abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89122306
Schelvis is prima als het over voetbal gaat, maar dat gaat het in 60% van de tijd bij VI niet :P
  donderdag 25 november 2010 @ 00:19:35 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_89122544
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 00:09 schreef Lo-Fi het volgende:
Eigenlijk zouden P&W elke woensdagavond Hans, Johan en René moeten uitnodigen.
Yep...ook Genee mogen ze als gastpresentator uitnodigen...dan kan Witteman mooi thuisblijven :)
pi_89124071
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:35 schreef Paxcon het volgende:
Die Schelvis is er ook weer vrijdag :r
Moet dat van Sport1 ofzo, aangezien ze altijd dat programma van Sport1 doornemen als hij er zit (waar overigens niemand op zit te wachten).
Misschien hebben ze moeite met het vinden van goede gasten, zeker uit de voetballerij. Vorig seizoen was het wel goed geregeld: maandag was het altijd goed met Hansie, vrijdag had je de mindere uitzendingen met heel af en toe een gast die nog wel wat te melden had, maar meestal niet.

Nu is het gewoon: soms een leuke gast, en anders maar weer Emile of Tijl er bij, waarbij Emile nog wel te tolereren valt overigens.

Heb een beetje de indruk dat de grotere jongens in de voetballerij tegenwoordig minder geneigd zijn om bij VI te zitten. Mensen als Wetzel en Verbeek waren er nog wel eens ijdel genoeg voor, maar ook dat lijkt minder te zijn. Vroeger had je nog wel eens een Ten Cate, Koeman, Jol, Hiddink, Van Basten, enz., en ook wel eens een speler. Of die dan iets zinnigs te melden hebben is dan een tweede natuurlijk...

En af en toe had je natuurlijk wel eens dat een Andries Jonker er kwam zitten in de hoop dat Derksen face-to-face wat milder zou zijn, ten onrechte trouwens. >:)
pi_89124502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 01:41 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Misschien hebben ze moeite met het vinden van goede gasten, zeker uit de voetballerij. Vorig seizoen was het wel goed geregeld: maandag was het altijd goed met Hansie, vrijdag had je de mindere uitzendingen met heel af en toe een gast die nog wel wat te melden had, maar meestal niet.

Nu is het gewoon: soms een leuke gast, en anders maar weer Emile of Tijl er bij, waarbij Emile nog wel te tolereren valt overigens.

Heb een beetje de indruk dat de grotere jongens in de voetballerij tegenwoordig minder geneigd zijn om bij VI te zitten. Mensen als Wetzel en Verbeek waren er nog wel eens ijdel genoeg voor, maar ook dat lijkt minder te zijn. Vroeger had je nog wel eens een Ten Cate, Koeman, Jol, Hiddink, Van Basten, enz., en ook wel eens een speler. Of die dan iets zinnigs te melden hebben is dan een tweede natuurlijk...

En af en toe had je natuurlijk wel eens dat een Andries Jonker er kwam zitten in de hoop dat Derksen face-to-face wat milder zou zijn, ten onrechte trouwens. >:)
Het is natuurlijk ook best moeilijk om zomaar even te gaan zitten in de geoliede machine Genee-Gijp-Derksen. Genee is de arrogante presentator met zijn irritante grapjes en vragen, Gijp zit er voor de humor en praat bijna altijd over het sportieve gedeelte van het voetbal, Derksen is de zuurpruim met een mening die ook de randzaken doet. Of ze moeten weer voor een type Hans Kraay Jr. gaan die een beetje rondbrallen en die het ook niet erg vinden om door Derksen afgezeken te worden of ze moeten voor iemand gaan die iets minder verstand heeft van het voetbal, maar wel veel verstand heeft van zaken als financien of bestuurlijke vormen. In dat opzicht is Wouter Bos een droomkandidaat natuurlijk met veel ervaring in beide. Ook Schelvis kan ik wel hebben maar die is teveel gefocust op het voetbal; daar hebben ze Gijp al voor.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_89126088
Hansie's optreden bij P&W gister onderstreepte weer eens hoe jammer het is dat hij niet bij VI zit.

Zijn slotopmerking dat Martin Jol ten onrechte wordt aangepakt in de media zou voor flink wat vuurwerk gezorgd hebben bij Genee aan tafel.
  donderdag 25 november 2010 @ 09:29:29 #206
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_89126291
Gerald Vanenburg vind ik ook nog wel te doen, maar je ziet gewoon hoe weinig een gast eigenlijk aan het woord komt. Johan heeft ook wel gelijk als ie zegt dat de meesten toch niks te melden hebben of durven te hebben. Dan ben je inderdaad snel uitgepraat. Tijl Beckand vond ik ook écht niks toevoegen.

Keje Molenaar vond ik best oke, wat dat betreft, maar ik denk dat hij liever bij het wat truttigere en bravere Studio Voetbal aanschuift. Ik denk dat hij er nu zat om wat promotie te maken voor zijn plannen bij Ajax. Ik denk namelijk wel dat bijna iedereen die werkzaam is in de voetballerij het programma bekijkt. Slim als ie is, Keje...
pi_89130207
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 09:18 schreef Symer het volgende:
Hansie's optreden bij P&W gister onderstreepte weer eens hoe jammer het is dat hij niet bij VI zit.

Zijn slotopmerking dat Martin Jol ten onrechte wordt aangepakt in de media zou voor flink wat vuurwerk gezorgd hebben bij Genee aan tafel.
jaaaa, heb je het gezien?? hij was als vanouds hoor, met alles erop en eraan; mensen uit de tent lokken ("Japie, ik had je wat vinniger verwacht, KOOOM OOOOP" tegen Jaap van Zweden :') ) volkomen theatrale voorstelling van zijn rode kaart die 24 wedstrijden schorsing opleverde en een 30 seconden durend onderonsje met een (oudere) dame uit het publiek waarbij ik alleen de stem van Wilfred miste ("Hans, kom op hey, dat kan echt niet hoor")......hahaha, wat een figuur is dat zeg! geweldig!

maar ja, jakhals erik is ook leuk natuurlijk....

;(
pi_89140655
Hansie is the bom. Vnv jensen met johan dan maar koekeloeren!
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_89144082
Nouja..

Hopelijk komen schelvis, tijl en die neppe jakhals niet meer terug. Ze mogen raoul heertje nog wel een uitnodigen. Dat is wel een leuke gast. Alsjeblieft ook geen neppe Ali-B meer...
pi_89145086
Ik zou Ali B's bek wel eens willen volschijten.
pi_89156535
Daaaaaaaar gaan we
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  vrijdag 26 november 2010 @ 09:21:13 #214
135509 schaap001
pi_89167662
Mjah, Johan deed bij Jensen een beetje populair in het begin met enkele provocerende opmerkingen enkel voor de vorm en omdat men dat van hem verwacht. Maar wat later werd 'ie toch wel weer zichzelf, zoals over Genee en over zijn huis in Gouda enzo.

Toch vind ik 'm in zo'n soort programma niet thuis horen. Liever zie ik 'm bij een stijve club als Pauw en Witteman de boel shockeren, met z'n onderkoelde cynische kutopmerkingen :) die inhoudelijk toch gewoon hout snijden.
pi_89170807
Hoe kan je checken wie vanavond te gast is? Ben er vanavond namelijk bij in de studio :)
  vrijdag 26 november 2010 @ 11:09:09 #216
135509 schaap001
pi_89170958
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef -Dries- het volgende:
Hoe kan je checken wie vanavond te gast is? Ben er vanavond namelijk bij in de studio :)
Emile Schelvis, maar dat hebben ze maandag aangekondigd. Vroeger stond het in de on-line RTL Tv gids, maar nu ook niet (meer), zie ik...
pi_89171498
Ze moeten Sierd de Vos eens uitnodigen ipv Emile Schelvis!
pi_89173907
Waarom kan Hans niet een paar keer komen eigenlijk? Ze wouden ~2500 per uitzending, dan laat je hem toch een keer langs komen? :{
pi_89173992
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:05 schreef -Dries- het volgende:
Ik kijk altijd op de site van VI zelf, maar ik weet niet of die nog wel up to date is.

Daar staat namelijk dat Wouter Bos vanavond weer komt.
pi_89175117
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Waarom kan Hans niet een paar keer komen eigenlijk? Ze wouden ~2500 per uitzending, dan laat je hem toch een keer langs komen? :{
mag niet van SBS
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:05:08 #221
135509 schaap001
pi_89175712
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 12:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

mag niet van SBS
:Y Klopt, maar met enige nuancering.

RTL had tijdens een interland -naar het schijnt- ergens in of rondom de Arena reclame gemaakt voor VI met foto's van Wilfred, Johan, Gijp én Kraaij en met name dat ging SBS te ver (want tot op dat moment zat Kraaij er tenslotte zonder enig probleem gewoon iedere week). Daarna heeft SBS dus verboden dat Kraaij (die tenslotte voor een -mogen we best aannemen- vorstelijk salaris bij SBS onder contract staat) nog bij VI aanschuift.

Vervolgens hebben ze nog onderhandeld dat RTL-'sterren' als tegenprestatie in SBS-programma's mochten verschijnen, maar daar kwamen ze niet uit.

Lullig van SBS, maar ook van RTL: voor wat, hoort wat. Zo werkt het nou eenmaal in de wereld.
pi_89176863
Ik vind het de grootste onzin dat Kraaij wél in VI mocht verschijnen, maar dat RTL daar dan vervolgens géén reclame voor had mogen maken.

Kinderachtig gedrag van SBS, vooral ook omdat RTL uiteindelijk bereid was om die 2500 te betalen.

Ik kan oprecht zeggen dat ik sindsdien geen programma's van SBS meer kijk. deed ik daarvoor ook al niet, maar goed.
pi_89177154
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:05 schreef schaap001 het volgende:

[..]

:Y Klopt, maar met enige nuancering.

RTL had tijdens een interland -naar het schijnt- ergens in of rondom de Arena reclame gemaakt voor VI met foto's van Wilfred, Johan, Gijp én Kraaij en met name dat ging SBS te ver (want tot op dat moment zat Kraaij er tenslotte zonder enig probleem gewoon iedere week). Daarna heeft SBS dus verboden dat Kraaij (die tenslotte voor een -mogen we best aannemen- vorstelijk salaris bij SBS onder contract staat) nog bij VI aanschuift.

Vervolgens hebben ze nog onderhandeld dat RTL-'sterren' als tegenprestatie in SBS-programma's mochten verschijnen, maar daar kwamen ze niet uit.

Lullig van SBS, maar ook van RTL: voor wat, hoort wat. Zo werkt het nou eenmaal in de wereld.
Ze wouden 2500 per aflevering, toen ze het kregen was het weer niet goed omdat het geld van een sponsor kwam en niet RTL.
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:54:17 #224
135509 schaap001
pi_89177572
Tja nou ja, RTL en SBS is nou eenmaal geen liefde. Niet alleen wat Kraaij betreft, ook in het algemeen. De kijker is de dupe, want de gasten zijn er niet op vooruit gegaan na het wegvallen van Kraaij.

Ironisch genoeg is Kraaij in de programma's van SBS zelf het aankijken absoluut niet waard. Ik moet toegeven dat z'n interviews tijdens interlands (af en toe) best oké zijn (alleen zijn dan die sms-spelletjes en al die andere prijsvraagjes weer te walgelijk voor woorden :r ), maar de rest wat hij daar maakt.... :N

VI was Kraaij's beste programma. :D Veruit zelfs.
pi_89179300
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Tja nou ja, RTL en SBS is nou eenmaal geen liefde. Niet alleen wat Kraaij betreft, ook in het algemeen. De kijker is de dupe, want de gasten zijn er niet op vooruit gegaan na het wegvallen van Kraaij.

Ironisch genoeg is Kraaij in de programma's van SBS zelf het aankijken absoluut niet waard. Ik moet toegeven dat z'n interviews tijdens interlands (af en toe) best oké zijn (alleen zijn dan die sms-spelletjes en al die andere prijsvraagjes weer te walgelijk voor woorden :r ), maar de rest wat hij daar maakt.... :N

VI was Kraaij's beste programma. :D Veruit zelfs.
ja, hoewel dit seizoen de beste aflevering aller tijden was (televiziergebeuren) heeft het wel aan "leukheid" ingeboet tov vorig jaar, toen je bijna elke maandag wel vuurwerk had met Hansie. Het is nu net iets te veel omdat er geen verschil meer zit tussen de maandag en de vrijdag........ook doordat danny vera er nu altijd is en de gamma kneuzen verdwenen zijn en daarvoor in de plaats een oersaai kutitem etc.

zou mooi zijn als hansie volgend jaar weer plaats mag nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')