ik ook nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
ik zou nooit voor de trein springen echt nooit
Tot morgenquote:Op zondag 21 november 2010 21:29 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten.
Lang genoeg Gegoogled enzo.
no wayquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het op een aantal punten goed scoort als methode om eruit te stappen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
taaartjequote:
nee, beetje jammer ook voor de machinisten die dat meemakenquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef Giertje het volgende:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
taaartje
Ik ben ook weer weg ook maar ik zag jou en moest ff hallo zeggen
Oh in Japan gebeurt het nog veel vaker dan in NL hoor. Daar zijn speciale oranje Ku Klux Klan achtige kappen in gebruik bij springers zodat machinisten ze niet in de ogen hoeven te kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, beetje jammer ook voor de machinisten die dat meemaken
Ja, nou, de moeder van een kennis van me had regelmatig machinisten in therapie omdat er weer iemand zo nodig voor de trein moest springen...quote:Op zondag 21 november 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh in Japan gebeurt het nog veel vaker dan in NL hoor. Daar zijn speciale oranje Ku Klux Klan achtige kappen in gebruik bij springers zodat machinisten ze niet in de ogen hoeven te kijken.
Okee daar pakken ze vooral metro's dacht ik. Treinen rijden niet hard genoeg en Shinkansens zijn redelijk goed afgeschermd dacht ik. Pheno?
kon nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gekkie, dat kan je ook gewoon op mijn telefoon hoor
Mja, er zijn ook machinisten die het 1 of 2 of 5 of 10 keer meemaken. Vriend van me heeft het goed bekeken, die is rangeermachinist in de haven in Antwerpen. Als die eens 100 km maakt op een nacht is het veel. En daar komt dus ook never nooit een springerquote:Op zondag 21 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, de moeder van een kennis van me had regelmatig machinisten in therapie omdat er weer iemand zo nodig voor de trein moest springen...
Ja..op een dag weet je het....quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, er zijn ook machinisten die het 1 of 2 of 5 of 10 keer meemaken. Vriend van me heeft het goed bekeken, die is rangeermachinist in de haven in Antwerpen. Als die eens 100 km maakt op een nacht is het veel. En daar komt dus ook never nooit een springer
daaromquote:
Oh okeequote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, kunnen we geen vrolijker onderwerp kiezen?mijn oom heeft zelfmoord gepleegd, en ik zie m iedere keer weer voor me als ik mensen over zelfmoord hoor praten
en ik ben nu niet echt in een stemming daar oor.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Hè bah, kunnen we geen vrolijker onderwerp kiezen?mijn oom heeft zelfmoord gepleegd, en ik zie m iedere keer weer voor me als ik mensen over zelfmoord hoor praten
Ik denk dat hij in de slaapkamer staat!quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens even lekker douchen en mijn bedje opzoeken
Jaaa, iets vrolijkers.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eens even lekker douchen en mijn bedje opzoeken, fijne avond allemaalsnoetjes
misschien welquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in de slaapkamer staat!
het is heul niet leuk taartje je moet je vent wel een beetje steunen hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, iets vrolijkers.
Ik heb nu al zin in zometeen, dan gaat meneer taart een (één!) slaappil nemen en hij denkt dat hem dat niet zoveel zal doen
Slaap lekker hoelaat moet meneer taart morgen onder het mes?quote:
Succes met zoeken en welterustenquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wel
[..]
het is heul niet leuk taartje je moet je vent wel een beetje steunen hoor
[..]
Slaap lekker hoelaat moet meneer taart morgen onder het mes?
dat niet maar ik ga andere mensen niet opzadelen met mijn problemenquote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook niethet leven is veelste leuk daarvoor
lieve schat, ik nam hem mee uit eten voor de afleiding, ik heb Thijs uitbesteed zodat ik meneer taart morgen om 8 uur in het ziekenhuis kan afleveren, dan is Thijs nog bij mijn ouders, dus kan ik zo lang bij hem blijven als hij wil en ik ga hem ook weer ophalen. En woensdag heb ik vrij genomen, zodat hij de hele week niet alleen voor Thijs hoeft te zorgen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
het is heul niet leuk taartje je moet je vent wel een beetje steunen hoor
Geen idee, we moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn...quote:Slaap lekker hoelaat moet meneer taart morgen onder het mes?
hij stort in coma heb jij geen last van,.. ik zou een feestje bouwenquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lieve schat, ik nam hem mee uit eten voor de afleiding, ik heb Thijs uitbesteed zodat ik meneer taart morgen om 8 uur in het ziekenhuis kan afleveren, dan is Thijs nog bij mijn ouders, dus kan ik zo lang bij hem blijven als hij wil en ik ga hem ook weer ophalen. En woensdag heb ik vrij genomen, zodat hij de hele week niet alleen voor Thijs hoeft te zorgen.
Ik vind dat ik hem best even mag uitlachen omdat hij denkt dat hij wel tegen een slaappil op kan![]()
[..]
Geen idee, we moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn...
het is te doen wakker blijven na een slaappil maar dan ga je vechten tegen je slaapquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lieve schat, ik nam hem mee uit eten voor de afleiding, ik heb Thijs uitbesteed zodat ik meneer taart morgen om 8 uur in het ziekenhuis kan afleveren, dan is Thijs nog bij mijn ouders, dus kan ik zo lang bij hem blijven als hij wil en ik ga hem ook weer ophalen. En woensdag heb ik vrij genomen, zodat hij de hele week niet alleen voor Thijs hoeft te zorgen.
Ik vind dat ik hem best even mag uitlachen omdat hij denkt dat hij wel tegen een slaappil op kan![]()
[..]
Geen idee, we moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje jammer dat ik hem niet meer wakker kan krijgen als hij snurkt vannachtquote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij stort in coma heb jij geen last van,.. ik zou een feestje bouwen
gewoon een kussen erop leggenquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ik hem niet meer wakker kan krijgen als hij snurkt vannacht
quote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb net 3 euro gehadAhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Dankje lieverdquote:
Oh ik snurk ook trouwens. KAAIhardquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel een beetje jammer dat ik hem niet meer wakker kan krijgen als hij snurkt vannacht
Meneer taart onder het mes morgen? Waarvoor precies? Of mag ik dat niet vragenquote:
Da's niet fijn neequote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje lieverd![]()
Met mij komt het sowieso wel goed, hij is alleen heel heel heel erg bang en dat is kut om te zien
* LovelyLady duikt snel wegquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond! Wie is de grootverdiener in dit topic, want ik heb wat subsidie nodig.
ik nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond! Wie is de grootverdiener in dit topic, want ik heb wat subsidie nodig.
Ja..nou ziet hij altijd 20.000 beren op de weg en zal het achteraf wel meevallen, maar toch...quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms.......
Maar tis wel heel vervelend dat hij zich zo'n zorgen maakt
LovelyLady heeft net 3 euro gekregenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan ga ik dus mooi niet bij jou in de kamer slapenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik snurk ook trouwens. KAAIhard
Het is wel vervelend dat hij er zo tegenop ziet. Maar het komt vast wel allemaal goed, hij moet er even doorheen gaan. Sterkte!quote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dankje lieverd![]()
Met mij komt het sowieso wel goed, hij is alleen heel heel heel erg bang en dat is kut om te zien
3 euro is al een mooi begin!quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LovelyLady heeft net 3 euro gekregen![]()
maar is het niet zo dat als zijn neusschotje weer recht staat dat hij dan ook stopt met snurken?quote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..nou ziet hij altijd 20.000 beren op de weg en zal het achteraf wel meevallen, maar toch...
ssssssssssssssssssssssssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhht nouquote:Op zondag 21 november 2010 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LovelyLady heeft net 3 euro gekregen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |