Met Snarf?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Collega op welke manier? Je bedoelt toch niet de crew hè?
Och allt skall bliquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:56 schreef Snygga het volgende:
Maar wat voor tips verwacht je van ons? Je hebt veel ruzie met je vriend en gevoelens voor een ander... Daar zijn geen tips voor lijkt mij, je moet zelf bedenken wat je wilt...
Dat mag ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:00 schreef Snygga het volgende:
[..]
HahaIk spreek geen Zweeds vind het alleen erg mooi
![]()
aan dit soort tips heb ik ook echt veel hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:05 schreef real_jager het volgende:
Gaan dj, gaan, lekker zwemmen en dan verder, who cares?![]()
En nu in het Nederlands?quote:
als ik op dit moment mijn hart zou volgen zou ik voor jou kiezen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef Raimon_ het volgende:
Tja ik zou gewoon voor je hart gaan meid, en een keer goed praten met de man waar je nu bent, en als het echt niet gaat nou ja dan moet je kiezen wat goed voelt![]()
ja twinky ik deed het allemaal minder erg voorkomen dan het werkelijk is. daarom zal je het niet zo snel in de gaten gehad hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:21 schreef Twinky het volgende:
Jezus Mo, ik wist wel dat het niet altijd koek en ei tussen jullie was, maar zo erg? Tja, het is lastig... Je vriend is een topkerel, maar als het niet botert heeft het misschien geen zin om het nog langer vol te houden. Wat in ieder geval belangrijk is, is dat je voor jezelf een keuze maakt. Ga je voor oud en vertrouwd en probeer je het te verbeteren of begin je opnieuw en spannend en maak je er iets moois van met een ander. Eet dus niet van twee walletjes, dat gaan ze merken.
(en is dat echt wat tussen jullie)
ik probeer te bezinnen.. maar het lichaam is vaak sterker dan de geest..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef paddy het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands?
En ontopic? Eerst de oude schoen weggooien voor je de nieuwe aantrekt. Alhoewel je moet wel eerst nieuwe kopen voordat je de oude weggooit, dus het voorbeeld van mij gaat ook niet helemaal op.
Dan deze maar : Bezint eer ge begint.
Dat is een aanvulling op zn signature, 'zie alles in het leven 'on the bright side' en -dan komt alles goed- (zei ik)'.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:23 schreef paddy het volgende:
[..]
En nu in het Nederlands?
En ontopic? Eerst de oude schoen weggooien voor je de nieuwe aantrekt. Alhoewel je moet wel eerst nieuwe kopen voordat je de oude weggooit, dus het voorbeeld van mij gaat ook niet helemaal op.
Dan deze maar : Bezint eer ge begint.
Daar heb je de vibrator voor hèquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik probeer te bezinnen.. maar het lichaam is vaak sterker dan de geest..
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:37 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dat is een aanvulling op zn haar signature, 'zie alles in het leven 'on the bright side' en -dan komt alles goed- (zei ik)'.
eeeh ? ja, en ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:48 schreef DJMO het volgende:
@milagro, tja voorkeuren is altijd handig idd, maar ik zal het huis uit moeten als ik bij mijn partner weg ga, het is zijn huis namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |