Mafiaspel?quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ha-Ha, Graseter, in your face (maffiaspel)
Issie deaud?quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Voor een piercing ben ik ook naar Rotterdam geweest. En daarnaar terug voor controles/advies.quote:Op zondag 21 november 2010 19:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja true, voor een tattoo maakt het niet uit waar ie zit. als je er je relax voelt.
Weet niet of het je was opgevallen, maar heb wat youtube videos gepost voor je.quote:Op zondag 21 november 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor een piercing ben ik ook naar Rotterdam geweest. En daarnaar terug voor controles/advies.
Maar echt super vind ik die shop niet. Dus voor tat zou ik ff verder kijken. Sowieso een waar ik first hand recensie van krijg
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!quote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef Graseter het volgende:
Naatje geef eens een link naar dat topic.
even teruglezenquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet niet of het je was opgevallen, maar heb wat youtube videos gepost voor je.
Zegt me helemaal nietsquote:
En nu? Ik ben toch niet dood ofzo?quote:Op zondag 21 november 2010 19:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het Fok Maffiaspel #50- Met ene uiterste inspanning om dorp te redden!
Daar ben ik gisteren langs gelopen, maar echt super zag die er niet uit hoor..quote:
Zit op eendrachtsplein, achter kabouter buttplugquote:Op zondag 21 november 2010 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niets![]()
Blue Hawaii of Tattoo Bob.. Maar met die eerste heb ik geen ervaring, broertje gaat daar binnenkort heen geloof ik.. tot die tijd blijf ik bij iemand waar ik eerder geweest ben.. (5x zelfs..)
Je hebt wel verlorenquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
En nu? Ik ben toch niet dood ofzo?
Zelfs ik ken het. Ooit geweest voor info.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit op eendrachtsplein, achter kabouter buttplug
kun je de linkjes even PMen, anders vergeet ik dat weerquote:Op zondag 21 november 2010 19:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Weet niet of het je was opgevallen, maar heb wat youtube videos gepost voor je.
Das nog best dichtbij voor mij.. Maar geen goeie indruk van die zaak dus?quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
het is een hele goede shopquote:Op zondag 21 november 2010 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren langs gelopen, maar echt super zag die er niet uit hoor..
Ik dacht even dat je hem kabouter buttplug noemdequote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een herdenkings tattoo ter nagedachtenis van overleden opa en oma sowieso, en als het lukt nog een 2e voor mezelf.. Eerste wordt met een duif, daar hadden m'n grootouders veel mee.. 2e met een Uil.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef dawg het volgende:
jofu wat ging je nou laten zetten? even gemist volgens mij.
Waar 't hart van vol zit..quote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je hem kabouter buttplug noemde
quote:
Heb ik nou gewonnen of verloren?quote:Op zondag 21 november 2010 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee je leeft en hebt gewonnen
echt, who cares?quote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
[..]
Heb ik nou gewonnen of verloren?
Ja. Mijn hart zit vol met kabouters die graag buttplugs in hun aars schuivenquote:
Je hebt PM.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kun je de linkjes even PMen, anders vergeet ik dat weer
Dus ik had net zo goed even binnen kunnen stappen.. Ik vond het zo klein dat ik niet veel van de hygiëne verwachtte eigenlijk..quote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is een hele goede shopen ik ben er zelf geweest
Laatste keer een beetje ongeïnteresseerd. Maar verder lijkt t me wel ok. Ik zou alleen eerst ff verder kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das nog best dichtbij voor mij.. Maar geen goeie indruk van die zaak dus?
Jawel. Als mijn ideeën vorm krijgen en er misschien een plan komt, ga ik daar ook echt wel heenquote:Op zondag 21 november 2010 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken je het Tattoo/piercing topic niet? Kan je vast nog meer/betere tips krijgen.
Ik kan je tot nu toe alleen Tattoo Bob aanraden.. Zelf geweest, ouders ook, broertje ook.. En je kent het werk.. Die Wolvenkop o.a. en die op m'n pols..quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laatste keer een beetje ongeïnteresseerd. Maar verder lijkt t me wel ok. Ik zou alleen eerst ff verder kijken.
Sowieso wil ik voor een evt tat naar een shop waar iemand is geweest die ik ken, zodat ik werk kan zien en ervaring kan horen
Facebook berichtje van de 15-jarige Belgische ex van mijn evenens 15-jarige en Belgische halfbroertje.quote:ik ken u nie ofzo he,
maar wil je aub tegen bart zeggen dat ik echt van hem houd
want naar mij luistert hem niet meer..
Voor de pijn hoef je het niet te laten, die is echt minimaalquote:Op zondag 21 november 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
Ik durf er geen ;te laten zetten... naast het feit dat mijn ontwerp steeds toch weer anders is....
smakelijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:19 schreef -Engel- het volgende:
Oja..... ik ga maar ff etentot latersssssssssssss
quote:Op zondag 21 november 2010 19:20 schreef Rifoki het volgende:
Jee wat moet ik nou hiermee.
[..]
Facebook berichtje van de 15-jarige Belgische ex van mijn evenens 15-jarige en Belgische halfbroertje.
Is toch hartverscheurend.
het heeft meerdere verdiepingenquote:Op zondag 21 november 2010 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik had net zo goed even binnen kunnen stappen.. Ik vond het zo klein dat ik niet veel van de hygiëne verwachtte eigenlijk..
Heb geprobeerd 'm te bellen maar hij neemt niet op. Het zal wel niet zo heul belangrijk zijn maar ik weet niet of (en wat) ik dat meisje terug moet sturen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
Zou eerst informeren wat er een beetje aan de hand is voor hij zulk nieuws helemaal niet wilt horen.
Of mss weer wel. Ach ik weet het ook niet
Retteketet!quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. AZ AZ AZ
Ik zag het staan op de site ja.. Maar ik ben van de eerste indrukken.. Lijkt het me niets ben ik weg..quote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het heeft meerdere verdiepingen
Het alfabet?quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Flippiee het volgende:
Met minder tattoos?quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
ooit wil ik ook een keer zoiets shoot doen
"Ik heb gebeld maar hij nam niet op, zal het later weereens proberen."quote:Op zondag 21 november 2010 19:23 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Heb geprobeerd 'm te bellen maar hij neemt niet op. Het zal wel niet zo heul belangrijk zijn maar ik weet niet of (en wat) ik dat meisje terug moet sturen.
het is in Amsterdam echt een van de betere shopsquote:Op zondag 21 november 2010 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het staan op de site ja.. Maar ik ben van de eerste indrukken.. Lijkt het me niets ben ik weg..
Ik denk eraan tijdens het kakken, dus op de plee: PSV, PSV PSV.quote:Op zondag 21 november 2010 19:22 schreef Flippiee het volgende:
Mjah, maybe next timequote:Op zondag 21 november 2010 19:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is in Amsterdam echt een van de betere shops
En toch lijkt het me wel iets voor jou ook nog..quote:Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
ooit wil ik ook een keer zoiets shoot doen
quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Ik zal 't Bart zeker zeggen als ik hem spreek.
Zij:
jaa want de vrijdag was er een fuif, en khad veel te veel gedronken en toen hb ik iemand anders gekust, ma k bn toen direct beginne te wenen want k hou echt heel veel van bart en twas echt nie mijn bedoeling.
Problem solved, NEXT!quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Zij:
jaa want de vrijdag was er een fuif, en khad veel te veel gedronken en toen hb ik iemand anders gekust, ma k bn toen direct beginne te wenen want k hou echt heel veel van bart en twas echt nie mijn bedoeling.
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Zij:
Als Bart die uitleg niet okay vind kan ze meteen door naar Singles, hoewel ze voor het gros hier wel wat te jong is, op misschien wat 18 jarige mensen daargelaten.quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Zij:
Naatje is 16quote:Op zondag 21 november 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Bart die uitleg niet okay vind kan ze meteen door naar Singles, hoewel ze voor het gros hier wel wat te jong is, op misschien wat 18 jarige mensen daargelaten.
Ja, dan ben je echt een vreselijke snol.quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Zij:
Nogsteeds last?quote:
Echt, ik nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik denk eraan tijdens het kakken, dus op de plee: PSV, PSV PSV.
Slaap lekker.
Lekker dan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:27 schreef Rifoki het volgende:
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Zij:
Ja. Niet zo erg als gister, maar bukken en traplopen is kutquote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogsteeds last?
Zal ik trouwens de link naar de tattooshop in je pm dumpen? Kun je 't thuis beter bekijken
Het hele verhaal maakt goed duidelijk waar drank goed voor isquote:Op zondag 21 november 2010 19:30 schreef Rifoki het volgende:
Daar drink ik met Bart een pils op als ik 'm weer zie. Zo ga je daar mee om.
De vuige snol.
Zojuist in de chat;
Ik:
Zij:
Ik moest weer even kijken hoe oud. 15 is veel te jong voor mij, daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 21 november 2010 19:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als Bart die uitleg niet okay vind kan ze meteen door naar Singles, hoewel ze voor het gros hier wel wat te jong is, op misschien wat 18 jarige mensen daargelaten.
Gaan we doenquote:Op zondag 21 november 2010 19:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Niet zo erg als gister, maar bukken en traplopen is kut
En dat mag
quote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:
Ja, alles onder de 18 is voor mij al een verboden terrein eigenlijk en ook 18-19 is toch al weer een stuk jonger.
Is Flippiee 18-?quote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de uitzondering die de regel bevestigt.
18 is voor mij ook wel goed. 17 kan net maar ligt wel meer aan het meisje in kwestie.quote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:
Ja, alles onder de 18 is voor mij al een verboden terrein eigenlijk en ook 18-19 is toch al weer een stuk jonger.
18 precies.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 21 november 2010 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij bent dan weer de uitzondering die de regel bevestigt.
Reserveer nu een 19-jarige, en over 3 jaar kan het welquote:Op zondag 21 november 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:
Reserveerquote:Op zondag 21 november 2010 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Reserveer nu een 19-jarige, en over 3 jaar kan het wel
Dat kan mits ze gereserveerd is.quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, als ik de kans krijg Flippiee te daten laat ik dat weer niet schieten natuurlijk![]()
Hahahaquote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard, als ik de kans krijg Flippiee te daten laat ik dat weer niet schieten natuurlijk![]()
Tsjaquote:
Mijn voorkeur bevind zich toch tussen 20 & 35. Maar nogmaals: je zou 'n superleuk iemand buiten je "range" tegenkomen. Laat je 't dan schieten?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Rifoki het volgende:
Ik zeg nooit nooit. Je zou maar een meisje van 17 leren kennen waarmee je een perfecte match bent. Maar het kan niet want 17.
Mijn grootste verschil omlaag was ik 20 zij 16.quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef badtripbob het volgende:
Mmm 17 is over een paar maanden wel 6 jaar jonger. Dat klinkt weer als best veel. M'n grootste verschil was zo'n 3-4 jaar of zo. En dat was ik 21 en meisje 24 of 25. ze kwa4 jaarm iig uit 84. Grootste leeftijdverschil naar beneden was 4 jaar met wat ik hier boven zei. maar op je 19e is dat een heel groot verschil ook wel.
Hoe kom je überhaupt als 20+er in aanraking met 17-jarige meisjes? Ik als 20-jarige kom louter chicks van dezelfde leeftijd tegen.quote:Op zondag 21 november 2010 19:41 schreef Rifoki het volgende:
Ik zeg nooit nooit. Je zou maar een meisje van 17 leren kennen waarmee je een perfecte match bent. Maar het kan niet want 17.
Ik praat in de kroeg wel eens met meiden, die 17/18 zijn. Maar er zo dus niet uitzienquote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt als 20+er in aanraking met 17-jarige meisjes? Ik als 20-jarige kom louter chicks van dezelfde leeftijd tegen.
Ik ben geen ervaringsdeskundige, het was hypotetisch. Op dit moment is 't jongste meisje waar ik mee om ga 16, maar dat is een platonische vriendschap.quote:Op zondag 21 november 2010 19:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt als 20+er in aanraking met 17-jarige meisjes? Ik als 20-jarige kom louter chicks van dezelfde leeftijd tegen.
Dat vind ik persoonlijk wel wat groot verschil, 19-33 . Leeftijd zegt me vaak niet veel, boeit ook weinig, maar als studentzijnde een al werkende te daten enzo, lijkt me toch wat moeilijk.quote:Op zondag 21 november 2010 19:44 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn lijstje oudere mannen
16/17-23
18/19-32/33
20-28
Dat staat raar.. Want als je 23 bent en studeert kan je partner ook 23 zijn en al wat jaren werken..quote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel wat groot verschil, 19-33 . Leeftijd zegt me vaak niet veel, boeit ook weinig, maar als studentzijnde een al werkende te daten enzo, lijkt me toch wat moeilijk.
was ook best n domme keusquote:Op zondag 21 november 2010 19:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk wel wat groot verschil, 19-33 . Leeftijd zegt me vaak niet veel, boeit ook weinig, maar als studentzijnde een al werkende te daten enzo, lijkt me toch wat moeilijk.
Ja, de meiden zien er tegenwoordig inderdaad wat volwassener uit ja. Totdat je met ze praat, dan wordt het wel snel duidelijkquote:Op zondag 21 november 2010 19:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik praat in de kroeg wel eens met meiden, die 17/18 zijn. Maar er zo dus niet uitzien
I do agree! Leeftijd zegt niet zo gek veel over iemands persoonlijkheid en ontwikkeling - eigenlijk nagenoeg niets.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook best n domme keus,aar had weinig met leeftijd te maken, ligt echt aan de persoon
sommige mensne van 33 zijn zo onvolwassen als de pest, sommigen van 19 heel volwassen
Inderdaad. Sommigen lijken zelfs andersom op te groeien en worden steeds kinderachtiger...quote:Op zondag 21 november 2010 19:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
I do agree! Leeftijd zegt niet zo gek veel over iemands persoonlijkheid en ontwikkeling - eigenlijk nagenoeg niets.
Die heb je erbij zitten ja, maar zo zijn ze niet allemaalquote:Op zondag 21 november 2010 19:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, de meiden zien er tegenwoordig inderdaad wat volwassener uit ja. Totdat je met ze praat, dan wordt het wel snel duidelijk
Ik leg het misschien wat verkeerd uit, maar bedoel dat het meer een combo is van factoren. Jij net studeren, op kamers, net uit huis, vriendengroep van 17-23 ofzo. Toch net wat anders dan je 33-jarige vriend die standaardtijden weg is, andere omgeving, andere mindstate e.d.quote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat staat raar.. Want als je 23 bent en studeert kan je partner ook 23 zijn en al wat jaren werken..
Ik begreep je wel, maar het stond wat raarquote:Op zondag 21 november 2010 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik leg het misschien wat verkeerd uit, maar bedoel dat het meer een combo is van factoren. Jij net studeren, op kamers, net uit huis, vriendengroep van 17-23 ofzo. Toch net wat anders dan je 33-jarige vriend die standaardtijden weg is, andere omgeving, andere mindstate e.d.
Je begrijpt me wel Jofunu
Klopt, vind ik ook: Leeftijd hoeft inderdaad niet veel te betekenen. Maar de levensfase waarin je verkeert zegt vaak wel wat. Een 33-jarige met 19 jaar is wat vreemd, maar 38 en 24 zit toch wat meer op eenzelfde niveau zeg maarquote:Op zondag 21 november 2010 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ook best n domme keus,aar had weinig met leeftijd te maken, ligt echt aan de persoon
sommige mensne van 33 zijn zo onvolwassen als de pest, sommigen van 19 heel volwassen
Klopt. Maar het zal voor een relatie in veel gevallen toch wel wat uitmaken, ook al maakt de leeftijd op zich niet veel uit. Maar het kan ook gewoon heel goed gaan dat je juist goed bij elkaar past...quote:
Ik moest een agente op haar wetboekje wijzen omdat ze me wilde bekeuren/waarschuwen voor sleutelen aan de auto op straatquote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Gasol het volgende:
Zijn er nog leuke dingen gebeurd vandaag?
Het is zondagquote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Gasol het volgende:
Zijn er nog leuke dingen gebeurd vandaag?
Check!quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind meestal mannen pas leuk als ze minstens jaar of 21 zijn tot jaar of 27
En hoi Sting
tot 27? Sjit.. Dan heb ik nog maar 7 maandenquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Je antwoord zit denk ik al in de zin zonder de cijfers inbegrepen, mannen ipv jongens.quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Ohjawel, vooral het niet wereldwijs zijn en nog domme opmerkingen kunnen maken.quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel 18 natuurlijk wel een puike leeftijd is
Nicequote:
Want je mag op straat/voor je deur niet aan je auto kloten?quote:Op zondag 21 november 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest een agente op haar wetboekje wijzen omdat ze me wilde bekeuren/waarschuwen voor sleutelen aan de auto op straat
En boven de 27 zijn het oude mannen he?quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Daarna zijn ze 10 jaar ouder en dan tsjaquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tot 27? Sjit.. Dan heb ik nog maar 7 maanden
Ja klopt, ik heb wel eens gedate met iemand van mijn eigen leftijd, maar dat is niet wat ik zocht.quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je antwoord zit denk ik al in de zin zonder de cijfers inbegrepen, mannen ipv jongens.
Dan zit je inderdaad al snel wat hoger.
Jij snapt hem, dan worden ze bejaardquote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
En boven de 27 zijn het oude mannen he?
Flippie
Kan altijd beter en altijd slechterquote:
Het mag wel, tenzij:quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want je mag op straat/voor je deur niet aan je auto kloten?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Geen oude hippies voor jou?quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik zou niet daten met iemand van eind 30.
Niet zo gek, mannen van direct jouw leeftijd (18) zijn vaak nog heel onvolwassen, de vrouwen daarentegen meestal niet.quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Zie/Merk jij zoveel verschil tussen 19-jarigen en 21/22-jarigen?quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Krijgen we dadelijk weer de discussie wanneer een man nou een man is.quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je antwoord zit denk ik al in de zin zonder de cijfers inbegrepen, mannen ipv jongens.
Dan zit je inderdaad al snel wat hoger.
Oh wacht, tot en met 27 dus? Dan nog 19 maandenquote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarna zijn ze 10 jaar ouder en dan tsja
[..]
Ja klopt, ik heb wel eens gedate met iemand van mijn eigen leftijd, maar dat is niet wat ik zocht.
[..]
Jij snapt hem, dan worden ze bejaard
[..]
Kan altijd beter en altijd slechterEn daar?
18, en ik denk dat de meeste 'mannen' mij manier van doen ook te jong vinden. Ik maak soms behoorlijk domme opmerkingen en ben makkelijk te plagen. Dusquote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
ik vind je waarschijnlijk ook te jong hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |