Douchze en slaapzequote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook douchen![]()
Fijne avond allen
kusjes
Leukquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb er ook onwijs veel zin in
Yup,quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
je hebt er zin in dus
je eerste meet?
Jeuj!quote:Op zondag 21 november 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb al cadeautjes in huis.
Ik ga trouwens met de auto, dus als er nog iemand niet te ver van de route Zandvoort-Zwolle woont, kan ik wel even omrijden. Ik weet alleen nog niet of ik er zondagochtend ook nog ben.
Tuur;lijk wel. Als je gaat nog ff laten weten dat je er wasquote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het op een aantal punten goed scoort als methode om eruit te stappen.
MAAR NIET OP EEN STATION WAAR ALLES STOPT GODVERDOMME
ik zie vanzelf wel de fotos verschijnenquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zie vanzelf wel de fotos verschijnen
als ik zo terug denk aan de huppel meet zit die kans er dik inquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vast!
Vast ook hele erge, gok ik nu al
dit word een bravere meet hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
als ik zo terug denk aan de huppel meet zit die kans er dik in
Hahahquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
Eh, we hadden het net al over doucheputjes met schaamhaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit word een bravere meet hoor
toch
ach als het maar gezellig is toch?quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit word een bravere meet hoor
toch
Wrom? Je moest kotsen van het idee zeker he?quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hou eens op wil je
Nu kan ik weer gaan douchen
Dat klinkt echt heel erg smerig, dat weet je he?quote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij wil vast wel een stukje ST als cadeau... verwerkt in een voorleesboek.
Tip: zorg dat je niet als laatste gaat douchen dan zaterdagquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahah![]()
[..]
Eh, we hadden het net al over doucheputjes met schaamhaar
quote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tip: zorg dat je niet als laatste gaat douchen dan zaterdag.
Ja, ik doe gewoon even met je mee, dat weet je toch ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel erg smerig, dat weet je he?
lekkerquote:Teennagels, is dat wat?
Wat gaat je man dan doen in de tussentijd?quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik word heel luxe weer opgehaald als het afgelopen is, ergens midden in de nacht gok ik
Na de schaamhaarposts weet ik ook nog minder zeker of ik blijf slapen...quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik word heel luxe weer opgehaald als het afgelopen is, ergens midden in de nacht gok ik
jawel joh, jij hebt toch ook teennagels?quote:
ja mijn eenoogige broekslang moest kotsen :pquote:Op zondag 21 november 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wrom? Je moest kotsen van het idee zeker he?
Enfermerel begon over schaamhaar in het doucheputje hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de schaamhaarposts weet ik ook nog minder zeker of ik blijf slapen...
quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn eenoogige broekslang moest kotsen :p
Dit is geen ONZ he...quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:
gelukkig nietquote:
Die wel iddquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel joh, jij hebt toch ook teennagels?
Zouden ze daar ook een hinkelbaan hebben?quote:Op zondag 21 november 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig niet
Ik kan me inmiddels wel wat voorstellen bij een huppelmeet
Ja, hij gaat denk naar vrienden ofzo. Heb het hem al gevraagd maar daar heeft hij niet zo'n zin in.quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat gaat je man dan doen in de tussentijd?
Kan hij niet gewoon meedoen?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na de schaamhaarposts weet ik ook nog minder zeker of ik blijf slapen...
Jij begon over het doucheputje met haar!quote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enfermerel begon over schaamhaar in het doucheputje hoor
Hallo, dit is en geen ONZ en een heel ander soort mensen wat komt hequote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
Nee, eerder een gloryholequote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook een hinkelbaan hebben?
Dat laatste sowieso. Sintmeet.rarquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo, dit is en geen ONZ en een heel ander soort mensen wat komt heEn eigenlijk wil ik voorstellen dat de meetfoto's alleen voor de mensen zijn die op de meet waren.
Een wattes?quote:
je boft maar met zo'n manquote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hij gaat denk naar vrienden ofzo. Heb het hem al gevraagd maar daar heeft hij niet zo'n zin in.![]()
![]()
Ik bedoelde gewoon hoofdhaar hoor..quote:Jij begon over het doucheputje met haar!1+1=2!
![]()
Tuurlijk nietquote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen schaamhaar in jouw doucheputje?
Doe maar niet googlenquote:
Dat is toch vrij standaard? Als je wilt meegenieten ven een meet, moet je gewoon zorgen dat je erbij bent!quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hallo, dit is en geen ONZ en een heel ander soort mensen wat komt heEn eigenlijk wil ik voorstellen dat de meetfoto's alleen voor de mensen zijn die op de meet waren.
een gloryholequote:
Wil ik dat wel?quote:
Zekerquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je boft maar met zo'n man![]()
[..]
Ik bedoelde gewoon hoofdhaar hoor..
Wat denk jij dan?quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Jonges het wordt wel een leuke meet toch?
Natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, ik kom echt alleen maar naar stomme meets hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
OMGquote:
Nee dat wil je nietquote:
Goh... Dan stond 'ie zeker al een tijdje op klappenquote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja mijn eenoogige broekslang moest kotsen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |