gaat wegquote:
tja Heks is dus gekquote:
tering Pietje zet effe een ander plaatje opquote:
Truste lays !!! sterkte vanavond voor allebei !!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
De planning is hier om om 10 uur in bed te liggen...Fijne avond dames jullie en wellicht tot morgen als ik niet al te moe ben![]()
en een kusjequote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef anufri het volgende:
[..]
Truste lays !!! sterkte vanavond voor allebei !!!
doeiiiii
hahah jij hebt echt wat met die patrick he.\quote:
slaap lekker liev en kus aan D-Kquote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
De planning is hier om om 10 uur in bed te liggen...Fijne avond dames jullie en wellicht tot morgen als ik niet al te moe ben![]()
gek daar krijg je geen note voorquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahah jij hebt echt wat met die patrick he.\
Ja moest wel laysa, anders krijgen we note of hoe zo ding ook heet achter onze naam
oei deze is mooiquote:
sorry ik liet me even gaanquote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei deze is mooihe ja lekker maar haal die handen eens van me billen onder het schuivelen
quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef anufri het volgende:
[..]
gek daar krijg je geen note voor![]()
en wat dan nog ????![]()
maakt me geen zak meer uit
die had ik ook onder het andere knoppiequote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
hoor het begin van zijn tekst, het is de trieste dag in zijn hele leven, zielig he
die bewaren voor het laatstquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef anufri het volgende:
[..]
die had ik ook onder het andere knoppie
hij hupst ook zo lekker op de maat echt een homoquote:
denk je???quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij hupst ook zo lekker op de maat echt een homo
slaap lekker FANN in je nieuwe huispak, ik ga de tip van Cc opvolgen serie kijken op RTL.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef anufri het volgende:
[..]
denk je???maar wel een hele leuke
![]()
ik gaat ervandoor Haks
laatste...
Truste ouwe voddejood![]()
Ja die, maar dan 's woensdags.quote:
Wel goed geloof ik. Spannend dat Beatrix van de week gehuldigd wordt als koningin.quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die, maar dan 's woensdags.
Hoe is 't, of ben je dat vergeten?
Spannend ja.. die vent van haar is een Duitser, schijnt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Gerda het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik. Spannend dat Beatrix van de week gehuldigd wordt als koningin.
Wat een leuk vrolijk liedje Gerdaquote:
Goed dat je er bent. Die Duitser heeft toch een zaak daar bij jou in 't dorp. Is het een beetje een respectabele man, of echt zo'n typische louche lederhosen gay nazi?quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuk vrolijk liedje Gerda![]()
![]()
Daar zijn we nog niet helemaal over uit hier in het dorp, maar we letten op hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed dat je er bent. Die Duitser heeft toch een zaak daar bij jou in 't dorp. Is het een beetje een respectabele man, of echt zo'n typische louche lederhosen gay nazi?
Er ontgaat jullie niet veel he, daar in de polder.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal over uit hier in het dorp, maar we letten op hoor!
Gay: maybe, en het schijnt dat hij in zijn jeugd iets van hoezee geroepen heeft, maar dat weten we (nog) niet zeker. Komen we nog wel achter , hebben we hier zo onze maniertjes voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |