Klopt. Maar het zal voor een relatie in veel gevallen toch wel wat uitmaken, ook al maakt de leeftijd op zich niet veel uit. Maar het kan ook gewoon heel goed gaan dat je juist goed bij elkaar past...quote:
Ik moest een agente op haar wetboekje wijzen omdat ze me wilde bekeuren/waarschuwen voor sleutelen aan de auto op straatquote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Gasol het volgende:
Zijn er nog leuke dingen gebeurd vandaag?
Het is zondagquote:Op zondag 21 november 2010 19:53 schreef Gasol het volgende:
Zijn er nog leuke dingen gebeurd vandaag?
Check!quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik vind meestal mannen pas leuk als ze minstens jaar of 21 zijn tot jaar of 27
En hoi Sting
tot 27? Sjit.. Dan heb ik nog maar 7 maandenquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Je antwoord zit denk ik al in de zin zonder de cijfers inbegrepen, mannen ipv jongens.quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Ohjawel, vooral het niet wereldwijs zijn en nog domme opmerkingen kunnen maken.quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoewel 18 natuurlijk wel een puike leeftijd is
Nicequote:
Want je mag op straat/voor je deur niet aan je auto kloten?quote:Op zondag 21 november 2010 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest een agente op haar wetboekje wijzen omdat ze me wilde bekeuren/waarschuwen voor sleutelen aan de auto op straat
En boven de 27 zijn het oude mannen he?quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
Daarna zijn ze 10 jaar ouder en dan tsjaquote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
tot 27? Sjit.. Dan heb ik nog maar 7 maanden
Ja klopt, ik heb wel eens gedate met iemand van mijn eigen leftijd, maar dat is niet wat ik zocht.quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je antwoord zit denk ik al in de zin zonder de cijfers inbegrepen, mannen ipv jongens.
Dan zit je inderdaad al snel wat hoger.
Jij snapt hem, dan worden ze bejaardquote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
En boven de 27 zijn het oude mannen he?
Flippie
Kan altijd beter en altijd slechterquote:
Het mag wel, tenzij:quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want je mag op straat/voor je deur niet aan je auto kloten?
quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Geen oude hippies voor jou?quote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Ik zou niet daten met iemand van eind 30.
Niet zo gek, mannen van direct jouw leeftijd (18) zijn vaak nog heel onvolwassen, de vrouwen daarentegen meestal niet.quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Zie/Merk jij zoveel verschil tussen 19-jarigen en 21/22-jarigen?quote:Op zondag 21 november 2010 19:55 schreef Flippiee het volgende:
En hoi Sting
Krijgen we dadelijk weer de discussie wanneer een man nou een man is.quote:Op zondag 21 november 2010 19:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je antwoord zit denk ik al in de zin zonder de cijfers inbegrepen, mannen ipv jongens.
Dan zit je inderdaad al snel wat hoger.
Oh wacht, tot en met 27 dus? Dan nog 19 maandenquote:Op zondag 21 november 2010 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarna zijn ze 10 jaar ouder en dan tsja
[..]
Ja klopt, ik heb wel eens gedate met iemand van mijn eigen leftijd, maar dat is niet wat ik zocht.
[..]
Jij snapt hem, dan worden ze bejaard
[..]
Kan altijd beter en altijd slechterEn daar?
18, en ik denk dat de meeste 'mannen' mij manier van doen ook te jong vinden. Ik maak soms behoorlijk domme opmerkingen en ben makkelijk te plagen. Dusquote:Op zondag 21 november 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
ik vind je waarschijnlijk ook te jong hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |