quote:Op zondag 21 november 2010 15:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Geef mij maar een citaat. Dit is nooit gezegd. Waarom probeer je mensen met leugens te overtuigen?
Ja, het was jouw beurt. Niet meer doen Arceequote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Arcee![]()
Had altijd geleerd dat de laatste poster een nieuw deel moet openen.
Ja maar dit is typisch Arcee.quote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Arcee![]()
Voor je een topic opent altijd even in de index kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
Arcee![]()
Argumenten aan het zoeken denk ikquote:Op zondag 21 november 2010 15:13 schreef KoosVogels het volgende:
Het zij Arcee vergeven.
Moving on. Waar is Holograph gebleven? Ik kreeg van hem op mn donder omdat ik mij niet fatsoenlijk opstel tegenover PVV-stemmers.
Dan zien we hem voorlopig niet meer terug.quote:
De ene naar de andere leugen?quote:Op zondag 21 november 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
De ene leugen na de andere van de Grote Blonde Leider.
Kom op, van de cijfers klopt al niks.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
De ene naar de andere leugen?
Hieruit blijkt toch dat er een hoop uitspraken aan Wilders zijn toegewezen die gewoon niet kloppen. Maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
Gelukkig zijn de zaken waarvan we zeker weten dat Wilders ze heeft gezegd al erg genoeg.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
De ene naar de andere leugen?
Hieruit blijkt toch dat er een hoop uitspraken aan Wilders zijn toegewezen die gewoon niet kloppen. Maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
Neem een kijkje in het 'Zentral-Institut Islam-Archiv-Deutschland', in 2007 hebben ze berekend dat er zo'n 54 Miljoen Moslims in Europa wonen (dus niet de EU). Dat kan best kloppen, Turkije en de Kaukasus liggen gedeeltelijk in Europa.quote:Op zondag 21 november 2010 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom op, van de cijfers klopt al niks.
Ik ben ook zeer conservatief, maar als ik een partij never nooit zou stemmen dan is het D66 of GL wel..quote:Op zondag 21 november 2010 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik kan die knul ook moeilijk volgen
Daarom. Van een conservatief persoon zou ik geen liefde voor D66 verwachten. GroenLinks en D66 zijn voor mij juist de partijen waar ik wel op zou stemmenquote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben ook zeer conservatief, maar als ik een partij never nooit zou stemmen dan is het D66 of GL wel..
Hoeveel verschillende 'Sharia's' tel jij dan? Ik heb er vooralsnog maar 1 gezien. Ik heb nog nooit gehoord van de 'progressieve' Sharia. Zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 21 november 2010 15:27 schreef ethiraseth het volgende:
"Sharia" willen invoeren is echt zulke nikszeggende nonsens. Dat is net zoiets als over "de Islam" praten en... oh hey, dat doet Wilders altijd, en kontkussers als Holograph ook en verrek, die praten ook altijd onzin!
'Sharia' is nog altijd ondergeschikt aan de wet, tenzij de overheid Sharia tot wetgeving heeft verklaard. En dat was alleen in het Afghanistan van de Taliban geloof ik.quote:Op zondag 21 november 2010 15:29 schreef Holograph het volgende:
[..]
Hoeveel verschillende 'Sharia's' tel jij dan? Ik heb er vooralsnog maar 1 gezien. Ik heb nog nooit gehoord van de 'progressieve' Sharia. Zal wel aan mij liggen
Omdat het helemaal niet de verkeerde kant opgaat. Je maakt jezelf enorm bang voor dingen die er niet zijn. Je hebt jezelf gewoon wijsgemaakt dat de moslims jou en je familie willen onderwerpen, de sharia willen invoeren en Nederland omvormen tot een islamitische staat. Ongetwijfeld bestaan er moslims die iets dergelijks vurig wensen, maar de dreiging die van hen uitgaat is onmogelijk serieus te nemen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Holograph het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 40% van de Britse Moslims de Sharia wilt invoeren http://www.telegraph.co.u(...)haria-law-in-UK.html . Waarom kunnen we niet gewoon toegeven dat het op deze manier de verkeerde kant op gaat met Europa?
Iran, SA.quote:Op zondag 21 november 2010 15:33 schreef remlof het volgende:
[..]
'Sharia' is nog altijd ondergeschikt aan de wet, tenzij de overheid Sharia tot wetgeving heeft verklaard. En dat was alleen in het Afghanistan van de Taliban geloof ik.
Hmmm. Ik zou graag een zeer conservatieve partij in Nederland willen zien. Een partij die graag refereert aan de jaren 50. Waar je als Nederlander nog trots was op een land. Amper tot geen immigratie. Een sterk, streng maar rechtvaardig sociaal verzekeringsstelsel.quote:Op zondag 21 november 2010 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Van een conservatief persoon zou ik geen liefde voor D66 verwachten. GroenLinks en D66 zijn voor mij juist de partijen waar ik wel op zou stemmen
Ik word al misselijk als ik zo'n spruitjeslucht-partij denkquote:Op zondag 21 november 2010 15:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou graag een zeer conservatieve partij in Nederland willen zien. Een partij die graag refereert aan de jaren 50. Waar je als Nederlander nog trots was op een land. Amper tot geen immigratie. Een sterk, streng maar rechtvaardig sociaal verzekeringsstelsel.![]()
De PVV lijkt er wel wat op, maar ja.
Nee. Moslims vormen 3% van de Britse bevolking. Als 40% daarvan de Sharia wil invoeren maakt dat nog geen 1,5% van die bevolking. Boeien dus.quote:Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef Holograph het volgende:
[..]
Iran, SA.
Maar jij ziet geen enkel probleem in dat 40% van de Britse Moslims de Sharia in de UK wilt zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |