quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
De meest infantiele verhaallijnen, de grootste bullshit , van hak op de tak. BAH, en vervolgens worden alle kut acteurs en actrices gebrandmerkt. (zeg nou zelf, : hee jij speelt(de) toch in GTST??)
Ja vast, gefrustreerde soapjunkquote:(niet dat ik de serie actief volg ofzo, maar ik zap er een keer langs, en het is de zelfde zielige puinzooi als tig jaar geleden!)
ik ben alleen verslaafd aan The Sopranosquote:Op maandag 7 januari 2008 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
TS geeft onbedoeld toe dat ie verslaafd is aan de soapserie.
Speelt die gele kikker er trouwens ook in?
Diens vrouw in die hoerige kut haarreclame speelt, met die glanzende @!#$%#@!%^pruikquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef SZRR het volgende:
mee eens. wat ook irritant is dat veel mensen zeggen dat ik op ene florien uit gtst lijk.
ja ik bedoel maarquote:Op maandag 7 januari 2008 20:48 schreef xFriendx het volgende:
Op zich wel een mooi beroep, verhaallijn schrijven voor GTST. Kan je makkelijk doen na een paar biertjes, niemand die het merkt.
Weet nog wel dat wat vriendinnen van mij het keken (nog steeds trouwens) en jaren terug zag ik dan Vrouwtje A tegen mannetje B zeggen: 'hey pa....'
Nu x jaar later zie ik daar weer eens GTST op staan en zie ik datzelfde vrouwtje A opeens flink van bil gaan met die man B. Dus ik![]()
![]()
Oftewel:
Verhaallijn 1: Incest is![]()
Verhaallijn 2: Het bleek haar pa toch niet te zijn. Ze was gekweekt in een laboratorium ver weg en is nu verliefd op deze wannabe pappa.
Verhaallijn 3: Het is niet haar pa, want die is dood. Maar nu is zijn tweelingbroer teruggekomen uit Pakistan want het was daar wat te rommelig. Uiteindelijk flikflooit ze dus alsnog met d'r oom.
Verhaallijn 4: Haar pa is wederom dood. Echter de acteur die haar pa speelde beproefde zijn geluk in de echte filmwereld, ging hopeloos onderuit en om toch z'n boterham met pindakaas te kunnen veroorloven is hij nu weer terug in de serie maar speelt een ander figuur. Ze nakt nu de buurman, a la Flodder.
Tja, je moet wat om de boel levendig te houden.
Ik weet niet wie Florien is, maar in verband gebracht worden met GTST is toch heel ergquote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef SZRR het volgende:
mee eens. wat ook irritant is dat veel mensen zeggen dat ik op ene florien uit gtst lijk.
Ik zou ze slaan!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef SZRR het volgende:
Behalve die groene vlek op je neus neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:48 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan ik me ergens wel voorstellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |