Hij moet nog uit de kast komen dus.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:52 schreef DJMO het volgende:
nee, ik ben vrouw, en hij is perfect.. op die soapseries na
of een getrouwde kasthomo zonder smaak, zoals die van TS.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:53 schreef bbtb77 het volgende:
De ideale man is of getrouwd, of homo...
Gaydar says gayquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:51 schreef DJMO het volgende:
hij helpt in het huishouden,
doet boodschappen,
is lief voor me,
zorgt voor me als ik ziek ben
en hij is ook nog eens goed in bed..
dan blijkt ineens dat hij verslaafd is aan GTST en ATWT
quote:hij helpt in het huishouden, doet boodschappen
DJMO schijnt graag aan paalzitten te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef paddy het volgende:
Hehe
Gewoon doorzoeken. Ergens zal er toch wel een man zijn die volledig aan je wensen kan tippen![]()
En jij? Voldoe jij wel aan AL zijn eisen?
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:58 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
DJMO schijnt graag aan paalzitten te doen![]()
Verleden tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voor
Hear Hear!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Dangel het volgende:
[..]
En jij schijnt m van haar omhoog te krijgen, daar verdien je op zich al een lintje voor
Met andere woorden ..je bent homo wanneer je meehelpt in het huishouden? Dus jij gaat later (wanneer je groot ben) alleen de kost verdienen? Of neemt een huishoudster (mannelijk/vrouwelijk)quote:
Ooit eens van de term 'verleden tijd' gehoord?quote:
Hoeveel zakken gingen er over haar hoofd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:05 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Ooit eens van de term 'verleden tijd' gehoord?
dan is ie dus ook niet ideaalquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een echte vent laat het zijn vriendin doen
Nee, alle ideale mannen zijn homoquote:
ik heb kort haar iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:09 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, hij is homo, overduidelijk. Het proces gaat zeg maar zo:
1) Eerst gedraagt hij zich nog normaal en gaat hij voor de vrouwelijke vrouwen.
2) Daarna vermindert zijn interesse voor bovenstaande groep.
3) Hij vestigt zijn interesse op de wat mannelijkere vrouwen met kort haar en andere shizzle.
4) Dan gaat de kastdeur open en springt hij eruit.
Duh...die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, alle ideale mannen zijn homo
Dat is andersquote:
geen zakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hoeveel zakken gingen er over haar hoofd?
Afknappen op iemands politieke voorkeur.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:14 schreef Rutgerr het volgende:
Maar ja, wat maakt het uit dat hij die series kijkt? Kijk, ik zou er echt ontzettend op afknappen, maar nu ik heb tegen m'n principes in ook weleens wat gehad met linkse meisjes. Ideale man of vrouw lijkt me overigens ook niets, leuk geen spanning in je relatie.
zou het?? geef es tipsquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kun je m wel afleren...
Ja, dat is echt triest.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Afknappen op iemands politieke voorkeur.
In theorie ja. Politieke voorkeur zegt erg veel over hoe iemand in het leven staat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:24 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Afknappen op iemands politieke voorkeur.
quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
geen zakkenhet was eerder de vlag er overheen en neuken voor het vaderland
Vuile rechtse racist.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:29 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
In theorie ja. Politieke voorkeur zegt erg veel over hoe iemand in het leven staat.
Haha..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:29 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
In theorie ja. Politieke voorkeur zegt erg veel over hoe iemand in het leven staat.
1: die hoef ik ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:30 schreef paddy het volgende:
[..]
...want zij heeft mijn vriend niet
[..]
![]()
Buikpijn....heel veel nu
Dat hoort niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef longinus het volgende:
hij helpt in het huishouden, Hoort erbij toch
Hehehequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef longinus het volgende:
hij helpt in het huishouden, Hoort erbij toch
doet boodschappen, Ja, leuk om te doen
is lief voor me, Tuurlijk, lief moet je zijn maar dat wil niet zeggen da je ook wel eens rot kan doen
zorgt voor me als ik ziek ben Logies
is ook nog eens goed in bed .. Tja,gewoon je best doen he, kan wel eens tegenvallen maar ook supergoed zijn
dan blijkt ineens dat hij verslaafd is aan GTST en ATWT nee, dat nooit
klacht: de ideale man bestaat niet de ideale vrouw ook niet
quote:Ik, de penis, verzoek hierbij om een loonsverhoging vanwege de hieronder genoemde redenen:
-Ik verricht zwaar lichamelijk werk.
-Ik moet werken op grote diepten.
-Ik stort mezelf op het werk altijd met de kop naar voren.
-In de weekenden en op feestdagen moet ik ook regelmatig werken.
-Ik werk altijd in een vochtige omgeving.
-Ik werk in een donker hoekje wat nauwelijks gelucht word.
-Ik werk bij hoge temperaturen.
-Op mijn werkplek is de kans groot dat ik een ziekte oploop vanwege bacteriën die zich daar kunnen bevinden.
-Overwerken wordt niet betaald.
Hoogachtend Uw penis
Beste Penis,
Na zorgvuldig onderzoek en controle van uw verzoek is de directie tot een besluit gekomen
We hebben met de volgende constateringen een besluit genomen:
-U werkt geen 8 uur aaneengesloten!
-U slaapt na een korte arbeidsinspanning meestal in!
-U volgt niet altijd de aanwijzingen van de directie op!
-U werkt niet op de uw toegewezen werkplek en houd u soms op in andere afdelingen!
-U neemt niet altijd het initiatief, soms moeten wij u stimuleren en u vriendelijk behandelen voordat u Uberhaupt begint met werken!
-U laat uw werkplek altijd achter in een smerige toestand!
-U kunt geen dubbele diensten draaien!
-U verlaat menigmaal de u aangewezen werkplek zonder dat u met het werk klaar bent!
-U gaat ruim voor uw 65e met pensioen.
-U houdt zich niet altijd aan de veiligheidseisen m.b.t. het dragen van veiligheidskleding.!
-En als het bovenstaande niet genoeg is zien wij u regelmatig de werkplek verlaten met een verdacht uitziende zak!
Op deze gronden kunnen wij uw verzoek niet inwilligen.
De directie
ja, tot jij het weer in je bol krijgt en de tondeuse eroverheen gaat. en hij daarna opeens een ongezonde voorkeur voor anale seks krijgt. en hij jou van kledingadviezen gaat voorzien.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb kort haar iddmaar dat mag ik niet knippen van hem
hij wil de ik het lang laat groeien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |