gaat wegquote:
tja Heks is dus gekquote:
tering Pietje zet effe een ander plaatje opquote:
Truste lays !!! sterkte vanavond voor allebei !!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
De planning is hier om om 10 uur in bed te liggen...Fijne avond dames jullie en wellicht tot morgen als ik niet al te moe ben![]()
en een kusjequote:Op zondag 21 november 2010 21:33 schreef anufri het volgende:
[..]
Truste lays !!! sterkte vanavond voor allebei !!!
doeiiiii
hahah jij hebt echt wat met die patrick he.\quote:
slaap lekker liev en kus aan D-Kquote:Op zondag 21 november 2010 21:32 schreef Laysa het volgende:
De planning is hier om om 10 uur in bed te liggen...Fijne avond dames jullie en wellicht tot morgen als ik niet al te moe ben![]()
gek daar krijg je geen note voorquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahah jij hebt echt wat met die patrick he.\
Ja moest wel laysa, anders krijgen we note of hoe zo ding ook heet achter onze naam
oei deze is mooiquote:
sorry ik liet me even gaanquote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oei deze is mooihe ja lekker maar haal die handen eens van me billen onder het schuivelen
quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef anufri het volgende:
[..]
gek daar krijg je geen note voor![]()
en wat dan nog ????![]()
maakt me geen zak meer uit
die had ik ook onder het andere knoppiequote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
hoor het begin van zijn tekst, het is de trieste dag in zijn hele leven, zielig he
die bewaren voor het laatstquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef anufri het volgende:
[..]
die had ik ook onder het andere knoppie
hij hupst ook zo lekker op de maat echt een homoquote:
denk je???quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij hupst ook zo lekker op de maat echt een homo
slaap lekker FANN in je nieuwe huispak, ik ga de tip van Cc opvolgen serie kijken op RTL.quote:Op zondag 21 november 2010 21:43 schreef anufri het volgende:
[..]
denk je???maar wel een hele leuke
![]()
ik gaat ervandoor Haks
laatste...
Truste ouwe voddejood![]()
Ja die, maar dan 's woensdags.quote:
Wel goed geloof ik. Spannend dat Beatrix van de week gehuldigd wordt als koningin.quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die, maar dan 's woensdags.
Hoe is 't, of ben je dat vergeten?
Spannend ja.. die vent van haar is een Duitser, schijnt!quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Gerda het volgende:
[..]
Wel goed geloof ik. Spannend dat Beatrix van de week gehuldigd wordt als koningin.
Wat een leuk vrolijk liedje Gerdaquote:
Goed dat je er bent. Die Duitser heeft toch een zaak daar bij jou in 't dorp. Is het een beetje een respectabele man, of echt zo'n typische louche lederhosen gay nazi?quote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuk vrolijk liedje Gerda![]()
![]()
Daar zijn we nog niet helemaal over uit hier in het dorp, maar we letten op hoor!quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed dat je er bent. Die Duitser heeft toch een zaak daar bij jou in 't dorp. Is het een beetje een respectabele man, of echt zo'n typische louche lederhosen gay nazi?
Er ontgaat jullie niet veel he, daar in de polder.quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal over uit hier in het dorp, maar we letten op hoor!
Gay: maybe, en het schijnt dat hij in zijn jeugd iets van hoezee geroepen heeft, maar dat weten we (nog) niet zeker. Komen we nog wel achter , hebben we hier zo onze maniertjes voor
Nee echt niet, daar hebben we blonde Greet voor, die komt overal achterquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ontgaat jullie niet veel he, daar in de polder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft mooi hequote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef remlof het volgende:
Dan gooi ik deze er in:
Kan er tranen in m'n ogen bij krijgen als ik die ouwe foto's zie
Brian van DGK.quote:
hahahahaquote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijft mooi he![]()
Behalve als Brian het zingt, dan schieten de tranen je om andere redenen in je ogen
En hij schreef onbegrijpelijke gedichten!quote:Op zondag 21 november 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brian van DGK.
Die dacht niet alleen dat hij gitaar kon spelen, hij dacht ook dat hij kon zingen
Oh ja, hij had ook literaire aspiraties.quote:Op zondag 21 november 2010 23:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
En hij schreef onbegrijpelijke gedichten!
* pullup slaat dit meteen op in favorietenquote:Op maandag 22 november 2010 09:20 schreef Dementor het volgende:
De ultieme site... http://www.brianspoetry.com/
Ja nóu! Heerlijk om de dag te beginnen met bijvoorbeeld:quote:Op maandag 22 november 2010 09:20 schreef Dementor het volgende:
De ultieme site... http://www.brianspoetry.com/
die begrijp ik dan weer welquote:Op maandag 22 november 2010 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja nóu! Heerlijk om de dag te beginnen met bijvoorbeeld:
Dit gemaar is identiek aan het gestaar
'dit leven komt je eens'.....eens wat? Halen? Pakken?quote:Op maandag 22 november 2010 10:15 schreef spuitje het volgende:
Of dit bij je eerste![]()
"Spreek je woord en geen verstoppertje
Dit leven komt je eens,
zo speel niet het dommetje"
Ik heb gister een Roma gedronken, die zijn wel goed te doen.quote:Op maandag 22 november 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik vond nog 4 Ristretto-cups, dus toch maar makkelijk via internet bijbesteld.
Of, op zijn Brianiaans:
I found for cups. Big ups!
Now I set my coffee
In my morning cloffee!
Daarmee is dan gelijk vastgesteld dat de sneer die gepost werd naar aanleiding van het "ik zet het bed niet op klossen, want m'n laminaat" gedram dus niet als de sneer gezien wordt die het werkelijk is als je de situatie niet kent...quote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als dat de rel is dan liggen wij hier constant in de clinch.
Ik beperk mezelf tot het lezen van RLS sneren.quote:Op maandag 22 november 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk vastgesteld dat de sneer die gepost werd naar aanleiding van het "ik zet het bed niet op klossen, want m'n laminaat" gedram dus niet als de sneer gezien wordt die het werkelijk is als je de situatie niet kent...
Het was vooral rellen als je een beetje op de hoogte bent
Môgguh![]()
Vannacht beroerd geslapen (omdraaien is een beetje pijnlijk met die buik) maar pas om 09.35 wakker
Hey leandra, morgen moest je toch naar de verloskundigen he, om te bespreken wat ze willen gaan doen met je. of was het pas volgende week???quote:Op maandag 22 november 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarmee is dan gelijk vastgesteld dat de sneer die gepost werd naar aanleiding van het "ik zet het bed niet op klossen, want m'n laminaat" gedram dus niet als de sneer gezien wordt die het werkelijk is als je de situatie niet kent...
Het was vooral rellen als je een beetje op de hoogte bent
Môgguh![]()
Vannacht beroerd geslapen (omdraaien is een beetje pijnlijk met die buik) maar pas om 09.35 wakker
Mwah, tipje van de sluier dan maar: die opmerking die gemaakt werd dat er kratten zat voor handen zijn was onder de gordel als je weet dat het over iemand gaat die tijdens haar vorige zwangerschap moest afkicken van een alcoholverslaving...quote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat zwangere sneren van een andere orde zijn. Zo van: je moet er zijn bijgeweest, maar dan een beetje anders.
Ik vond het dus ook een deceptie en die djmo is niet meer teruggekeerd. Nummer.
Houd er rekening mee dat de meeste winkels pas om twaalf uur open gaan op maandagquote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Bummer!
Ik ga maar eens douchen en de stad in, op mijn zelf gecreëerde koopzondag.
Dat weet ik nog niet, want ik heb morgen een afspraak met de verloskundige van het ziekenhuis, terwijl de gynaecoloog drie weken geleden zei "nog een week of drie..."quote:Op maandag 22 november 2010 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey leandra, morgen moest je toch naar de verloskundigen he, om te bespreken wat ze willen gaan doen met je. of was het pas volgende week???
Zouden er nog winkels helemaal niet open zijn op maandag? Net als vroegâh?quote:Op maandag 22 november 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat de meeste winkels pas om twaalf uur open gaan op maandag
Ik hoor bij de 34%!!!quote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn we toch een gezellig volkje..
[ afbeelding ]
Kom op stelletje droefsnoeters! Vanaf eind van de week lekker speculeren over een elfstedentocht.![]()
[ afbeelding ]
Die vaste vorm van wat er normaal in de rivier ligt is voor mijn sport niet erg bevorderlijk. Wat mij betreft hoeft het dus niet zoquote:Op maandag 22 november 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Wat zijn we toch een gezellig volkje..
[ afbeelding ]
Kom op stelletje droefsnoeters! Vanaf eind van de week lekker speculeren over een elfstedentocht.![]()
[ afbeelding ]
Moet er altijd even ingroeien, maar als het dan tóch definitief niet meer van indezonzittenstijn is, laat het dan ook maar écht winter worden!quote:
Je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:Op maandag 22 november 2010 11:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die vaste vorm van wat er normaal in de rivier ligt is voor mijn sport niet erg bevorderlijk. Wat mij betreft hoeft het dus niet zo
Zo, dat is fout, waarschijnlijk geïnspireerd door het gedrag van de Italiaanse minister-presidentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |