Dat leuke komt pas na de verhuizing, als je helemaal gesetteld bentquote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef DJMO het volgende:
wie zei dat verhuizen leuk was?![]()
**streept af: harde buiken, rugpijn, algehele moeheid, spierpijn, stoflongen en niesaanvallen + een flinke dosis hormonen en ongeduld
hmm ja, maar nu is het even niet leuk meerquote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef exlurker het volgende:
[..]
Dat leuke komt pas na de verhuizing, als je helemaal gesetteld bent
i know i know .. exploderende buik enzoquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
bai zu wee, je groeit ook als een speer zeg, dat gaat me hard![]()
ga eten in de oven schuiven, ik hoor ergens boven een maag knorren
ik geloof dat die nog wel teruggezet zijn hoor, zal er morgen eens naar kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef klipper het volgende:
Even over de leidingen in de gang, ik snap dat je de aanwezige beugel niet mooi vond en hem verwijdert hebt, maar hij zit nu wel over een heel groot stuk niet gebeugeld.
Ik zou haast zeggen gegarandeerd dat dat gaat doorhangen op termijn.
Waarom geen ander type beugel toegepast?
(de foto's na je ruimtethermostaat welke je vervangen hebt.)
heb ik aan gedacht, maar ze zijn vrijdag de hele dag dichtquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Helaas hang ik vrijdag vast...
Ben ook niet zo goed met kleine kindertjes![]()
en mijn "enorme hond"ook niet
![]()
Anders had ik graag mijn hulp aangeboden maar vrees dat Jan dan en traumatische dag heeft![]()
Kun je hem voor één keertje niet extra naar de PSZ doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |