wel gelezen maar ik voelde daar niet veel bij. Ik zat toen nog aan de DGK-crack waarschijnlijk.
O.. nou gemist.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef Marrije het volgende:
Betreffende post / topic stond in R&P
Vooral Lieke, die maakte me helemaal gevoelsdood. Nu nog steeds hè, als ik Michael Bublé hoor dan voel ik me numb. Spreek eens uit: Numb!quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
"Open ruggetjes zijn hip"![]()
Ja als je dagelijks streams hebt aanstaan waarin mensen elkaar al godverdommend door douchehokjes heen beuken, met hoeren neuken terwijl vriendinlief een kamer verderop zit of door kots liggen te rollen, dan worden andere grofheden toch wat minder opzienbarend hè.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij voelt gewoon weer eens veel te groots!
Aplomb!quote:Op maandag 22 november 2010 15:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Vooral Lieke, die maakte me helemaal gevoelsdood. Nu nog steeds hè, als ik Michael Bublé hoor dan voel ik me numb. Spreek eens uit: Numb!
Murwwww. Prachtig!
Ik las het ook weer.quote:
Ja. Nou. Brrr.Ik heb er geen zin meer in ook.quote:
Boh, leesvoer, ik heb het rustig, dus dat ga ik maar eens fijn doorspitten, of is t niet de moeite waard?quote:Op maandag 22 november 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als straf kreeg ik direct een overflow error op het forum en werkt het stukje code wat ik net driftig heb ingeklopt nog njet helemaal.quote:
Volgens mij is dit een andere? Gezien het topic De Ideale manquote:Op maandag 22 november 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las het ook weer.
Maar is ze nu voor de tweede keer zwanger van de vriend die ze in dat tweede topic bijna wilde verlaten voor haar FOK! collega? Die ze niet kon ontlopen, want allebei crew.
Gisteren al gezien.quote:Op maandag 22 november 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11731249
Bellicher, de macht van meneer Miller
Bloedje spannend deel 3
hahaha ja maar ik denk toch dat Theo ergens in de laatste aflevering heel bloedig aan zijn eind komt.quote:Op maandag 22 november 2010 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren al gezien.
Maar hij nam die gemene Theo Maze mooi te graze!
Alleen dan niet afmaken hè.
Ze ziet er wel lekker uit ja voor een omgebouwde kerel!quote:Op maandag 22 november 2010 15:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha ja maar ik denk toch dat Theo ergens in de laatste aflevering heel bloedig aan zijn eind komt.
echt subliem geacteert van Daan en Theo, al vind ik Kees ( zijn zus/broer) erg ongeloofwaardig, daar hadden ze gewoon een echte omgebouwde voor moeten nemen voor die rol.
Nee , doe maar niet....enne wat hier betreft, je bent er klaar mee als je Jan Keizer tegen t lijf loopt....quote:Op maandag 22 november 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal ik hoi zeggen uit naam van jou. Maar ja, jij woont in een dorp met alleen maar BN-ers.
Ik zit hier maar met Bert. Bert. Bert. Bert. Oh, en Jannes, half half.
Vannacht gekeken, spannend! En vanavond weer "Feuten"quote:Op maandag 22 november 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11731249
Bellicher, de macht van meneer Miller
Bloedje spannend deel 3
o ja wat leuk, ja in Amsterdam gebeurt dat ook was heel item toen op AT5.quote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn eerste zwerfboek gevonden van bookcrossings.nl.
Sympathiek principe: boeken op openbare plaatsen achterlaten en de vinder vertelt op de site waar en wanneer het boek is gevonden en laat het na lezing (of tijdens, als het toch een stom boek blijkt) weer ergens achter.
nee feuten volg ik niet.quote:Op maandag 22 november 2010 15:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vannacht gekeken, spannend! En vanavond weer "Feuten"
OMG, dat topic... hoe grof kun je zijn?quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef Marrije het volgende:
Die zoekfunctie is da bom!
ik voel me vreemd...
Dus in maart 2007 wilde ze haar relatie nog laten klappen voor een mede-mod, besloot na overleg met haar partner de boel toch nog een kans te geven, en met kerst 2008 was ze uitgerekend van de "oudste"? De werkelijke oudste even buiten beschouwing latend....quote:Op maandag 22 november 2010 15:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een andere? Gezien het topic De Ideale man
Raimon is dus het bewuste crewlid, echt die griet spoort niet hoor, ik lees het eens zo maar ach wat een trieste bedoeningquote:Op maandag 22 november 2010 16:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dat topic... hoe grof kun je zijn?
Of hoe naïef dat je partner je posts (en topics) toch nooit leest![]()
heb je je oorwarmers al uit de kast getrokken, en je wanten al klaar gelegd, dit is nog niks, wordt nog veel en veel kouderquote:
Ik heb nu al een muts op, sjaal om en handschoenen aanquote:Op maandag 22 november 2010 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je je oorwarmers al uit de kast getrokken, en je wanten al klaar gelegd, dit is nog niks, wordt nog veel en veel kouder
heb jij geen mannen Uchsquote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nu al een muts op, sjaal om en handschoenen aan
Gelukkig is het in de trein wel lekker warm.
en helemaal kierewiet dus die DJMOquote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef beequeen het volgende:
Betrapt! Ik moest echt even kijken wat voor vlees DJMO in de kuip had.![]()
Dat mens is echt zo gek als een deur.
Ik vind het ook stervens koud.
Dat wordt toch uitgezonden bij RTL7? Staat niet bij Uitzending gemist, daar baal ik van.quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef Toverheks het volgende:
Gisteren had Cc tip neergezet van een serie son of anarchy ( zoiets) was dubbele aflevering en spannend en bloedirig.
(ma is Peggy Bundy) is een rol die je niet snel aan Peggy Bundy doet denken.
werd zelfs in gerookt, en dat voor een amerikaanse serie.
Het lijkt eigenlijk eerder een hoax. Maar ja, als uit andere topics ook blijkt dat ze eh.. "anders" is dan zal het misschien wel echt zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef beequeen het volgende:
ja, en nee wordt niet herhaald, echt goede serie.quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wordt toch uitgezonden bij RTL7? Staat niet bij Uitzending gemist, daar baal ik van.
oh, ken ik niet als het maar lekker warm zitquote:
Ik weet wel zeker dat het geen hoax is. Die bedeltopiques slaan echt alles.quote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
Het lijkt eigenlijk eerder een hoax. Maar ja, als uit andere topics ook blijkt dat ze eh.. "anders" is dan zal het misschien wel echt zijn.
Dat jullie haar nu pas ontdekken. Dan heb je toch echt een paar rellen gemistquote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt eigenlijk eerder een hoax. Maar ja, als uit andere topics ook blijkt dat ze eh.. "anders" is dan zal het misschien wel echt zijn.
Wat vreemd. Nou ja, dan volgende week maar kijken. Misschien kan ik het op Inet nog ergens vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
ja, en nee wordt niet herhaald, echt goede serie.
volgende week dan maar kijken, zie je wat er voorafging.
ik ga ff voor je zoeken\quote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vreemd. Nou ja, dan volgende week maar kijken. Misschien kan ik het op Inet nog ergens vinden.
Linkjes?quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat jullie haar nu pas ontdekken. Dan heb je toch echt een paar rellen gemist
Dank je wel.quote:
Ik ben ook wel nieuwsgierig. Het leest zo lekker weg.quote:
nee niks te vinden erover, maar denk het is pas maandag dat je het wel betaald kan terug zien van de week, de Tudors kan je ook terug zien kost geloof ik 1.30 eurocent. Nou ja, dan volgende week maar kijken. Misschien kan ik het op Inet nog ergens vinden.quote:Op maandag 22 november 2010 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vreemd
nee niks te vinden erover, maar denk het is pas maandag dat je het wel betaald kan terug zien van de week, de Tudors kan je ook terug zien kost geloof ik 1.30 eurocent. Nou ja, dan volgende week maar kijken. Misschien kan ik het op Inet nog ergens vinden.
Er is vast wel iemand bij OUD die weet hoe te zit. . . We horen het welquote:Op maandag 22 november 2010 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus in maart 2007 wilde ze haar relatie nog laten klappen voor een mede-mod, besloot na overleg met haar partner de boel toch nog een kans te geven, en met kerst 2008 was ze uitgerekend van de "oudste"? De werkelijke oudste even buiten beschouwing latend....
Lekker snel allemaal iig, want volgens mij is de 2008 partner ook een andere dan die van maart 2007.
eigenlijk is elk topic gestart door DJMO wel een redelijke kans op een relquote:Op maandag 22 november 2010 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel.
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig. Het leest zo lekker weg.
Nah, ik vind het wel gezegend.... ik kom het nog tig keer tegen in dezelfde topics in OUD hè.quote:Op maandag 22 november 2010 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand bij OUD die weet hoe te zit. . . We horen het wel
Ja, dat is waar. Maar het zijn er echt veel dus ik had liever directe linkjes.quote:Op maandag 22 november 2010 17:27 schreef Marrije het volgende:
eigenlijk is elk topic gestart door DJMO wel een redelijke kans op een rel
Pics? Doe je wel rustig aan? Groetjes aan D_K en zijn snee van 10 cm.quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
ik heb nu 4 gekleurde muren....![]()
Mn schoonvader was het met me eens dat de slaapkamer ook een kleurtje nodig had
quote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
Ha....ik heb duizenden gaatjes gevuld...dus geen picsquote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pics? Doe je wel rustig aan? Groetjes aan D_K en zijn snee van 10 cm.
Joahquote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en nu met de voetjes op de bank he
Over wie hebben we het???quote:Op maandag 22 november 2010 17:05 schreef Gert het volgende:
Die DJMO is ineens populair onder RLS-volk.
[ afbeelding ]
Gut gut.quote:Op maandag 22 november 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
Dat jullie haar nu pas ontdekken. Dan heb je toch echt een paar rellen gemist
quote:Op maandag 22 november 2010 17:10 schreef beequeen het volgende:
Ik vind het ook stervens koud.
Ik ook! Eerste aflevering weer. Dat wordt hysterisch gillende meiden zien en tenenkrommende presentaties. Love itquote:Op maandag 22 november 2010 17:52 schreef Noek het volgende:
Ik ga fijn kijken naar America's next topmodel.
Tussendoor nog die Hollandse designers die in hun hoofd echt geweldig creatief zijn en apart en heeeel bijzonder. Vreselijk volk wat eigenlijk niks kan. Da's echt waar hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook! Eerste aflevering weer. Dat wordt hysterisch gillende meiden zien en tenenkrommende presentaties. Love it![]()
En Project Catwalk, ook zo leuk
Oh ja, die duo's. Echt afschuwelijk wat ze tot nu toe hebben laten zien.quote:Op maandag 22 november 2010 18:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Tussendoor nog die Hollandse designers die in hun hoofd echt geweldig creatief zijn en apart en heeeel bijzonder. Vreselijk volk wat eigenlijk niks kan. Da's echt waar hoor!
Gaat lekker dus daarquote:Op maandag 22 november 2010 17:34 schreef Laysa het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat lekker dus daar![]()
Hou je een beetje rekening met je grenzen en beperkingen?!
Misschien leren ze dat ook wel op nederlandse "academies".quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, die duo's. Echt afschuwelijk wat ze tot nu toe hebben laten zien.
En heb je die blonde gozer gezien (ben zijn naam kwijt) die hoog van de toren begon tegen die hoofdredactrice? Nog helemaal niets bereikt en nu al de sterallures van een diva
Dat lijertje met dat kleine sneetje helpt toch wel gewoon mee met verven zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
morgen is er een rustdag...Lees extra zorgen voor DK
Verstandig, en laat hem je niet te hard en te vaak laten lopenquote:Op maandag 22 november 2010 18:47 schreef Laysa het volgende:
[..]morgen is er een rustdag...Lees extra zorgen voor DK
Dat lijertje kan niet eens door de kamer kruipen dus dat doen we maar nietquote:Op maandag 22 november 2010 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lijertje met dat kleine sneetje helpt toch wel gewoon mee met verven zeker?
nee hoor...maar ik ben zunne zorgertje...ik kan het niet helpenquote:Op maandag 22 november 2010 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig, en laat hem je niet te hard en te vaak laten lopen
Ik zet de fles limonade inmiddels ook op tafel en 2 beschuiten ipv 1quote:Op maandag 22 november 2010 19:07 schreef Leandra het volgende:
Toen ik bedrust moest houden had N. het al heel snel door... op mijn verzoek om een boterham was het "2 of 4?", om vervolgens sowieso al met 4 boterhammen aan te komen, ongeacht het antwoord
nogmaals beterschap dan voor 'mquote:Op maandag 22 november 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat lijertje kan niet eens door de kamer kruipen dus dat doen we maar niet![]()
[..]
quote:nee hoor...maar ik ben zunne zorgertje...ik kan het niet helpen
ff wachten dan nog maarquote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Gerda het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een lekker nummertje.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
nogmaals beterschap dan voor 'm
[..]
het mooiste nummertje ooit gemaaktquote:Op maandag 22 november 2010 19:20 schreef Gerda het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op een lekker nummertje.
ik zag jou nummer 1 was Wim Soneveld, mooi met het dorpquote:Op maandag 22 november 2010 18:56 schreef remlof het volgende:
Met lijstje bezig voor Top 2000 #1 (editie 2010): Er kan gestemd worden!
moet er in, maar staat niet in de lijst, dat wordt een vrije keuze dus
Je bent lievvvv.quote:Op maandag 22 november 2010 19:04 schreef Laysa het volgende:
nee hoor...maar ik ben zunne zorgertje...ik kan het niet helpen
goed nummer ben hen aan het luisteren, ik zoek een nummer van een blonde zangeres uit die tijd, ze viel zo op aan haar neus ook een groep, ze lijkt op deze zangeres in de clip.quote:Op maandag 22 november 2010 19:28 schreef remlof het volgende:
Whehe, Heksie postte haar lijstje net na mij
Deze raakt mij ook diep, al is het een 80's new wave nummer, de tekst grijpt me:
Deborah Harry, oftewel Blondie? http://www.youtube.com/results?search_query=blondiequote:Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goed nummer ben hen aan het luisteren, ik zoek een nummer van een blonde zangeres uit die tijd, ze viel zo op aan haar neus ook een groep, ze lijkt op deze zangeres in de clip.
( ben al weken op zoek kan niet op de naam van die groep komen)
nee die niet die ken ik wel.quote:Op maandag 22 november 2010 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Deborah Harry, oftewel Blondie? http://www.youtube.com/results?search_query=blondie
nee hoor, voor mij blijf je altijd mijn schatje met het hartje op de goede plek.quote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Welnee....meestal niet..en dan alleen voor mensen die het verdienen
jij verdient het dan ook ....quote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor, voor mij blijf je altijd mijn schatje met het hartje op de goede plek.
Ja, Erik! Lul met vingers, ongelofelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, die duo's. Echt afschuwelijk wat ze tot nu toe hebben laten zien.
En heb je die blonde gozer gezien (ben zijn naam kwijt) die hoog van de toren begon tegen die hoofdredactrice? Nog helemaal niets bereikt en nu al de sterallures van een diva
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |