quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
en ook nog op alle drie de zenders waar ze hem uitzendenquote:
Das irritant als je series download..quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook nog op alle drie de zenders waar ze hem uitzenden
quote:
ik ken ze wel, maar ik heb geen ideequote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Symph:
Speciale LP (naam) gezocht
Omggg serieus?!quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
GodvervloekteNou weer een aanrijding met persoon op Utrecht Centraal.
![]()
OP UTRECHT CENTRAAL wie verzint dat??ALLES stopt daar
quote:
Je kent ze wel.quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken ze wel, maar ik heb geen idee
zie? [KSC #2.144] Rotklonenquote:
Nou ja, gesprongen lijkt dus niet waarschijnlijk. Blijft over : Gevallen of geduwd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omggg serieus?!![]()
Das opzich wel knap, zo snel erna.![]()
daarom download ik het ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook nog op alle drie de zenders waar ze hem uitzenden
een vriend van me had zoiets, maar ik vond het teringherrie dus had het nietmijn interessequote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kent ze wel.
Hmzz.
Ik wil er een vinden.
Ik kan nog geen eens een plaatje ervan vinden op internet.
Het gaat me om de plaat, niet om de teringherriequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een vriend van me had zoiets, maar ik vond het teringherrie dus had het nietmijn interesse
Gatverdarrie.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, gesprongen lijkt dus niet waarschijnlijk. Blijft over : Gevallen of geduwd.
Dat snap ik, maar omdat ik het teringherrie vond weet ik niet meer welke LP het wasquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat me om de plaat, niet om de teringherrie
Gofferquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar omdat ik het teringherrie vond weet ik niet meer welke LP het was
Nee al jaren niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer![]()
Spreek je die vriend nog wel eens?
Zou best kunnenquote:
Ik heb nog één jeugdvriend. En ik weet ook waar hij woont. In Stockholmquote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo gaat dat met jeugvrienden. Ik heb geen idee waar hij woont ook
P.quote:
ik ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
ik zou nooit voor de trein springen echt nooit
Tot morgenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten.
Lang genoeg Gegoogled enzo.
no wayquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het op een aantal punten goed scoort als methode om eruit te stappen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
taaartjequote:
nee, beetje jammer ook voor de machinisten die dat meemakenquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
taaartje
Ik ben ook weer weg ook maar ik zag jou en moest ff hallo zeggen
Oh in Japan gebeurt het nog veel vaker dan in NL hoor. Daar zijn speciale oranje Ku Klux Klan achtige kappen in gebruik bij springers zodat machinisten ze niet in de ogen hoeven te kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, beetje jammer ook voor de machinisten die dat meemaken
Ja, nou, de moeder van een kennis van me had regelmatig machinisten in therapie omdat er weer iemand zo nodig voor de trein moest springen...quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh in Japan gebeurt het nog veel vaker dan in NL hoor. Daar zijn speciale oranje Ku Klux Klan achtige kappen in gebruik bij springers zodat machinisten ze niet in de ogen hoeven te kijken.
Okee daar pakken ze vooral metro's dacht ik. Treinen rijden niet hard genoeg en Shinkansens zijn redelijk goed afgeschermd dacht ik. Pheno?
kon nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat kan je ook gewoon op mijn telefoon hoor
Mja, er zijn ook machinisten die het 1 of 2 of 5 of 10 keer meemaken. Vriend van me heeft het goed bekeken, die is rangeermachinist in de haven in Antwerpen. Als die eens 100 km maakt op een nacht is het veel. En daar komt dus ook never nooit een springerquote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, de moeder van een kennis van me had regelmatig machinisten in therapie omdat er weer iemand zo nodig voor de trein moest springen...
Ja..op een dag weet je het....quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, er zijn ook machinisten die het 1 of 2 of 5 of 10 keer meemaken. Vriend van me heeft het goed bekeken, die is rangeermachinist in de haven in Antwerpen. Als die eens 100 km maakt op een nacht is het veel. En daar komt dus ook never nooit een springer
daaromquote:
Oh okeequote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Hč bah, kunnen we geen vrolijker onderwerp kiezen?mijn oom heeft zelfmoord gepleegd, en ik zie m iedere keer weer voor me als ik mensen over zelfmoord hoor praten
en ik ben nu niet echt in een stemming daar oor.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Hč bah, kunnen we geen vrolijker onderwerp kiezen?mijn oom heeft zelfmoord gepleegd, en ik zie m iedere keer weer voor me als ik mensen over zelfmoord hoor praten
Ik denk dat hij in de slaapkamer staat!quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens even lekker douchen en mijn bedje opzoeken
Jaaa, iets vrolijkers.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens even lekker douchen en mijn bedje opzoeken, fijne avond allemaalsnoetjes
misschien welquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de slaapkamer staat!
het is heul niet leuk taartje je moet je vent wel een beetje steunen hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, iets vrolijkers.
Ik heb nu al zin in zometeen, dan gaat meneer taart een (één!) slaappil nemen en hij denkt dat hem dat niet zoveel zal doen
Slaap lekker hoelaat moet meneer taart morgen onder het mes?quote:
Succes met zoeken en welterustenquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wel
[..]
het is heul niet leuk taartje je moet je vent wel een beetje steunen hoor
[..]
Slaap lekker hoelaat moet meneer taart morgen onder het mes?
dat niet maar ik ga andere mensen niet opzadelen met mijn problemenquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niethet leven is veelste leuk daarvoor
lieve schat, ik nam hem mee uit eten voor de afleiding, ik heb Thijs uitbesteed zodat ik meneer taart morgen om 8 uur in het ziekenhuis kan afleveren, dan is Thijs nog bij mijn ouders, dus kan ik zo lang bij hem blijven als hij wil en ik ga hem ook weer ophalen. En woensdag heb ik vrij genomen, zodat hij de hele week niet alleen voor Thijs hoeft te zorgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
het is heul niet leuk taartje je moet je vent wel een beetje steunen hoor
Geen idee, we moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn...quote:Slaap lekker hoelaat moet meneer taart morgen onder het mes?
hij stort in coma heb jij geen last van,.. ik zou een feestje bouwenquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lieve schat, ik nam hem mee uit eten voor de afleiding, ik heb Thijs uitbesteed zodat ik meneer taart morgen om 8 uur in het ziekenhuis kan afleveren, dan is Thijs nog bij mijn ouders, dus kan ik zo lang bij hem blijven als hij wil en ik ga hem ook weer ophalen. En woensdag heb ik vrij genomen, zodat hij de hele week niet alleen voor Thijs hoeft te zorgen.
Ik vind dat ik hem best even mag uitlachen omdat hij denkt dat hij wel tegen een slaappil op kan![]()
[..]
Geen idee, we moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn...
het is te doen wakker blijven na een slaappil maar dan ga je vechten tegen je slaapquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lieve schat, ik nam hem mee uit eten voor de afleiding, ik heb Thijs uitbesteed zodat ik meneer taart morgen om 8 uur in het ziekenhuis kan afleveren, dan is Thijs nog bij mijn ouders, dus kan ik zo lang bij hem blijven als hij wil en ik ga hem ook weer ophalen. En woensdag heb ik vrij genomen, zodat hij de hele week niet alleen voor Thijs hoeft te zorgen.
Ik vind dat ik hem best even mag uitlachen omdat hij denkt dat hij wel tegen een slaappil op kan![]()
[..]
Geen idee, we moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje jammer dat ik hem niet meer wakker kan krijgen als hij snurkt vannachtquote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij stort in coma heb jij geen last van,.. ik zou een feestje bouwen
gewoon een kussen erop leggenquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ik hem niet meer wakker kan krijgen als hij snurkt vannacht
quote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb net 3 euro gehadAhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Dankje lieverdquote:
Oh ik snurk ook trouwens. KAAIhardquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ik hem niet meer wakker kan krijgen als hij snurkt vannacht
Meneer taart onder het mes morgen? Waarvoor precies? Of mag ik dat niet vragenquote:
Da's niet fijn neequote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje lieverd![]()
Met mij komt het sowieso wel goed, hij is alleen heel heel heel erg bang en dat is kut om te zien
* LovelyLady duikt snel wegquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond! Wie is de grootverdiener in dit topic, want ik heb wat subsidie nodig.
ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond! Wie is de grootverdiener in dit topic, want ik heb wat subsidie nodig.
Ja..nou ziet hij altijd 20.000 beren op de weg en zal het achteraf wel meevallen, maar toch...quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms.......
Maar tis wel heel vervelend dat hij zich zo'n zorgen maakt
LovelyLady heeft net 3 euro gekregenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan ga ik dus mooi niet bij jou in de kamer slapenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik snurk ook trouwens. KAAIhard
Het is wel vervelend dat hij er zo tegenop ziet. Maar het komt vast wel allemaal goed, hij moet er even doorheen gaan. Sterkte!quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje lieverd![]()
Met mij komt het sowieso wel goed, hij is alleen heel heel heel erg bang en dat is kut om te zien
3 euro is al een mooi begin!quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LovelyLady heeft net 3 euro gekregen![]()
maar is het niet zo dat als zijn neusschotje weer recht staat dat hij dan ook stopt met snurken?quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..nou ziet hij altijd 20.000 beren op de weg en zal het achteraf wel meevallen, maar toch...
ssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht nouquote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LovelyLady heeft net 3 euro gekregen![]()
Zijn neusschotje wordt rechtgezet en zo'n pieletje wat in zijn neus zit wordt er afgehaald, zodat hij weer kan ademen door zijn neus (als alles goed gaatquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meneer taart onder het mes morgen? Waarvoor precies? Of mag ik dat niet vragen
In ieder geval heel veel sterkte/succes!
Ik verdien echt BAKKEN met geld.quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je hebt een date met een pekingeend?quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kom je op de meet dan? Dan mag je wel wat van mij hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
en als hij kan ademen dan gaat zijn snurkie wegquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn neusschotje wordt rechtgezet en zo'n pieletje wat in zijn neus zit wordt er afgehaald, zodat hij weer kan ademen door zijn neus (als alles goed gaat)
Oh, das mooiquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn neusschotje wordt rechtgezet en zo'n pieletje wat in zijn neus zit wordt er afgehaald, zodat hij weer kan ademen door zijn neus (als alles goed gaat)
of met douche-eendjequote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een date met een pekingeend?
Ik wil ook een stukje ST hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je op de meet dan? Dan mag je wel wat van mij hebben
Ah oke. Rottige ingreep maar hij heeft er wel een hoop plezier van als het achter de rug isquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hopen we welquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
maar is het niet zo dat als zijn neusschotje weer recht staat dat hij dan ook stopt met snurken?
quote:
Zal ik even wat uit mijn neus peuteren?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hopen we wel![]()
en de buren hopen het ook
ik ook en hard ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als hij kan ademen dan gaat zijn snurkie weg
Als ik verkouden ben ga ik ook snurken
Damnquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik even wat uit mijn neus peuteren?![]()
Ik zou allang wat van jou krijgen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je op de meet dan? Dan mag je wel wat van mij hebben
Een plukje haar mag ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat in het doucheputjequote:
Jeequote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat in het doucheputje![]()
voodoopoppetje van makenquote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar dan heb ik mijn haarborstel wel mee, daar zit ook meestal wel wat inquote:
Luis Suarez gaf het goede voorbeeld gisterenquote:
ik zie geen kamer?quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil graag deze slaapkamer.. Maar dan heb ik wel een flinke uitbouw nodig. 3 euro is vast een goed begin!
Wil je doneren?
he gatverquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe Go taartje Go taartje Go taartjequote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Luis Suarez gaf het goede voorbeeld gisteren
Doet ie het niet? Wat stom.quote:
Ah, verdorie, dat is er net allemaal afquote:
Ik heb nog een cadeau nodig, en wilde het zelf makenquote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig. Creatief met schaamhaar?![]()
![]()
Suikerpussyquote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, verdorie, dat is er net allemaal af
Oke.quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
HE stoppen nou eens met die ranzigheid
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een cadeau nodig, en wilde het zelf maken.
zo'n slaapkamer en dan op de grond slapenquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik het dus over!
Van een stukje van MIJ? Ieuw, wie wil dat nou als cadeautje?quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog een cadeau nodig, en wilde het zelf maken.
Maakt mij niet zoveel uit, ik rol toch 's ochtends uit bed.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n slaapkamer en dan op de grond slapen
jeesus wat lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik het dus over!
Ik rol er liever inquote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, ik rol toch 's ochtends uit bed.
Wok komt toch ook?quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van een stukje van MIJ? Ieuw, wie wil dat nou als cadeautje?
ja hou eens op wil jequote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verdorie, en ik was van plan net een slaapkamer-meet te houden.quote:
Dat kan ook gemakkelijk!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook douchen![]()
Fijne avond allen
kusjes
Ik heb er ook onwijs veel zin inquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb zin in volgende weekkkkkkNog maar minder dan een week
![]()
Ik moet nog cadeautjes scoren
quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik heb al cadeautjes in huisquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Douchze en slaapzequote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook douchen![]()
Fijne avond allen
kusjes
Leukquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er ook onwijs veel zin in
Yup,quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
je hebt er zin in dus
je eerste meet?
Jeuj!quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al cadeautjes in huis.
Ik ga trouwens met de auto, dus als er nog iemand niet te ver van de route Zandvoort-Zwolle woont, kan ik wel even omrijden. Ik weet alleen nog niet of ik er zondagochtend ook nog ben.
Tuur;lijk wel. Als je gaat nog ff laten weten dat je er wasquote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het op een aantal punten goed scoort als methode om eruit te stappen.
MAAR NIET OP EEN STATION WAAR ALLES STOPT GODVERDOMME
ik zie vanzelf wel de fotos verschijnenquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie vanzelf wel de fotos verschijnen
als ik zo terug denk aan de huppel meet zit die kans er dik inquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast!
Vast ook hele erge, gok ik nu al
dit word een bravere meet hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zo terug denk aan de huppel meet zit die kans er dik in
Hahahquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
Eh, we hadden het net al over doucheputjes met schaamhaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit word een bravere meet hoor
toch
ach als het maar gezellig is toch?quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit word een bravere meet hoor
toch
Wrom? Je moest kotsen van het idee zeker he?quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hou eens op wil je
Nu kan ik weer gaan douchen
Dat klinkt echt heel erg smerig, dat weet je he?quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wil vast wel een stukje ST als cadeau... verwerkt in een voorleesboek.
Tip: zorg dat je niet als laatste gaat douchen dan zaterdagquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahah![]()
[..]
Eh, we hadden het net al over doucheputjes met schaamhaar
quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: zorg dat je niet als laatste gaat douchen dan zaterdag.
Ja, ik doe gewoon even met je mee, dat weet je toch ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg smerig, dat weet je he?
lekkerquote:Teennagels, is dat wat?
Wat gaat je man dan doen in de tussentijd?quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik word heel luxe weer opgehaald als het afgelopen is, ergens midden in de nacht gok ik
Na de schaamhaarposts weet ik ook nog minder zeker of ik blijf slapen...quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik word heel luxe weer opgehaald als het afgelopen is, ergens midden in de nacht gok ik
jawel joh, jij hebt toch ook teennagels?quote:
ja mijn eenoogige broekslang moest kotsen :pquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom? Je moest kotsen van het idee zeker he?
Enfermerel begon over schaamhaar in het doucheputje hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de schaamhaarposts weet ik ook nog minder zeker of ik blijf slapen...
quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn eenoogige broekslang moest kotsen :p
Dit is geen ONZ he...quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:
gelukkig nietquote:
Die wel iddquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel joh, jij hebt toch ook teennagels?
Zouden ze daar ook een hinkelbaan hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig niet
Ik kan me inmiddels wel wat voorstellen bij een huppelmeet
Ja, hij gaat denk naar vrienden ofzo. Heb het hem al gevraagd maar daar heeft hij niet zo'n zin in.quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat gaat je man dan doen in de tussentijd?
Kan hij niet gewoon meedoen?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de schaamhaarposts weet ik ook nog minder zeker of ik blijf slapen...
Jij begon over het doucheputje met haar!quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enfermerel begon over schaamhaar in het doucheputje hoor
Hallo, dit is en geen ONZ en een heel ander soort mensen wat komt hequote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
Nee, eerder een gloryholequote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook een hinkelbaan hebben?
Dat laatste sowieso. Sintmeet.rarquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo, dit is en geen ONZ en een heel ander soort mensen wat komt heEn eigenlijk wil ik voorstellen dat de meetfoto's alleen voor de mensen zijn die op de meet waren.
Een wattes?quote:
je boft maar met zo'n manquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hij gaat denk naar vrienden ofzo. Heb het hem al gevraagd maar daar heeft hij niet zo'n zin in.![]()
![]()
Ik bedoelde gewoon hoofdhaar hoor..quote:Jij begon over het doucheputje met haar!1+1=2!
![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen schaamhaar in jouw doucheputje?
Doe maar niet googlenquote:
Dat is toch vrij standaard? Als je wilt meegenieten ven een meet, moet je gewoon zorgen dat je erbij bent!quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo, dit is en geen ONZ en een heel ander soort mensen wat komt heEn eigenlijk wil ik voorstellen dat de meetfoto's alleen voor de mensen zijn die op de meet waren.
een gloryholequote:
Wil ik dat wel?quote:
Zekerquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je boft maar met zo'n man![]()
[..]
Ik bedoelde gewoon hoofdhaar hoor..
Wat denk jij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Jonges het wordt wel een leuke meet toch?
Natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, ik kom echt alleen maar naar stomme meets hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
OMGquote:
Nee dat wil je nietquote:
Goh... Dan stond 'ie zeker al een tijdje op klappenquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn eenoogige broekslang moest kotsen :p
Tuurlijk, wat denk jij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nu ook weten wat het isquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGIk wist niet dat zo'n ding een naam had
Edit: reactie op verkeerde quote, lol
Te laatquote:
Een kijkgat, wat ze ook in de club van GF hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil nu ook weten wat het is
altijdquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Goh... Dan stond 'ie zeker al een tijdje op klappen.
nou niet helemaal een kijkgatquote:Op zondag 21 november 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een kijkgat, wat ze ook in de club van GF hebben![]()
ik weet niet zo heel zeker of het alleen voor kijken is hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssttt, dit was de "kuise" omschrijvingquote:
het is juist geen kijkgatquote:Op zondag 21 november 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hee, je bent er nog steeeeeeeeedsquote:
Whehehe niet bepaaldquote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet zo heel zeker of het alleen voor kijken is hoor
Je kunt er vast ook een handje door gevenquote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik weet niet zo heel zeker of het alleen voor kijken is hoor
Volgens de wiki is het ook om te kijken jaquote:
ahhh op die manier.quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sssssttt, dit was de "kuise" omschrijving
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt er vast ook een handje door geven![]()
.
mja halfquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, je bent er nog steeeeeeeeeds
Nou ik zit niet te wachten op broekslangen en schaamharen in het doucheputje daarquote:
ik zag bij afbeeldingen eentje met een geschilderd olifantje aan de ontvangende kantquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
.
OMGquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zag bij afbeeldingen eentje met een geschilderd olifantje aan de ontvangende kant
Fles, neem is niet alles zo serieus manquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik zit niet te wachten op broekslangen en schaamharen in het doucheputje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
OMGquote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zag bij afbeeldingen eentje met een geschilderd olifantje aan de ontvangende kant
quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles, neem is niet alles zo serieus manDan neem ik jou toch serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Is weer eens wat anders dan zo'n olifantentangaquote:
De naam is sjieker dan 't probleemquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan zo'n olifantentanga
Dat was dus een MIquote:
Zoiets dus!quote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Als je wil kun je overal er voor gaan. Ook de Shinkansen. Maar Japanners zijn een volk met wat eergevoel, die gaan anderen niet lastig vallen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee daar pakken ze vooral metro's dacht ik. Treinen rijden niet hard genoeg en Shinkansens zijn redelijk goed afgeschermd dacht ik. Pheno?
slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga meneer taart drogeren![]()
![]()
Slaap lekker allemaal!
Trusten en succes met meneer taart!quote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal!
quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles, neem is niet alles zo serieus manOkee. Laat ik iets specifieker zijn. Ik zit niet te wachten op PeZu zijn broekslang in het doucheputje terwijl ik me druk maak om de schaamharen van STSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat raar of zo soms?? NOU??
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Als je het maar veilig doet, dus eerst een koffiefilter er in!quote:
Ja, leven en laten leven lieverdquote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee. Laat ik iets specifieker zijn. Ik zit niet te wachten op PeZu zijn broekslang in het doucheputje terwijl ik me druk maak om de schaamharen van ST
Is dat raar of zo soms?? NOU??
Ik heb gehoord dat die een beetje lek zijnquote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het maar veilig doet, dus eerst een koffiefilter er in!
Goed 'aanDouwe' en het komt cummacino uit!quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die een beetje lek zijn
Maar dat lust ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed 'aanDouwe' en het komt cummacino uit!
Drogeer zequote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Slaap lekker allemaal!
het wordt nou wel heel barquote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Een stelletje smeerlappen, dat zijn jullie!![]()
Ja, daarom vind je ons toch leuk?quote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga ook slapenTrusten lieverds
jonguh, jij piept al bij broekslangen en schaamhaarquote:
Heeft MPG je dat verhaal van zijn Koffie Anaal nog niet verteld?quote:Op zondag 21 november 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
Hmhmquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daarom vind je ons toch leuk?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook maar zo. Al die vieze verhalen over schaamhaar hierW
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik ga ook slapenTrusten lieverds
Het flost wel prima.quote:
Trustequote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
Scheerzequote:Op zondag 21 november 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog niet weg hoor, ik zei "zo".quote:
Valt dat binnen het budget van 1 euro per cadeau?quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand nog geen kado'tjes voor de meet heeft. Gewoon 20 strippen met harswax kopen.
Goede tip.quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand nog geen kado'tjes voor de meet heeft; gewoon 20 strippen met harswax kopen.
kom jij ook ja?quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als iemand nog geen kado'tjes voor de meet heeft; gewoon 20 strippen met harswax kopen.
Nog steeds stage die dag.quote:
Ik zit er niet op te wachten om in zoeen buil shag te gaan zitten knauwen. Jij wel? Primaquote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
Zitten hier nou ook al allemaal van die figuren met een schaamhaarfobie?
Beffen van behaarde k*t?
Gewoon een doos van 20 euro kopen en dan alle strips eruit halen en los verpakken in cadeaus.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt dat binnen het budget van 1 euro per cadeau?.
Alsof die gasten met grove kapverhalen überhaupt een kut van dichtbij hebben gezien. Ja, een mkv-bestand, misschien.quote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
Zitten hier nou ook al allemaal van die figuren met een schaamhaarfobie?
Beffen van behaarde k*t?
Het budget is 5 euro... dus dan blijf ik weer met voor 15 euro van die dingen zittenquote:Op zondag 21 november 2010 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gewoon een doos van 20 euro kopen en dan alle strips eruit halen en los verpakken in cadeaus.
Geeft niks, daar is heel goed gebruik voor te verzinnen als iemand iets teveel heeft gedronken op een stapavond en in slaap is gevallen.quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het budget is 5 euro... dus dan blijf ik weer met voor 15 euro van die dingen zitten.
Die kun je zelf toch gebruikenquote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het budget is 5 euro... dus dan blijf ik weer met voor 15 euro van die dingen zitten.
ik las trouwens bejaardequote:Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Als oplossing hiervoor:
Beffen van behaarde k*t?
Rimpels, waar nog haar achter blijft zittenquote:
trusten phenoquote:Op zondag 21 november 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens slapen. naast een groen, fris blaadje.
symquote:
ferrariquote:
quote:
Slaapze en have funquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Heb er morgen wel weer zin inlekker stukkie toeren
slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
trusten flesquote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
dat heb ik dus ook maar niet gedaanquote:
Fokken, maar accu is bijna op van iPod.quote:Op zondag 21 november 2010 23:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PgrWat doe jij nog zo laat hier?
trusten pgrquote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fokken, maar accu is bijna op van iPod.
Dus ik ga slapen
Welterustenquote:Op zondag 21 november 2010 23:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fokken, maar accu is bijna op van iPod.
Dus ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |