quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Geef mij maar een citaat. Dit is nooit gezegd. Waarom probeer je mensen met leugens te overtuigen?
Ja, het was jouw beurt. Niet meer doen Arceequote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Arcee![]()
Had altijd geleerd dat de laatste poster een nieuw deel moet openen.
Ja maar dit is typisch Arcee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Arcee![]()
Voor je een topic opent altijd even in de index kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Arcee![]()
Argumenten aan het zoeken denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het zij Arcee vergeven.
Moving on. Waar is Holograph gebleven? Ik kreeg van hem op mn donder omdat ik mij niet fatsoenlijk opstel tegenover PVV-stemmers.
Dan zien we hem voorlopig niet meer terug.quote:
De ene naar de andere leugen?quote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De ene leugen na de andere van de Grote Blonde Leider.
Kom op, van de cijfers klopt al niks.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
De ene naar de andere leugen?
Hieruit blijkt toch dat er een hoop uitspraken aan Wilders zijn toegewezen die gewoon niet kloppen. Maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
Gelukkig zijn de zaken waarvan we zeker weten dat Wilders ze heeft gezegd al erg genoeg.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
De ene naar de andere leugen?
Hieruit blijkt toch dat er een hoop uitspraken aan Wilders zijn toegewezen die gewoon niet kloppen. Maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
Neem een kijkje in het 'Zentral-Institut Islam-Archiv-Deutschland', in 2007 hebben ze berekend dat er zo'n 54 Miljoen Moslims in Europa wonen (dus niet de EU). Dat kan best kloppen, Turkije en de Kaukasus liggen gedeeltelijk in Europa.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, van de cijfers klopt al niks.
Ik ben ook zeer conservatief, maar als ik een partij never nooit zou stemmen dan is het D66 of GL wel..quote:Op zondag 21 november 2010 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik kan die knul ook moeilijk volgen
Daarom. Van een conservatief persoon zou ik geen liefde voor D66 verwachten. GroenLinks en D66 zijn voor mij juist de partijen waar ik wel op zou stemmenquote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer conservatief, maar als ik een partij never nooit zou stemmen dan is het D66 of GL wel..
Hoeveel verschillende 'Sharia's' tel jij dan? Ik heb er vooralsnog maar 1 gezien. Ik heb nog nooit gehoord van de 'progressieve' Sharia. Zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef ethiraseth het volgende:
"Sharia" willen invoeren is echt zulke nikszeggende nonsens. Dat is net zoiets als over "de Islam" praten en... oh hey, dat doet Wilders altijd, en kontkussers als Holograph ook en verrek, die praten ook altijd onzin!
'Sharia' is nog altijd ondergeschikt aan de wet, tenzij de overheid Sharia tot wetgeving heeft verklaard. En dat was alleen in het Afghanistan van de Taliban geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2010 15:29 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende 'Sharia's' tel jij dan? Ik heb er vooralsnog maar 1 gezien. Ik heb nog nooit gehoord van de 'progressieve' Sharia. Zal wel aan mij liggen
Omdat het helemaal niet de verkeerde kant opgaat. Je maakt jezelf enorm bang voor dingen die er niet zijn. Je hebt jezelf gewoon wijsgemaakt dat de moslims jou en je familie willen onderwerpen, de sharia willen invoeren en Nederland omvormen tot een islamitische staat. Ongetwijfeld bestaan er moslims die iets dergelijks vurig wensen, maar de dreiging die van hen uitgaat is onmogelijk serieus te nemen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Holograph het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 40% van de Britse Moslims de Sharia wilt invoeren http://www.telegraph.co.u(...)haria-law-in-UK.html . Waarom kunnen we niet gewoon toegeven dat het op deze manier de verkeerde kant op gaat met Europa?
Iran, SA.quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
'Sharia' is nog altijd ondergeschikt aan de wet, tenzij de overheid Sharia tot wetgeving heeft verklaard. En dat was alleen in het Afghanistan van de Taliban geloof ik.
Hmmm. Ik zou graag een zeer conservatieve partij in Nederland willen zien. Een partij die graag refereert aan de jaren 50. Waar je als Nederlander nog trots was op een land. Amper tot geen immigratie. Een sterk, streng maar rechtvaardig sociaal verzekeringsstelsel.quote:Op zondag 21 november 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Van een conservatief persoon zou ik geen liefde voor D66 verwachten. GroenLinks en D66 zijn voor mij juist de partijen waar ik wel op zou stemmen
Ik word al misselijk als ik zo'n spruitjeslucht-partij denkquote:Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou graag een zeer conservatieve partij in Nederland willen zien. Een partij die graag refereert aan de jaren 50. Waar je als Nederlander nog trots was op een land. Amper tot geen immigratie. Een sterk, streng maar rechtvaardig sociaal verzekeringsstelsel.![]()
De PVV lijkt er wel wat op, maar ja.
Nee. Moslims vormen 3% van de Britse bevolking. Als 40% daarvan de Sharia wil invoeren maakt dat nog geen 1,5% van die bevolking. Boeien dus.quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Iran, SA.
Maar jij ziet geen enkel probleem in dat 40% van de Britse Moslims de Sharia in de UK wilt zien?
Zelfs al zouden alle Britse moslims de sharia in willen voeren. Wat de fuck dan nog?quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee. Moslims vormen 3% van de Britse bevolking. Als 40% daarvan de Sharia wil invoeren maakt dat nog geen 1,5% van die bevolking. Boeien dus.
Zegt genoeg over jouw kennis.quote:Op zondag 21 november 2010 15:29 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende 'Sharia's' tel jij dan? Ik heb er vooralsnog maar 1 gezien.
Nee dat klopt. Iran kent Ayatollahs en SA een koning. Maar zijn de wetten daar niet vrijwel hetzelfde? Staat op overspel in beide landen geen steniging?quote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw kennis.![]()
Er zijn veel verschillende soorten sharias, die van Iran is niet hetzelfde als die van SA.
Ik vind spruiten heerlijk.quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik zo'n spruitjeslucht-partij denk
Ik heb het echt te doen met Holograph. De beste man is zo enorm bang voor het islamiseringsspook. De arme ziel denkt dat het land binnen een aantal jaar wordt overgenomen door moslims. En alleen Wilders kan hen stoppen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:39 schreef Zith het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jouw kennis.![]()
Er zijn veel verschillende soorten sharias, die van Iran is niet hetzelfde als die van SA.
Ik niet. En ik vind de jaren vijftig van de vorige eeuw een van de meest waardeloze perioden uit de geschiedenis van ons land.quote:
Misschien wel, maar het was ook de periode van de wederopbouw na de tweede wereldoorlog, dus de schouders eronder en niet zeuren.quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik niet. En ik vind de jaren vijftig van de vorige eeuw een van de meest waardeloze perioden uit de geschiedenis van ons land.
Ik doel meer op de manier waarop de maatschappij was ingericht. Verzuiling enzo, bah.quote:Op zondag 21 november 2010 15:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het was ook de periode van de wederopbouw na de tweede wereldoorlog, dus de schouders eronder en niet zeuren.
Nee hoor. De gezelligste. Toen geluk nog heel gewoon was.quote:Op zondag 21 november 2010 15:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik niet. En ik vind de jaren vijftig van de vorige eeuw een van de meest waardeloze perioden uit de geschiedenis van ons land.
Ga in Noord-Korea wonen, daar is het leven nog steeds zo overzichtelijkquote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee hoor. De gezelligste. Toen geluk nog heel gewoon was.![]()
Man ging werken. Moeder bleef thuis, deed het huishouden en zorgde goed voor de kinderen. Die kwamen thuis in een warm bad itt nu beide ouders werken.
Klompen, molens. Nederland, Holland. Rustige en overzichtelijk tijd.![]()
Ik zou dat Nederland weer direct willen. Geen bemoeienis door het monster Europa.
Je bedoelt geen bemoeienis van het monster Europa dat in die tijd de stabiliteit en de wederopbouw van Europa bevorderde?quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Man ging werken. Moeder bleef thuis, deed het huishouden en zorgde goed voor de kinderen. Die kwamen thuis in een warm bad itt nu beide ouders werken.
Ik zou dat Nederland weer direct willen. Geen bemoeienis door het monster Europa.
Dat Nederland hoeft van mij nooit meer terug te komen. Mijn blik is gericht op een toekomst die nog moeilijk is te zien. Een EU die machtiger wordt en de rol van ons eigen bestuur beperkt. Uiteraard met behoud van onze soevereiniteit. Dus laat die spruitjes maar lekker in de kastquote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet wel, die waardeloze Unie die ons alleen maar geld kost en niets oplevert.quote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je bedoelt geen bemoeienis van het monster Europa dat in die tijd de stabiliteit en de wederopbouw van Europa bevorderde?
Nee, ik wil geen communisme. Geen voorbeeld, Nederland jaren 50 is heel wat andersquote:Op zondag 21 november 2010 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga in Noord-Korea wonen, daar is het leven nog steeds zo overzichtelijk
Weetje, ik houd er wel mee op.quote:Op zondag 21 november 2010 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb het echt te doen met Holograph. De beste man is zo enorm bang voor het islamiseringsspook. De arme ziel denkt dat het land binnen een aantal jaar wordt overgenomen door moslims. En alleen Wilders kan hen stoppen.
Wat een zwaar bestaan. Ik weet overigens waar ik over spreek; ik heb er ook zo eentje in mn familie.
Dit ben ik met je eens, we moeten niet op de man gaan spelen. Hou het algemeen Koos, "de PVV stemmer wordt gedreven door angst", daar is niets tussen te krijgen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Weetje, ik houd er wel mee op.
Met jou discussiëren leidt altijd tot persoonlijke aanvallen. No matter what you might say. Het is wachten op de dag dat je me uitmaakt voor een 'buitengewoon minderwaardig mens', zoals de volksheld Marcel van Dam ooit deed tegen iemand met wie hij het niet eens was.
Kurz und gut: Ben je het met iemand niet eens? Maak ze dan maar uit voor tokkies en fascisten. The death of the common sense...
Wist niet dat je kwaad werdquote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Weetje, ik houd er wel mee op.
Met jou discussiëren leidt altijd tot persoonlijke aanvallen. No matter what you might say. Het is wachten op de dag dat je me uitmaakt voor een 'buitengewoon minderwaardig mens', zoals de volksheld Marcel van Dam ooit deed tegen iemand met wie hij het niet eens was.
Kurz und gut: Ben je het met iemand niet eens? Maak ze dan maar uit voor tokkies en fascisten. The death of the common sense...
Ik zeg koekje, ik zeg eigen deeg.quote:Op zondag 21 november 2010 15:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Kurz und gut: Ben je het met iemand niet eens? Vergelijk dan mensen met potentiële nazi's, verbied hun boeken, behandel mensen met dubbele paspoorten als landverraders en noem moslims aanhangers van een fascistische ideologie. The death of the common sense...
Oke, excuus. Wil hierbij vaststellen dat Holograph vervangen moet worden door PVV-stemmer in al mijn voorgaande postings.quote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens, we moeten niet op de man gaan spelen. Hou het algemeen Koos, "de PVV stemmer wordt gedreven door angst", daar is niets tussen te krijgen.
quote:Op zondag 21 november 2010 15:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik word al misselijk als ik zo'n spruitjeslucht-partij denk
Nee, het was een halve grap. Omdat D66 altijd inzet op onderwijs, is het gevolg daarvan dat de PvdA minder stemmen trekt.quote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat zo ongeveer het verst weg van jouw geliefd conservatisme .
quote:Op zondag 21 november 2010 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
quote:Op zondag 21 november 2010 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met de PVV ook. "Joods-christelijke cultuur" moet dominant zijn weet je wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
Gelukkig doe jij dat nooitquote:Op zondag 21 november 2010 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit ben ik met je eens, we moeten niet op de man gaan spelen. Hou het algemeen Koos, "de PVV stemmer wordt gedreven door angst", daar is niets tussen te krijgen.
En dat was het toen dus ook, met twee van de drie zuilenquote:Op zondag 21 november 2010 16:36 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Met de PVV ook. "Joods-christelijke cultuur" moet dominant zijn weet je wel.
Ik probeer er op te letten php, echt. Ben in het verleden ook wel eens wat doorgeschoten, dat geef ik toe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |