Je doet nou net alsof hij hilarisch isquote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Geweldige uitzending vond ik het. Dat ik Bos zo zou mogen buiten de kamer had ik nooit verwacht. Al maakte hij ook toen al wat grappen
Goud!quote:
Ik vind Dijkshoorn te zuur. In al zijn columns is hij tegen iemand of iets zonder uitzondering. Daarbij deel ik zelden zijn mening, maar dat zou niet echt iets hoeven uitmaken.quote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Evertjan het volgende:
Wouter Bos doet het leuk bij VI. Dat boek van Johan lijkt me dus echt niks he, ik zie liever een verzamelbundel met de columns van Nico Dijkshoorn uit de VI
Yeah, dat heet satire. Verder moet je niet iedere letter in zijn columns serieus nemen.quote:Op maandag 22 november 2010 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind Dijkshoorn te zuur. In al zijn columns is hij tegen iemand of iets zonder uitzondering. Daarbij deel ik zelden zijn mening, maar dat zou niet echt iets hoeven uitmaken.
Het hoeft ook niet alleen over voetbal te gaan hequote:Op maandag 22 november 2010 22:24 schreef pberends het volgende:
Bos is wel oké 1 keer in 2 maanden, maar ik denk als hij daar elke week zit dat hij compleet door de mand valt. Bos heeft nauwelijks voetbalkennis.
Johan heeft overal een mening over, dus dat zou geen probleem mogen zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Politiek international zou een mooie naam zijn...![]()
Heerlijk tochquote:Op maandag 22 november 2010 22:37 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Johan heeft overal een mening over, dus dat zou geen probleem mogen zijn
Klopt maar dan moet je wel van zijn soort humor houden. Ook zijn gedichten sla ik over in DWDDquote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yeah, dat heet satire. Verder moet je niet iedere letter in zijn columns serieus nemen.
DWDD kijk ik nooit, maar zijn columns in VI vind ik over het algemeen wel vermakelijk.quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet je wel van zijn soort humor houden. Ook zijn gedichten sla ik over in de DWDD
Frits Wester en Derksen samen zou leuk zijnquote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Maar serieus, waarom zou het niet kunnen? Iedere week Genee, Derksen en Bos met een actuele gast uit de politiek. Ik zou Derksen en Bos wel 's kritische vragen willen laten stellen aan Lucassen & Co.
Of Maarten Van Rossem en Derksenquote:Op maandag 22 november 2010 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Frits Wester en Derksen samen zou leuk zijn.
Van Rossem zou niet op alles kritisch zijn dus dat werkt niet.quote:Op maandag 22 november 2010 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of Maarten Van Rossem en Derksen
PVV bashen is ook zijn specialiteit.quote:Op maandag 22 november 2010 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Rossem zou niet op alles kritisch zijn dus dat werkt niet.
Denk dat er weinig actieve politici bereid zullen zijn om langs te komen. Die hebben er niet zoveel bij te winnen natuurlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Maar serieus, waarom zou het niet kunnen? Iedere week Genee, Derksen en Bos met een actuele gast uit de politiek. Ik zou Derksen en Bos wel 's kritische vragen willen laten stellen aan Lucassen & Co.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |