zie? [KSC #2.144] Rotklonenquote:
Nou ja, gesprongen lijkt dus niet waarschijnlijk. Blijft over : Gevallen of geduwd.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Omggg serieus?!![]()
Das opzich wel knap, zo snel erna.![]()
daarom download ik het ookquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ook nog op alle drie de zenders waar ze hem uitzenden
een vriend van me had zoiets, maar ik vond het teringherrie dus had het nietmijn interessequote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je kent ze wel.
Hmzz.
Ik wil er een vinden.
Ik kan nog geen eens een plaatje ervan vinden op internet.
Het gaat me om de plaat, niet om de teringherriequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een vriend van me had zoiets, maar ik vond het teringherrie dus had het nietmijn interesse
Gatverdarrie.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, gesprongen lijkt dus niet waarschijnlijk. Blijft over : Gevallen of geduwd.
Dat snap ik, maar omdat ik het teringherrie vond weet ik niet meer welke LP het wasquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat me om de plaat, niet om de teringherrie
Gofferquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar omdat ik het teringherrie vond weet ik niet meer welke LP het was
Nee al jaren niet meerquote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goffer![]()
Spreek je die vriend nog wel eens?
Zou best kunnenquote:
Ik heb nog één jeugdvriend. En ik weet ook waar hij woont. In Stockholmquote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo gaat dat met jeugvrienden. Ik heb geen idee waar hij woont ook
P.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |