Zijn neusschotje wordt rechtgezet en zo'n pieletje wat in zijn neus zit wordt er afgehaald, zodat hij weer kan ademen door zijn neus (als alles goed gaatquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Meneer taart onder het mes morgen? Waarvoor precies? Of mag ik dat niet vragen
In ieder geval heel veel sterkte/succes!
Ik verdien echt BAKKEN met geld.quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond! Wie is de grootverdiener in dit topic, want ik heb wat subsidie nodig.
Je hebt een date met een pekingeend?quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond! Wie is de grootverdiener in dit topic, want ik heb wat subsidie nodig.
Kom je op de meet dan? Dan mag je wel wat van mij hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
en als hij kan ademen dan gaat zijn snurkie wegquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn neusschotje wordt rechtgezet en zo'n pieletje wat in zijn neus zit wordt er afgehaald, zodat hij weer kan ademen door zijn neus (als alles goed gaat)
Oh, das mooiquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn neusschotje wordt rechtgezet en zo'n pieletje wat in zijn neus zit wordt er afgehaald, zodat hij weer kan ademen door zijn neus (als alles goed gaat)
of met douche-eendjequote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt een date met een pekingeend?
Ik wil ook een stukje ST hebbenquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je op de meet dan? Dan mag je wel wat van mij hebben
Ah oke. Rottige ingreep maar hij heeft er wel een hoop plezier van als het achter de rug isquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hopen we welquote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
maar is het niet zo dat als zijn neusschotje weer recht staat dat hij dan ook stopt met snurken?
quote:
Zal ik even wat uit mijn neus peuteren?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat hopen we wel![]()
en de buren hopen het ook
ik ook en hard ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en als hij kan ademen dan gaat zijn snurkie weg
Als ik verkouden ben ga ik ook snurken
Damnquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik even wat uit mijn neus peuteren?![]()
Ik zou allang wat van jou krijgen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je op de meet dan? Dan mag je wel wat van mij hebben
Een plukje haar mag ookquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat in het doucheputjequote:
Jeequote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er ligt nog wel wat in het doucheputje![]()
voodoopoppetje van makenquote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, maar dan heb ik mijn haarborstel wel mee, daar zit ook meestal wel wat inquote:
Luis Suarez gaf het goede voorbeeld gisterenquote:
ik zie geen kamer?quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil graag deze slaapkamer.. Maar dan heb ik wel een flinke uitbouw nodig. 3 euro is vast een goed begin!
Wil je doneren?
he gatverquote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
whehehe Go taartje Go taartje Go taartjequote:Op zondag 21 november 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Luis Suarez gaf het goede voorbeeld gisteren
Doet ie het niet? Wat stom.quote:
Ah, verdorie, dat is er net allemaal afquote:
Ik heb nog een cadeau nodig, en wilde het zelf makenquote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig. Creatief met schaamhaar?![]()
![]()
Suikerpussyquote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, verdorie, dat is er net allemaal af
Oke.quote:Op zondag 21 november 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
HE stoppen nou eens met die ranzigheid
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een cadeau nodig, en wilde het zelf maken.
zo'n slaapkamer en dan op de grond slapenquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik het dus over!
Van een stukje van MIJ? Ieuw, wie wil dat nou als cadeautje?quote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog een cadeau nodig, en wilde het zelf maken.
Maakt mij niet zoveel uit, ik rol toch 's ochtends uit bed.quote:Op zondag 21 november 2010 22:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo'n slaapkamer en dan op de grond slapen
jeesus wat lelijkquote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Hier had ik het dus over!
Ik rol er liever inquote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, ik rol toch 's ochtends uit bed.
Wok komt toch ook?quote:Op zondag 21 november 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van een stukje van MIJ? Ieuw, wie wil dat nou als cadeautje?
ja hou eens op wil jequote:Op zondag 21 november 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Verdorie, en ik was van plan net een slaapkamer-meet te houden.quote:
Dat kan ook gemakkelijk!quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ook douchen![]()
Fijne avond allen
kusjes
Ik heb er ook onwijs veel zin inquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb zin in volgende weekkkkkkNog maar minder dan een week
![]()
Ik moet nog cadeautjes scoren
quote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Ik heb al cadeautjes in huisquote:Op zondag 21 november 2010 22:20 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |