quote:wat denk je dat ik zelf wordOp woensdag 20 oktober 2010 23:00 schreef loecje het volgende:
mooi om te zien hoe iedereen hier een beetje meehelpt aan het opknappen van je huisje. ik word er helemaal blij van.
quote:Alle kamers worden gebroken wit geschilderd, boven, maar beneden ookOp donderdag 21 oktober 2010 17:14 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat wordt het mooi! Lekker fris en licht met de wit!
Gaaf idee om de hele vloer door te trekken over de hele verdieping, zonder drempels. Creëer je een mooie rustige sfeer op de slaapverdieping (en handig met stofzuigen/dweilen).
Ik zou de (kinder)kamers ook mooi licht en wit schilderen en dan met accessoires in vrolijke kleurtjes aankleden. Dan houd je die rustige frisse lichte en kalme sfeer daar!
Nog even ter inspiratie een paar plaatjes bij elkaar gezocht: linkje
quote:Ik hou van verrassingen,merk je welOp vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef DJMO het volgende:
lol, krijg net een pakje, dus ik blijdat is de thermostaat .. *huh een apkje van kpn .. doe het zelf isdn??
* LOL dus om de verpakking exlurker
maar.. je pakje is er
ik ben blij !
quote:haha ik hoop het, ik zou in het (echte) kasteel niet willen wonen .. mij te groot en te lastig onderhoudenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:59 schreef Lottekoekkie het volgende:
Joh, nu woon je vlak bij het kasteel en straks woon je sjieker dan het kasteel zelf is
quote:Ik kan me een topic herinneren, paar jaar geleden, waarbij een vader die geloof ik gescheiden was en het moeilijk had financieel door Fokkers werd voorzien van zowat een hele huisraad. Was echt onwijs gaaf (en kippenvel!).Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef DJMO het volgende:
ik word er vooral warm van dat er mensen zijn die nog iets voor een ander over hebben en hen laten delen in hun rijkdom. Mede dankzij jullie hulp woon ik straks niet in een paleisje, maar in een kasteel!
quote:Dat zoeken wij ook nogOp vrijdag 22 oktober 2010 16:53 schreef DJMO het volgende:
ik zou er wat aan hebben met een aanrechtblad erbij(er zit een rvs blad met spoelbak in, en rvs blad vind ik nie zó mooi, maar hey, het werkt dus
)
quote:Dat hebben we nietOp vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef DJMO het volgende:
het enige waar ik op dit moment op kom zijn van die groene platen (ondervloer) .. deze is beschadigd door schimmel (lang leve de soort vloerverwarming (stadsverwarming waarvan de verwarmingsbuizen onder onze vloeren lopenhet zit echt alleen op díe plekker
))
quote:geweldigOp zaterdag 23 oktober 2010 13:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Toppie van dat laminaat!
Hou er wel rekening meer dat het zgn fopgordijnen zijn met de totaalbreedte op 1.40 maar de haken zijn verstelbaar dus dat gaat wel net passen denk ik. Heb ook nog van dat strijkband waarmee je de gordijnen zelf op lengte kunt maken, ze zijn namelijk nog niet omgezoomd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |