Vaste gast hoeft dan ook niet gelijk, maar Wouter Bos 2 a 3 keer per jaar is wel een goede.quote:Op maandag 22 november 2010 12:24 schreef honda1990 het volgende:
Wouter bos en jakhals vaste gast maken
Per maand bedoel je neem ik aan? Wie moet je dan iedere keer uitnodigen bij de twee-wekelijkse uitzendingen? Vorige keer Emile Schelvis drie keer op rij was al te gek voor woordenquote:Op maandag 22 november 2010 18:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vaste gast hoeft dan ook niet gelijk, maar Wouter Bos 2 a 3 keer per jaar is wel een goede.
jammer ben het vergeten...had johan zijn kinky jasje weer aan??quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Symer het volgende:
Johan en Genee waren weer lekker op dreef gister in Doordekken
Hopelijk zetten ze dat vanavond voort.
Ik heb het niet gezien, hopelijk hebben ze hun kruit niet verschoten...quote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Symer het volgende:
Johan en Genee waren weer lekker op dreef gister in Doordekken
Hopelijk zetten ze dat vanavond voort.
nou dat geeft niet, die kunnen prima vervangen worden door Johan's gehandicapte vriendenquote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef marcodej het volgende:
Iwan en Tom zitten bij Holland Sport vanavond.
Banshee toch, kun je ook is normaal reageren?quote:Op maandag 22 november 2010 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Wouter Bos is mij iets te arrogant. Ik geef toe dat het lastig is om niet arrogant te zijn als je financieel onafhankelijk bent.
Wat een geste.²
Nee, maar die vlieg was er wel weerquote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
jammer ben het vergeten...had johan zijn kinky jasje weer aan??
Daar was ie alquote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk vanavond weer lekker vertrouwd PVV-bashen: "Zeg Wouter, heb jij ooit 's bij iemand gedreigd in de brievenbus te pissen?"
Dat is het al een maand op de maandag.quote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Graydon weer. Wordt dat een vast item ofzo?
Ze zullen wel wat sponsorgeld overmaken hè.quote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Graydon weer. Wordt dat een vast item ofzo?
En in dat elftal op het middenveldquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bulykin staat er niet bij met 2 assists en een doelpunt.
Vond ik ook vreemd ja.quote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bulykin staat er niet bij met 2 assists en een doelpunt.
Idd, beetje oude columns lezen, columns over oud sport nieuwsquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahaha ik zou dat boek bijna echt gaan kopen. Was het niet dat deze columns gewoon allemaal achterin in de VI stonden.
Mwa die columns zijn wel zo breed dat het niet perse actueel hoeft te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, beetje oude columns lezen, columns over oud sport nieuws
Kon het ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nooit van Zeddam gehoord Genee? Beetje opletten bij topografie kan geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
keertje veldrijden kijken kan ook geen kwaadquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nooit van Zeddam gehoord Genee? Beetje opletten bij topografie kan geen kwaad.
ik heb ze denk ik ook nog allemaal gelezen, althans zeker van de afgelopen 3 jaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, beetje oude columns lezen, columns over oud sport nieuws
Ik wist niet dat ie echt bestond, vind het nogal een opvallende naam mbt Ajaxquote:
?quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef pberends het volgende:
Die zwaaiende gozerd in het publiek.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef franklop het volgende:
die filmpjes worden ook tot in den treuren toe herhaald
quote:Op maandag 22 november 2010 21:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net na de reclame.
Rukkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
He wat flauwwat moest ik toch doen zonder VI 2 maal per week.
Je doet nou net alsof hij hilarisch isquote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Geweldige uitzending vond ik het. Dat ik Bos zo zou mogen buiten de kamer had ik nooit verwacht. Al maakte hij ook toen al wat grappen
Goud!quote:
Ik vind Dijkshoorn te zuur. In al zijn columns is hij tegen iemand of iets zonder uitzondering. Daarbij deel ik zelden zijn mening, maar dat zou niet echt iets hoeven uitmaken.quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Wouter Bos doet het leuk bij VI. Dat boek van Johan lijkt me dus echt niks he, ik zie liever een verzamelbundel met de columns van Nico Dijkshoorn uit de VI
Yeah, dat heet satire. Verder moet je niet iedere letter in zijn columns serieus nemen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Dijkshoorn te zuur. In al zijn columns is hij tegen iemand of iets zonder uitzondering. Daarbij deel ik zelden zijn mening, maar dat zou niet echt iets hoeven uitmaken.
Het hoeft ook niet alleen over voetbal te gaan hequote:Op maandag 22 november 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
Bos is wel oké 1 keer in 2 maanden, maar ik denk als hij daar elke week zit dat hij compleet door de mand valt. Bos heeft nauwelijks voetbalkennis.
Johan heeft overal een mening over, dus dat zou geen probleem mogen zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Politiek international zou een mooie naam zijn...![]()
Heerlijk tochquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Johan heeft overal een mening over, dus dat zou geen probleem mogen zijn
Klopt maar dan moet je wel van zijn soort humor houden. Ook zijn gedichten sla ik over in DWDDquote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yeah, dat heet satire. Verder moet je niet iedere letter in zijn columns serieus nemen.
DWDD kijk ik nooit, maar zijn columns in VI vind ik over het algemeen wel vermakelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je wel van zijn soort humor houden. Ook zijn gedichten sla ik over in de DWDD
Frits Wester en Derksen samen zou leuk zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Maar serieus, waarom zou het niet kunnen? Iedere week Genee, Derksen en Bos met een actuele gast uit de politiek. Ik zou Derksen en Bos wel 's kritische vragen willen laten stellen aan Lucassen & Co.
Of Maarten Van Rossem en Derksenquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Frits Wester en Derksen samen zou leuk zijn.
Van Rossem zou niet op alles kritisch zijn dus dat werkt niet.quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of Maarten Van Rossem en Derksen
PVV bashen is ook zijn specialiteit.quote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Rossem zou niet op alles kritisch zijn dus dat werkt niet.
Denk dat er weinig actieve politici bereid zullen zijn om langs te komen. Die hebben er niet zoveel bij te winnen natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Maar serieus, waarom zou het niet kunnen? Iedere week Genee, Derksen en Bos met een actuele gast uit de politiek. Ik zou Derksen en Bos wel 's kritische vragen willen laten stellen aan Lucassen & Co.![]()
quote:Het plan voor een dagelijkse talkshow ligt voorlopig in de ijskast. "We hebben zelfs overwogen om er een vijfdaagse talkshow van te maken, maar dat is misschien wat te veel van het goede", zo tekent De Telegraaf op uit de mond van Genee.
Ze moeten gewoon met 1 uitzending per week beginnen...gewoon een pilot, als het niet aanslaat kun je altijd stoppen...quote:
De PVV-fractie telt er toch al gauw 23quote:Op maandag 22 november 2010 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vrees dat Van Der Gijp daarvoor te licht weegt...of zouden er ook Manolevjes in de politiek zijn?
quote:Op maandag 22 november 2010 23:23 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De PVV-fractie telt er toch al gauw 23
Gewoon volkomen terecht. Heb je die gast niet zien juichen dan bij die doelpunten?quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef djstoffel het volgende:
Zouden de muppets niet in de gaten hebben dat zij meer overdreven reageren dan 10 ferrers bij elkaar? Dat gebash gaat toch nergens over...
Laat die kerel blij zijn met zn eerste succesvolle week bij vitesse.
De response uit het publiek was ook matig. Die vonden het, net zoals bos, blijkbaar ook maar ver gezocht.
was er zelf bij dus dat zal wel......quote:Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon volkomen terecht. Heb je die gast niet zien juichen dan bij die doelpunten?
Wel een mening maar niet het gehele interview met ferrer hebben gezien Je weet niet dat ferrer duidelijk heeft aangegeven wat er ontbreekt en verbeterd moet worden............alleen dat wordt eruit geknipt.quote:Op maandag 22 november 2010 23:37 schreef Paul-89 het volgende:
Die Ferrer achteraf ook dat het allemaal 'fantastic' en 'great' was.![]()
Nou zo geweldig was die wedstrijd echt niet.
Hij begon het interview met de zin dat Vitesse fantastisch had gespeeld.quote:Op maandag 22 november 2010 23:49 schreef djstoffel het volgende:
[..]
was er zelf bij dus dat zal wel......
maar vraag me af wat daar mis mee is. Als Been dat doet als jullie eindelijk weer eens winnen dan vind je dat toch ook niet vreemd.
Het was ook niet best maar de muppets hebben helemaal niets gezien van de wedstrijd.
ferrer is gewoon tevreden omdat men een andere veldbezetting heeft ingevoerd en daarop de gehele week hard op is getraind. Hier kan hij mee verder.........
[..]
Wel een mening maar niet het gehele interview met ferrer hebben gezien Je weet niet dat ferrer duidelijk heeft aangegeven wat er ontbreekt en verbeterd moet worden............alleen dat wordt eruit geknipt.
Komt leuker over bij de snor en de foh zon verknipt fragmentje
Vi is cabaret geworden zonder enige journalistieke inbreng tegenwoordig..
Uiteraard vergroten ze het bij Vi en willen ze er een humoristische twist aangeven, Gijp liet een tijd terug een pass van de Vrij zien die in niemandsland belande en deed daar nogal overdreven over en zei van ja die jongen is gewoon Jupiler League niveau etc. terwijl hij zich daarvoor heel erg goed speelde zeker zo'n 20 wedstrijden en dat voor een 18-jarige.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:05 schreef djstoffel het volgende:
dat klopt..........maar dat moet je nuanceren en dat deed hij ook daarna.
alleen dat zie je niet terug (alleen als je het gehele interview terugkijkt
Dat uitvergroten doet men graag bij vi.
goed voorbeeld kashia, de nieuwe back. Kon er geen pepernoot van volgens van der gijp die m toevallig even gezien had tegen psv. Daarna heeft hij een paar goede wedstrijden gespeeld en is een vaste waarde geworden achterin. Nu hoor je van der gijp er niet meer over. Er leek een nieuwe manolev geboren voor van der gijp. Helaas! Hij kan er toch wat van.
hij houdt zijn prive leven gewoon prive. Zouden meer bekende (ex)-voetballers moeten doenquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:54 schreef Type-R het volgende:
Wat kan Renee moeilijk doen zeg als het over zichzelf gaat of over zijn kinderen/ (LAT)relatie , moet je nog eens terugkijken @ 46:20
Wow, dat zijn bijna VI Oranje cijfersquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij een kijkcijfer record gisteren:
VOETBAL INTERNATIONAL 684.000
quote:Opnieuw kijkcijferrecord Voetbal International
Geplaatst op dinsdag 23 november 2010 om 10:59
Foto: RTLDe voetbaltalkshow Voetbal International heeft maandag voor de derde keer dit seizoen een nieuw kijkcijferrecord gevestigd. Er keken 684.000 kijkers naar het programma op RTL 7 en dat is hoger dan het record van 22 oktober, toen er 641.000 mensen keken. “Na al die jaren blijft het programma zich nog steeds ontwikkelen en dat geldt ook voor de chemie tussen Wilfred, Johan en René. Dat is knap en wordt dus ook gewaardeerd door de kijker“, zegt RTL 7-baas Peter Lubbers.
Het praatprogramma van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp zit volgens RTL in een stijgende lijn. “Dit geldt zowel voor de uitzending op vrijdag als op maandag, hoewel de records telkens aan het begin van de week worden gebroken“, legt een woordvoerder uit.
Die Erik is dan ook wel een irritant figuur die graag van zulke vragen stelt.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:10 schreef pberends het volgende:
Jakhals irriteert Ajax-trainer Jol fors
Whehe.
Dat sowieso natuurlijk, maar die kop van Jol maakt het extra priceless.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Erik is dan ook wel een irritant figuur die graag van zulke vragen stelt.
Jep, Jol lult er echt te makkelijk overheen. Natuurlijk is de wedstrijd tegen Madrid het allerbelangrijkst maar als er niks op het programma had gestaan had hij ook gezegd dat hij het niet echt bijten vindt, of iets in die richting.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk, maar die kop van Jol maakt het extra priceless.
Johanquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef ohjajohh het volgende:
Johan Derksen over z'n boek in de Coen en Sander show:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef ohjajohh het volgende:
is hier zonder geluid, klopt dat?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef ohjajohh het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:52 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
is hier zonder geluid, klopt dat?
volgens mij wil hij gewoon niet meer op radio 3FM. Hij wilde ook niet meer bij Jensen in de radio omdat VI nu samen met radio 538 VI radio heeft opgezetquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:34 schreef ohjajohh het volgende:
Ik begrijp het wel. Zijn vrouw deed de nacht ervoor natuurlijk weer net of ze sliep toen hij de sleutel in het slot stak.quote:
ja idd. wel briljant gedaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef pberends het volgende:
Ik hoor Gijp al lachen na die rode kaarten van Real.
wasda?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:29 schreef Evertjan het volgende:
grap van Suarez over de PVV is stiekum wel leuk btw
quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Wat een figuur is het ook.quote:Hans Kraay junior staat op de derde plaats met 15 wedstrijden schorsing. Hij sloeg als speler van NAC op 15 oktober 1983 scheidsrechter De Vrieze tegen de grond
Twee wedstrijden uit de selectie, al je ploeggenoten willen je per direct terug, rijke oliesjeik maalt zich er totaaaal niet om.quote:valt in het niet bij de 2,5 jaar schorsing die Henk van Ramselaar in 1975 kreeg opgelegd. De speler van het toenmalige SC Amersfoort ging volledig door het lint in de wedstrijd tegen Willem II en gaf scheidsrechter Oetelmans een karatetrap in zijn onderbuik.
Snoepreisje naar Brazilië, even 'afkicken' en terug in de basis.quote:Maikel Aerts, die in 1997 een jaar geen wedstrijden mocht spelen nadat hij was betrapt op het gebruik van cocaïne
Hier zie je eigenlijk al dat de straffen verminderden en men soepeler werd. Toch apart eigenlijkquote:Hans Kraay junior staat op de derde plaats met 15 wedstrijden schorsing. Hij sloeg als speler van NAC op 15 oktober 1983 scheidsrechter De Vrieze tegen de grond.
Dit was erg vermakelijk en terecht.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:13 schreef Friesz het volgende:
Haha, studio voetbal bashen, net zoals vorige week.
"Wat vinden we er van jongens?" en "Ik was vanmiddag nog bij AFC", "Ik heb hier een nieuwtje doe er wat mee".![]()
Beide overtredingen zijn op scheidsrechters, en de Aerts werd betrapt op cocaine. Dus tenzij je niet serieus bent lul je echt stom.quote:Op woensdag 24 november 2010 14:33 schreef msnk het volgende:
Wow, dat zijn straffen zeg. Vooral in vergelijking tot vandaag de dag
[..]
Twee wedstrijden uit de selectie, al je ploeggenoten willen je per direct terug, rijke oliesjeik maalt zich er totaaaal niet om.
[..]
Snoepreisje naar Brazilië, even 'afkicken' en terug in de basis.
[..]
Hier zie je eigenlijk al dat de straffen verminderden en men soepeler werd. Toch apart eigenlijk
Wolllaah agmed iek lul shhhtom?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide overtredingen zijn op scheidsrechters, en de Aerts werd betrapt op cocaine. Dus tenzij je niet serieus bent lul je echt stom.
quote:Hans Kraay jr.
Ex-profvoetballer over de bijtactie van Suarez en zijn eigen ervaring hiermee.
Schitterend Johan over z'n badkamer, 'ja dat is gewoon mislukt, maar we laten hem maar zitten'quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Arn0 het volgende:
Coen & Sander hebben Derksen wéér opgebeld, en ook tegelijk Genee![]()
Wilfred Genee en Johan Derksen in de Coen & Sander Show (24-11-2010)
"Nou dat vind ik helemaal geen grote eer want jullie draaien enkel maar kutplaatjes"
Mwah...quote:Op woensdag 24 november 2010 20:05 schreef Arn0 het volgende:
Coen & Sander hebben Derksen wéér opgebeld, en ook tegelijk Genee![]()
Wilfred Genee en Johan Derksen in de Coen & Sander Show (24-11-2010)
"Nou dat vind ik helemaal geen grote eer want jullie draaien enkel maar kutplaatjes"
Onder andere al moet je wel begrijpen dat het jou persoonlijke mening is.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Die Schelvis is er ook weer vrijdag
Moet dat van Sport1 ofzo, aangezien ze altijd dat programma van Sport1 doornemen als hij er zit (waar overigens niemand op zit te wachten).
Yep...ook Genee mogen ze als gastpresentator uitnodigen...dan kan Witteman mooi thuisblijvenquote:Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Lo-Fi het volgende:
Eigenlijk zouden P&W elke woensdagavond Hans, Johan en René moeten uitnodigen.
Misschien hebben ze moeite met het vinden van goede gasten, zeker uit de voetballerij. Vorig seizoen was het wel goed geregeld: maandag was het altijd goed met Hansie, vrijdag had je de mindere uitzendingen met heel af en toe een gast die nog wel wat te melden had, maar meestal niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Die Schelvis is er ook weer vrijdag
Moet dat van Sport1 ofzo, aangezien ze altijd dat programma van Sport1 doornemen als hij er zit (waar overigens niemand op zit te wachten).
Het is natuurlijk ook best moeilijk om zomaar even te gaan zitten in de geoliede machine Genee-Gijp-Derksen. Genee is de arrogante presentator met zijn irritante grapjes en vragen, Gijp zit er voor de humor en praat bijna altijd over het sportieve gedeelte van het voetbal, Derksen is de zuurpruim met een mening die ook de randzaken doet. Of ze moeten weer voor een type Hans Kraay Jr. gaan die een beetje rondbrallen en die het ook niet erg vinden om door Derksen afgezeken te worden of ze moeten voor iemand gaan die iets minder verstand heeft van het voetbal, maar wel veel verstand heeft van zaken als financien of bestuurlijke vormen. In dat opzicht is Wouter Bos een droomkandidaat natuurlijk met veel ervaring in beide. Ook Schelvis kan ik wel hebben maar die is teveel gefocust op het voetbal; daar hebben ze Gijp al voor.quote:Op donderdag 25 november 2010 01:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Misschien hebben ze moeite met het vinden van goede gasten, zeker uit de voetballerij. Vorig seizoen was het wel goed geregeld: maandag was het altijd goed met Hansie, vrijdag had je de mindere uitzendingen met heel af en toe een gast die nog wel wat te melden had, maar meestal niet.
Nu is het gewoon: soms een leuke gast, en anders maar weer Emile of Tijl er bij, waarbij Emile nog wel te tolereren valt overigens.
Heb een beetje de indruk dat de grotere jongens in de voetballerij tegenwoordig minder geneigd zijn om bij VI te zitten. Mensen als Wetzel en Verbeek waren er nog wel eens ijdel genoeg voor, maar ook dat lijkt minder te zijn. Vroeger had je nog wel eens een Ten Cate, Koeman, Jol, Hiddink, Van Basten, enz., en ook wel eens een speler. Of die dan iets zinnigs te melden hebben is dan een tweede natuurlijk...
En af en toe had je natuurlijk wel eens dat een Andries Jonker er kwam zitten in de hoop dat Derksen face-to-face wat milder zou zijn, ten onrechte trouwens.
jaaaa, heb je het gezien?? hij was als vanouds hoor, met alles erop en eraan; mensen uit de tent lokken ("Japie, ik had je wat vinniger verwacht, KOOOM OOOOP" tegen Jaap van Zwedenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:18 schreef Symer het volgende:
Hansie's optreden bij P&W gister onderstreepte weer eens hoe jammer het is dat hij niet bij VI zit.
Zijn slotopmerking dat Martin Jol ten onrechte wordt aangepakt in de media zou voor flink wat vuurwerk gezorgd hebben bij Genee aan tafel.
Emile Schelvis, maar dat hebben ze maandag aangekondigd. Vroeger stond het in de on-line RTL Tv gids, maar nu ook niet (meer), zie ik...quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef -Dries- het volgende:
Hoe kan je checken wie vanavond te gast is? Ben er vanavond namelijk bij in de studio
Ik kijk altijd op de site van VI zelf, maar ik weet niet of die nog wel up to date is.quote:Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef -Dries- het volgende:
Hoe kan je checken wie vanavond te gast is? Ben er vanavond namelijk bij in de studio
mag niet van SBSquote:Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kan Hans niet een paar keer komen eigenlijk? Ze wouden ~2500 per uitzending, dan laat je hem toch een keer langs komen?
quote:
Ze wouden 2500 per aflevering, toen ze het kregen was het weer niet goed omdat het geld van een sponsor kwam en niet RTL.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Klopt, maar met enige nuancering.
RTL had tijdens een interland -naar het schijnt- ergens in of rondom de Arena reclame gemaakt voor VI met foto's van Wilfred, Johan, Gijp én Kraaij en met name dat ging SBS te ver (want tot op dat moment zat Kraaij er tenslotte zonder enig probleem gewoon iedere week). Daarna heeft SBS dus verboden dat Kraaij (die tenslotte voor een -mogen we best aannemen- vorstelijk salaris bij SBS onder contract staat) nog bij VI aanschuift.
Vervolgens hebben ze nog onderhandeld dat RTL-'sterren' als tegenprestatie in SBS-programma's mochten verschijnen, maar daar kwamen ze niet uit.
Lullig van SBS, maar ook van RTL: voor wat, hoort wat. Zo werkt het nou eenmaal in de wereld.
ja, hoewel dit seizoen de beste aflevering aller tijden was (televiziergebeuren) heeft het wel aan "leukheid" ingeboet tov vorig jaar, toen je bijna elke maandag wel vuurwerk had met Hansie. Het is nu net iets te veel omdat er geen verschil meer zit tussen de maandag en de vrijdag........ook doordat danny vera er nu altijd is en de gamma kneuzen verdwenen zijn en daarvoor in de plaats een oersaai kutitem etc.quote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Tja nou ja, RTL en SBS is nou eenmaal geen liefde. Niet alleen wat Kraaij betreft, ook in het algemeen. De kijker is de dupe, want de gasten zijn er niet op vooruit gegaan na het wegvallen van Kraaij.
Ironisch genoeg is Kraaij in de programma's van SBS zelf het aankijken absoluut niet waard. Ik moet toegeven dat z'n interviews tijdens interlands (af en toe) best oké zijn (alleen zijn dan die sms-spelletjes en al die andere prijsvraagjes weer te walgelijk voor woorden), maar de rest wat hij daar maakt....
![]()
VI was Kraaij's beste programma.Veruit zelfs.
Funniest homevideo'squote:Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef schaap001 het volgende:
VI was Kraaij's beste programma.Veruit zelfs.
Geloof het of niet, maar er kijken meer mensen naar Funny Video's dan naar VI.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen vrouwen uit het oosten vinden dat
Oh ik dacht de wijzen uit het oosten.quote:Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen vrouwen uit het oosten vinden dat
Dat is een verkeerde gedachtequote:Op vrijdag 26 november 2010 15:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik dacht de wijzen uit het oosten.
kloptquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef PiraatPiet het volgende:
In de Veronica gids staat dat Voetbal International volgende week woensdag en donderdag komt van 21.00uur t/m 23.00uur.
I.v.m. El Clásico?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:15 schreef PiraatPiet het volgende:
In de Veronica gids staat dat Voetbal International volgende week woensdag en donderdag komt van 21.00uur t/m 23.00uur.
Ja hoor, de dag erna niet, maar de tweede en derde dag erna 4 uur lang lullen erover..quote:
quote:
Prima speler dus voor het Marokkaanse nationale team.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui is te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken.²
Daar hebben ze genoeg van dat soort spelers.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Prima speler dus voor het Marokkaanse nationale team.
Yeah, maar als hij echt goed was dan had hij waarsch. wel voor het Ned. elftal gekozen. Net zoals Afellay o.a.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar hebben ze genoeg van dat soort speler.²
ik vind hem wel ok vanavond, niet storend in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 november 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
De grapjes van Schelvis komen niet zo aan geloof ik
Ik vind hem nooit echt storend. Hij weet ook wel waar hij het over heeft, maar heeft gewoon een chronisch gebrek aan humor. Gelukkig compenseren Johan en René dat wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik vind hem wel ok vanavond, niet storend in ieder geval
Hij zit ook zo raar met z'n armpjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Schelvis heeft een Harmen Siezen kop, grappen komen niet aan.²
Zondagavond stiekem in bed kijken toen je nog op de basisschool zat.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:20 schreef Evertjan het volgende:
Schelvis was top op zondagavond met Spaans en Italiaans voetbal bij de NOS
serieus? Why?quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker man...volgende week 4 keer VI
Ik dacht ook zoiets te horen, maar wat is het en waarom?quote:
Omdat ie zo glad is en aast op andermans baantjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets te horen, maar wat is het en waarom?²
Ik vind Jol in ieder geval sympathieker. Hij komt ook eerlijker op mij over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ie zo glad is en aast op andermans baantjes
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef michaeld het volgende:
Voor de liefhebbers http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Lekker bezig Michael.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef michaeld het volgende:
Thnx!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef michaeld het volgende:
ik heb ze niet eens opgemerktquote:Op zaterdag 27 november 2010 02:33 schreef Lo-Fi het volgende:
Schrijnend om te zien hoe matig de 'grappen' van Schelvis vanavond weer doorkomen. Ik had even het idee dat hij zijn beperkingen wel kende, maar vanavond was het weer waardeloos wat dat betreft.
Tijl is wat dat betreft beter, die merk je tenminste wel op.quote:
Schelvis is prima, maar 1 keer in de maand is meer dan genoeg. Ze zouden als vaste gasten Hugo Borst en Hansie moeten nemen. De rest maar zeer beperkt uitnodigen, zoals Wouter Bos en die Jakhals.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die kerel heeft tenminste verstand van voetbal, kunnen we van vele andere gasten in het programma niet zeggen. Ik vind het de beste gast in het programma dit seizoen. Hansie missen we allemaal.
Hun gastenpoule is al beperkt, maar hun telefoongastenpoule al helemaalquote:
Allemaggies die tijger heb ik gemist! Wat een geile donder.quote:
2010 alweer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:32 schreef Ambrosius het volgende:
Wilfred vergeet even te zeggen dat het 26 november in het jaar 2010 is.
Ik denk dat ie één van de onderkinnen van Robert Jensen heeft geleend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |