Veel lager dan de partij nu staat, kunnen ze ook niet komen. De bodem ligt bij 25-30 zetels voor het CDA.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is waar.
Het CDA heeft 1 geluk, ze hebben - net als de SGP - een harde vaste kern. Dat maakt kansen om te winnen erg groot, idd.
Het is erg opvallend dat het CDA slechts 1 zetel in de peiling verliest, ik had meer verwacht...
Ik weet het wel zeker. Niets zo beweeglijk als het Nederlandse electoraat, de laatste 15 jaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:42 schreef du_ke het volgende:
Ben reuze benieuwd. Zou me niks verbazen als er in juni nog iets totaal anders uit komt rollen
Ik zie de PvdA groeien ten kosten van SP en D66 en het CDA groeien ten kosten van PVV, VVD en CU.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef freako het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker. Niets zo beweeglijk als het Nederlandse electoraat, de laatste 15 jaar.
I lostquote:
CDA is echt zo'n partij die op de verkiezingsdag beter scoort dan in de peilingen idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Bankfurt het volgende:
partij D66 doet het vaak veel slechter in de echte verkiezingsuitslagen dan in de peilingen, dat is al meer dan 40 jaar zo.
Democraten 66 mogen blij zijn als ze 8 zetels halen.
Het CDA zal denk ik groter worden, het volk kiest bij onzekerheid altijd het veilige midden.
Ga daar maar wel van uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:42 schreef du_ke het volgende:
Ben reuze benieuwd. Zou me niks verbazen als er in juni nog iets totaal anders uit komt rollen
Dat kan je dus echt wel vergetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ga daar maar wel van uit.
Ik hoop echt op een inhoudelijke campagne. Laat ze allemaal maar 's open op tafel leggen hoe ze die 35 miljard willen gaan bezuinigen. En 'in the proces' zoveel mogelijk Wilders proberen te ontmaskeren.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je dus echt wel vergeten![]()
Wilders is ook niet te 'ontmaskeren'. Hij is een schreeuwlelijk met een hekel aan moslims. En veel Nederlanders zijn zelf ook schreeuwers met een tyfushekel aan moslims.
ik ook. gl blijft rond 11, 12 zetels denk ik. d66 zie ik wel boven de 10 uitkomen. SP schat ik tussen de 6 a 10 zetels in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:34 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik zie de PvdA groeien ten kosten van SP en D66 en het CDA groeien ten kosten van PVV, VVD en CU.
Ja heeeeeel simpel gewoon met zwaarder sraffen, minimum straffen en een immigratie stop. Als je deze 3 details in wetgeving omzet bereik je een groot deel van de wilders stemmers.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik weet hetStond vandaag een stukje in de volkskrant over een verkiezingsbijeenkomst van de PVV in Almere. Uit het stuk kreeg ik de indruk dat er niet over andere dingen is gesproken dan moslims en die SS-commando's die ie in het leven wil roepen. Mensen die vragen "waarom we niet gewoon alle moslims het land uitzetten". Dat niveau. Maar zou het echt niet mogelijk zijn hem op andere terreinen te pakken? De echte schreeuwers zal je toch geen verstand aan kunnen praten, maar ik hoor allerlei berichten over normalisering van de Wilders-stemmer. Een groot deel daarvan moet toch tot rede te brengen zijn.
D66 heeft te vroeg gepiekt. Het is een protestpartij die behalve tegen Bak Ellende ook tegen Geert is. Waar ze dan wel voor zijn heb ik nog niet kunnen ontdekken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef Bankfurt het volgende:
partij D66 doet het vaak veel slechter in de echte verkiezingsuitslagen dan in de peilingen, dat is al meer dan 40 jaar zo.
Democraten 66 mogen blij zijn als ze 8 zetels halen.
Het CDA zal denk ik groter worden, het volk kiest bij onzekerheid altijd het veilige midden.
http://www.omroepflevolan(...)ofddoekjes-in-de-banquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:19 schreef Thomas B het volgende:
]Ik weet het Stond vandaag een stukje in de volkskrant over een verkiezingsbijeenkomst van de PVV in Almere. Uit het stuk kreeg ik de indruk dat er niet over andere dingen is gesproken dan moslims en die SS-commando's die ie in het leven wil roepen. Mensen die vragen "waarom we niet gewoon alle moslims het land uitzetten". Dat niveau. Maar zou het echt niet mogelijk zijn hem op andere terreinen te pakken? De echte schreeuwers zal je toch geen verstand aan kunnen praten, maar ik hoor allerlei berichten over normalisering van de Wilders-stemmer. Een groot deel daarvan moet toch tot rede te brengen zijn.
Echt tenenkrommend die bijeenkomst. Het lijkt op een Amerikaanse campagne, waarin het om de poppetjes draait. Luide muziek bij opkomst en na elke zin een staande ovatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik weet hetStond vandaag een stukje in de volkskrant over een verkiezingsbijeenkomst van de PVV in Almere. Uit het stuk kreeg ik de indruk dat er niet over andere dingen is gesproken dan moslims en die SS-commando's die ie in het leven wil roepen. Mensen die vragen "waarom we niet gewoon alle moslims het land uitzetten". Dat niveau. Maar zou het echt niet mogelijk zijn hem op andere terreinen te pakken? De echte schreeuwers zal je toch geen verstand aan kunnen praten, maar ik hoor allerlei berichten over normalisering van de Wilders-stemmer. Een groot deel daarvan moet toch tot rede te brengen zijn.
Ik hoop het, want het is nu een onwerkbare situatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:42 schreef du_ke het volgende:
Freudiaanse versprekingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop en denk dat pvda en d66 nog flink wat gaan zakken in de peilingen. Trouwens, heeft iemand een links van de volledige bijeenkomst?
Zijn speech is op de pvv-site te vinden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
Ik hoop en denk dat pvda en d66 nog flink wat gaan zakken in de peilingen. Trouwens, heeft iemand een links van de volledige bijeenkomst?
Maar ik wil beeld, is veel leukerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Zijn speech is op de pvv-site te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |