abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 oktober 2010 @ 08:34:19 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87782334
en ik vandaag nieuwe foto's hoop te kunnen plaatsen!

ik sloot m'n vorige topic met een reactie op Loecje:

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef loecje het volgende:
mooi om te zien hoe iedereen hier een beetje meehelpt aan het opknappen van je huisje. ik word er helemaal blij van.
wat denk je dat ik zelf word ;) zo wordt het echt een paleisje straks O+

vorige topic
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87782443
Ik ben er ook weer bij, wil natuurlijk zien wat jullie er van gaan maken!
pi_87782460
Zaterdag was je anders niet zo blij DJMO :P
pi_87782607
*kijkt om het hoekje...

Leuk huisje! *O*
Veel plezier daar!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 oktober 2010 @ 13:01:10 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87789537
ik kom net uit het nieuwe huis vandaan en ik herkende de bovenverdieping bijna niet meer terug :o

*incoming fotospam*

Ouderslaapkamer:
vensterbank gelakt:

Deur idem:

Het plafond gewit:

(binnenkant kastdeur)

Slaapkamer van Jan:

(ter herinnering; die kast zag er zo uit:)

Babykamer:
Plintjes gewit:

De gprdijnen die er moeten komen te hangen:

De trap(leuning) in progress:

"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 oktober 2010 @ 13:03:01 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87789608
De drempels op de bovenverdieping (met uitzondering die van de douche natuurlijk) zijn, en blijven, er allemaal uit. Het laminaat wordt daar overal doorgetrokken. (de stofzuiger kan ik mooi in de cv-ketelkast kwijt, net als m'n strijkplank die ik toch nooit gebruik).

pi_87790188
Het gaat de goede kant op, het begint nu zeker al heet wat te lijken :P
Ook TNT komt jullie kant op :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 oktober 2010 @ 13:26:55 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87790429
Thnx exlurker!!! *O*

pi_87796365
Mooi hoor! :Y
pi_87798137
Gaat de goede kant op inderdaad!
pi_87799674
Wat wordt het mooi! Lekker fris en licht met de wit!
Gaaf idee om de hele vloer door te trekken over de hele verdieping, zonder drempels. Creëer je een mooie rustige sfeer op de slaapverdieping (en handig met stofzuigen/dweilen).
Ik zou de (kinder)kamers ook mooi licht en wit schilderen en dan met accessoires in vrolijke kleurtjes aankleden. Dan houd je die rustige frisse lichte en kalme sfeer daar!

Nog even ter inspiratie een paar plaatjes bij elkaar gezocht: linkje

[ Bericht 19% gewijzigd door bl0emetjE op 21-10-2010 17:35:12 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:07 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87811414
quote:
1.gif Op donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat wordt het mooi! Lekker fris en licht met de wit!
Gaaf idee om de hele vloer door te trekken over de hele verdieping, zonder drempels. Creëer je een mooie rustige sfeer op de slaapverdieping (en handig met stofzuigen/dweilen).
Ik zou de (kinder)kamers ook mooi licht en wit schilderen en dan met accessoires in vrolijke kleurtjes aankleden. Dan houd je die rustige frisse lichte en kalme sfeer daar!

Nog even ter inspiratie een paar plaatjes bij elkaar gezocht: linkje
Alle kamers worden gebroken wit geschilderd, boven, maar beneden ook ;) de babykamer krijgt groene accenten, de slaapkamer van m'n zoon blauwe accenten. Voor zijn kamer heb ik ook interieurstickers liggen met piraten enzo. Maar die ga ik pas plakken als ik zeker weet dat hij ze niet te eng vind, hij zal sowieso ontzettend aan z'n (eigen) kamer moeten wennen.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:03:23 #13
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87820979
Gisterenavond kram mijn schoonvader met het idee om in plaats van de gewone deur, louvre deurtjes in de douche te zetten. Het lijkt mij sowieso met vocht een beter idee dan een gewone deur (het ventileert toch beter) .. Ook wit natuurlijk, ik ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien allemaal straks O+

Het kleine raampje bij de trap is ook af, vandaag wordt dat bovenste raampje gedaan, morgen gaat m'n man de trapleuning (het deel aan de muur) en de trap zelf schuren zodat die geverfd kan worden. Dan moet uiterlijk zondag het laminaat uit dit huis daar heen gebracht gaan worden (jeej, dat wordt me een partij schuiven met de meubels hier :X ) morgen ook behang halen. Maandag gaan ze laminaat leggen boven, daarna behangen. En daarna is de bendenverdieping aan de beurt \o/

vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:06:52 #14
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87821039
Jullie gaan als de brandweer meis! Het wordt mooi! *O*

Wij hebben de vloer op de bovenverdieping ook helemaal drempelloos door laten lopen. Ik vind het mooier en praktischer (bij ons ook met het oog op de toekomst, stel dat mijn mobiliteit afneemt dan is het wel handig dat er geen drempels liggen).
pi_87824282
Wow DJMO, wat een razendsnelle vooruitgang! Het wordt zeker een paleisje, en wat ontzettend fijn voor jullie! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:33:21 #16
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:53:46 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87831932
lol, krijg net een pakje, dus ik blij *O* dat is de thermostaat .. *huh een apkje van kpn .. doe het zelf isdn?? :? * LOL dus om de verpakking exlurker ;) maar.. je pakje is er *O* ik ben blij !

pi_87832670
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef DJMO het volgende:
lol, krijg net een pakje, dus ik blij *O* dat is de thermostaat .. *huh een apkje van kpn .. doe het zelf isdn?? :? * LOL dus om de verpakking exlurker ;) maar.. je pakje is er *O* ik ben blij !
Ik hou van verrassingen,merk je wel :D veel sucses er mee
pi_87832730
Wat lief exlurker!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87833409
DJMO, heb "jouw" kleed opgerold, bang dat er een vlekje op komt ;) maar hij ligt veilig hoor.
Trouwens, teak kun je heel goed verven als de kleur niet je-dat is voor je en heb eventueel ook nog een poef voor je, is wel antraciet maar een stofje doet wonderen Ding is behoorlijk zwaar dus de kinders zijn veilig qua schuiven.
Ik zeg maar zo, haal mijn zolder leeg, zijn we allebei blij.
Ga van de week even langs je huis rijden want ik ben namelijk helemaal niet nieuwsgierig O-)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_87833473
Wat is dat toch leuk dat via een forum we elkaar zo kunnen helpen! Is bijzonder en vooral bijzonder aangenaam ^O^
pi_87833594
Wordt mooi meis! Ik vind dat raam bij de trap echt O+
pi_87833678
jeej, schiet al aardig op! lekker hoor!

suc6 ermee, en idd leuk om te zien hoe iedereen elkaar helpt (neej ik heb helaas geen kinderspullen oid, nog geen kinderen, en ben zzelf ook bezig met sparen om over een half jaar op me zelf te gaan, dus heb ook nog niet veel andere dingen haha)
~ Bonito La Risa ~
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:51:32 #24
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87834010
ik word er vooral warm van dat er mensen zijn die nog iets voor een ander over hebben en hen laten delen in hun rijkdom. Mede dankzij jullie hulp woon ik straks niet in een paleisje, maar in een kasteel!

pi_87834341
Joh, nu woon je vlak bij het kasteel en straks woon je sjieker dan het kasteel zelf is :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')