Idd, beetje oude columns lezen, columns over oud sport nieuwsquote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahaha ik zou dat boek bijna echt gaan kopen. Was het niet dat deze columns gewoon allemaal achterin in de VI stonden.
Mwa die columns zijn wel zo breed dat het niet perse actueel hoeft te zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, beetje oude columns lezen, columns over oud sport nieuws
Kon het ook nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nooit van Zeddam gehoord Genee? Beetje opletten bij topografie kan geen kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
keertje veldrijden kijken kan ook geen kwaadquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nooit van Zeddam gehoord Genee? Beetje opletten bij topografie kan geen kwaad.
ik heb ze denk ik ook nog allemaal gelezen, althans zeker van de afgelopen 3 jaarquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd, beetje oude columns lezen, columns over oud sport nieuws
Ik wist niet dat ie echt bestond, vind het nogal een opvallende naam mbt Ajaxquote:
?quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef pberends het volgende:
Die zwaaiende gozerd in het publiek.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef franklop het volgende:
die filmpjes worden ook tot in den treuren toe herhaald
quote:Op maandag 22 november 2010 21:55 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net na de reclame.
Rukkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
He wat flauwwat moest ik toch doen zonder VI 2 maal per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |