hahaha,quote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, moslims vinden de zaken die Wilders en zijn aanhangers roepen ook nodeloos kwetsend. Daar lig je ook niet wakker van, vermoed ik. Ik heb eerlijk gezegd geen grijntje respect voor het PVV-electoraat. Dat jullie allemaal in de stront mogen zakken.
Allereerst zijn de perikelen rond de PVV anderhalve week oud. Daarnaast ben ik nergens mee bezig. Ik heb geen kranten volgeschreven of programma's gemaakt over de josti's binnen de PVV-fractie. Verder vraag ik mij af wat ik met de PvdA heb te schaften.quote:Op zondag 21 november 2010 11:57 schreef hondebrok het volgende:
[..]
hahaha,
heerlijk die pure frustratie en onvermogen die uit deze post komt
hoe frustrerend is het nou als 3 weken lang je met zijn allen bezig bent om stront over wilders heen te smijten dat het effect nagenoeg nihil is.
sterker nog, die kansloze PVDA benden staat nog steeds op -16 zetels
dus jij hebt niet als een gek lopen zeiken in die topics over de pvv perikelen?quote:Op zondag 21 november 2010 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst zijn de perikelen rond de PVV anderhalve week oud. Daarnaast ben ik nergens mee bezig. Ik heb geen kranten volgeschreven of programma's gemaakt over de josti's binnen de PVV-fractie. Verder vraag ik mij af wat ik met de PvdA heb te schaften.
Dus jij hebt de wandaden van Lucassen en Sharpe bedekt met de mantel der liefde? Want het enige wat ik heb gedaan is mijn afkeuring uitspreken. Dat is natuurlijk niet bijster vreemd wanneer het onderwerp van gesprek een buurtterrorist is. Maar ik begrijp dat jij zeer bent te spreken over het gedrag van zowel Lucassen als Sharpe?quote:Op zondag 21 november 2010 12:03 schreef hondebrok het volgende:
[..]
dus jij hebt niet als een gek lopen zeiken in die topics over de pvv perikelen?
op elk niveau hebben anti-pvv figuren bijgedragen aan het modder gooien.
jij hier op fok en anderen weer in kranten en anderen in de kamer.
Dat is hartstikke fijn voor de PVV en de PvdA.quote:jij wellicht niks met de pvda maar de grootste vijand van de pvv is de pvda nog.
dat is zo leuk he.quote:Op zondag 21 november 2010 12:05 schreef Hexagon het volgende:
Het waren anders vooral de Telegraaf en Powned die met modder gooiden of zijn die nu ook al links?
quote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, moslims vinden de zaken die Wilders en zijn aanhangers roepen ook nodeloos kwetsend. Daar lig je ook niet wakker van, vermoed ik. Ik heb eerlijk gezegd geen grijntje respect voor het PVV-electoraat. Dat jullie allemaal in de stront mogen zakken.
quote:Op zondag 21 november 2010 12:10 schreef hondebrok het volgende:
[..]
zelfs als bron mogen ze op veel fora niet gebruikt worden.
Grappig, ook hier is weer het verlies van de PVV precies de winst van de VVD en SP bij elkaar opgeteldquote:
Of cda, maar wat is daar raar aan dan?quote:Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, ook hier is weer het verlies van de PVV precies de winst van de VVD en SP bij elkaar opgeteld
Hij zei niet dat het raar wasquote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of cda, maar wat is daar raar aan dan?
Dat het duidelijk maakt waar het verloop vooral plaats vindt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of cda, maar wat is daar raar aan dan?
Oh oke, zijn we iig wel van het beeld af dat PVV kiezers niet zouden stemmen.quote:Op zondag 21 november 2010 13:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat het duidelijk maakt waar het verloop vooral plaats vindt.
Als men het beter weet te verkopen, ziet iedereen welke partij het echte topproduct in huis heeftquote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin trouwens steeds meer te voelen voor D66, vooral hun sterke thema's op onderwijs. Check de peiling van de PvdA maar.
Dat die mensen bij een online opiniepeiling zeggen dat ze gaan stemmen op PVV, VVD of SP wil nog niet zeggen dat ze dat daadwerkelijk gaan doen als ze ervoor hun huis uit moeten hè?quote:Op zondag 21 november 2010 13:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh oke, zijn we iig wel van het beeld af dat PVV kiezers niet zouden stemmen.
Ik denk dat je de post verkeerd gelezen hebt.quote:Op zondag 21 november 2010 13:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als men het beter weet te verkopen, ziet iedereen welke partij het echte topproduct in huis heeft
Staat zo ongeveer het verst weg van jouw geliefd conservatisme .quote:Op zondag 21 november 2010 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
Ik begin trouwens steeds meer te voelen voor D66, vooral hun sterke thema's op onderwijs. Check de peiling van de PvdA maar.
Ja, ik kan die knul ook moeilijk volgenquote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat zo ongeveer het verst weg van jouw geliefd conservatisme .
Is dit nou het PvdA-fatsoen? 'Iedereen telt mee, behalve de kiezers van de PVV'?quote:Op zondag 21 november 2010 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Conservatisme, sociaal en groen, Christenuniequote:Op zondag 21 november 2010 14:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Staat zo ongeveer het verst weg van jouw geliefd conservatisme .
Ja. Je bent toch ook een abjecte idioot als je op de PVV stemt? Een politieke organisatie die stelt dat moslims wezenlijk onbetrouwbaar zijn en uit Europa verdreven dienen te worden?quote:Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
Is dit nou het PvdA-fatsoen? 'Iedereen telt mee, behalve de kiezers van de PVV'?
Geef mij maar een citaat. Dit is nooit gezegd. Waarom probeer je mensen met leugens te overtuigen?quote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Je bent toch ook een abjecte idioot als je op de PVV stemt? Een politieke organisatie die stelt dat moslims wezenlijk onbetrouwbaar zijn en uit Europa verdreven dienen te worden?
Maar het zijn echt geen fascisten hoor. Echt nietquote:Op zondag 21 november 2010 15:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Je bent toch ook een abjecte idioot als je op de PVV stemt? Een politieke organisatie die stelt dat moslims wezenlijk onbetrouwbaar zijn en uit Europa verdreven dienen te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |