Nu ben ik jaloers..quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga Jeroen live zien
Minder dan 4 weken
Ze is bestwel veul te oud voor mijn doen tho.. Ze is 7 jaar jonger dan m'n ma..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze is bestwel veul te oud voor mijn doen tho.. Ze is 7 jaar jonger dan m'n ma..
A... tell me morequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:10 schreef welkominspace het volgende:
zometeen lekker naar de kroeg![]()
heb er een goed gevoel over,dit wordt volgens mij wel een leuke avond
logischquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik weet nogsteeds niet welke film ik op moet zetten..
Samzz en Kluts begonnen spontaan te kwijlen toen ik Jason S noemde..
Nu ben je bang dat je homo wordtquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik weet nogsteeds niet welke film ik op moet zetten..
Samzz en Kluts begonnen spontaan te kwijlen toen ik Jason S noemde..
Als dat zo zou zijn, doe jij me toch wel weer bekeren he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ben je bang dat je homo wordt?
buurtkroegjequote:
Hoezo flink onder de pijnstillers???quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
buurtkroegje![]()
zit al flink onder de pijnstillers dus denk dat ik met een paar borrels wel lekker los ga vanavond![]()
Jet liquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. dan maar Rogue Assassin.. Zit Jet Li ook in
Er is nog een film waar ze samen in spelen.. The One.. Die heb ik alleen niet kunnen vinden nog..quote:
heb fucked up knieen en hij vloog eerder vanavond uit de kom.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo flink onder de pijnstillers???
Wat heb je gedaan?
Natuurlijk doe ik datquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, doe jij me toch wel weer bekeren he?
Maar nee, ik vind 'm gaaf in z'n meeste films, zou willen dat ik meer op 'm leek misschien.. Maar daar houdt t op..
wowquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef welkominspace het volgende:
heb fucked up knieen en hij vloog eerder vanavond uit de kom.
En ik wil m'n avond niet daardoor laten verpesten
mijn knieen slijten een stukje(keer of 10) zo snel als het hoort.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wow![]()
En hoe kom je aan een knie die zomaar uit de kom vliegt?
Dat is toch niet iets wat normaal gesproken zomaar gebeurd...
Aww, komt wel goed schatje! *Schuift glas Taksi naar voren bij gebrek aan beter*quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
Sta ik verdorrie weer niet in de OP..nou dan kom ik wel niet hoor
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
Dat is best %^$%^ lijkt me.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef welkominspace het volgende:
mijn knieen slijten een stukje(keer of 10) zo snel als het hoort.
1tje dan,de andere moet gewoon alles opvangen wat de ander niet kan
Wil je bij misschien of bij zeker????quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
Net op tijd zie ik!quote:
Bij zekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je bij misschien of bij zeker????
De wiki of andere OP was niet bijgewerkt..... OP kan ik wel maar wiki niet...
ja is het ook wel,ik moet er best wel veel voor laten schieten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is best %^$%^ lijkt me.
En uit de kom is best wel pijnlijk.... mijn bro heeft dat soms
K.U.T. layout........quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja is het ook wel,ik moet er best wel veel voor laten schieten.
Echt lang op stap gaan kan ik ook niet,vandaar dat ik ook meer in kroegen rondhang.
ik wil Max....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Saaamzz.. Prins zoekt vrouw, iets voor jou?
Wanneer gaan we weer een lange, hete nacht hebben samen?quote:
jawel maar speciale dagen als koninginnendag(stom rood lijntjequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
K.U.T. layout........
maar wat ik wilde zeggen...... kroegen zijn toch ook leuk
kruip vanavond maar bij me.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer een lange, hete nacht hebben samen?
balen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel maar speciale dagen als koninginnendag(stom rood lijntje) ofzo kan ik maar paar uurtjes de stad in en dan lig ik de rest van de week plat
maar je went eraan
Graag! Heb je het winterdekbed al op je bed gelegd?quote:
Bohhhhhhhquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar snel homo dreigen te worden![]()
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag! Heb je het winterdekbed al op je bed gelegd?
jawel maar dat is een vrij zware operatie waarna je minstens 3-6 maanden niet mobiel bent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
balen....![]()
Kunnen ze er niks meer aan doen???
Als ik nou beloof heel veel warmte af te geven en dicht tegen je aan te liggen, ga je dan niet in een dikke pyjama en geitenwollensokken naar bed?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef Gasol het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes![]()
Spierpijn
Dat is toch juist heel sexy??quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik nou beloof heel veel warmte af te geven en dicht tegen je aan te liggen, ga je dan niet in een dikke pyjama en geitenwollensokken naar bed?
Eigen schuldquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Te veel buikspier oefeningen gedaan
Geitenwollen sokken, en die dan met je tanden uittrekkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik nou beloof heel veel warmte af te geven en dicht tegen je aan te liggen, ga je dan niet in een dikke pyjama en geitenwollensokken naar bed?
Bedankt voor dit ongevraagde inzicht in jouw seksleven.quote:
Dat had ik zo'n btje tot het nieuws van een vriendin waardoor ik me opeens energieloos voelde....quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Geitenwollen sokken, en die dan met je tanden uittrekken![]()
ja idd....... damn....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel maar dat is een vrij zware operatie waarna je minstens 3-6 maanden niet mobiel bent.
dat is iets wat je echht moet plannen dus.
ik heb net een nieuwe baan dus kan nu moeilijk een halfjaar de ziektewet ingaan
Alles staat mij sexyquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor dit ongevraagde inzicht in jouw seksleven.
Dat is niet raar hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
_!
Ik slaap, als ik alleen slaap, nu ook in pyjama en met sokken.
Maar dat is omdat ik in een ijskast woon en mezelf niet warm kan houden, somehow
ach zolang ik nog kan lopen vind het het bestquote:
Deze week nog beweerde je heel iets anders in relatie tot een joggingbroek en een plofkop met haar.quote:
GASOLquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef Gasol het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes![]()
Spierpijn
Hmmmm.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te sneller kun je er wat aan doen
Dat was ook heel sexy jah!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze week nog beweerde je heel iets anders in relatie tot een joggingbroek en een plofkop met haar.
romatisch langs het strand lopenbijvoorbeeld zit er dus niet inquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:47 schreef welkominspace het volgende:
ach zolang ik nog kan lopen vind het het best
Hoewel dat dus soms ook vrij rampzalig afloopt![]()
Uiteraard geloof ik dat meteen, alleen jij beweerde anders. Dus of je loog toen, of nu...quote:
jawel,kan alleen gebeuren dat door een verkeerde stap m'n knie ff uit de kom schiet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
romatisch langs het strand lopenbijvoorbeeld zit er dus niet in
Waar gaat de trein heen waar je nu in zit?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Ik houd niet van overstappen. Geen idee of ik in de goede trein zit. En ben ook maar 1ste klas gaan zitten want er zaten dronken mensen.
Ik was toen onzekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard geloof ik dat meteen, alleen jij beweerde anders. Dus of je loog toen, of nu...
Awwwww...quote:
dordrecht. Dat is ergens bij rotterdam. Dus zal wel goed zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:54 schreef Gasol het volgende:
[..]
Waar gaat de trein heen waar je nu in zit?
IK DOE MEE!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Pcies, ik zeg nu..IK BEN HEEL SEXY IN PYAMA OF JOGGINGBROEK!!!.
hmmm.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:52 schreef welkominspace het volgende:
jawel,kan alleen gebeuren dat door een verkeerde stap m'n knie ff uit de kom schiet.
Maar omdat alles daar al half weggesleten is gaat ie 99% van de keren zelf weer terug.
Ik voel dan op dat moment wel een flinke pijnscheut en lopen zelf voelt ook niet altijd even prettig.
Dit ligt ook aan het weer enzo
Da's nog een knap endje stiefelen van Dordt naar Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
dordrecht. Dat is ergens bij rotterdam. Dus zal wel goed zijn.
Ben ik ook sexy in mijn slaap T-shirt waar in het Duits 'bordeelganger' op staat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
Pcies, ik zeg nu..IK BEN HEEL SEXY IN PYAMA OF JOGGINGBROEK!!!.
Er is iets mysterieus aan mensen die niet met hun gezicht op hun fobo staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die dat zegt vanavond. Wat is daar bijzonder aan
tis net wat ik zeg,als het een paar keer per dag gebeurt wen je eraanquote:
* MissMSX bijt op haar tongquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik ook sexy in mijn slaap T-shirt waar in het Duits 'bordeelganger' op staat?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik ook sexy in mijn slaap T-shirt waar in het Duits 'bordeelganger' op staat?
Zeg het dan!quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
dordrecht. Dat is ergens bij rotterdam. Dus zal wel goed zijn.
Woest aantrekkelijk!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk!
Onweerstaanbaar!
Er stond dat deze trein ook naar rotterdam ging. De andere 2 treinen richting rotterdam zouden niet rijden. Ach. al beland ik in den helder dan komt mijn mama me toch wel halen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's nog een knap endje stiefelen van Dordt naar Rotterdam
Hoewel ik haar niet ken, heb ik een beeld van yuki van een aantrekkelijke vrouw.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil n lekkere vent in mn bed en wel nu
Waar doe je nu dan al die moeite voor?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er stond dat deze trein ook naar rotterdam ging. De andere 2 treinen richting rotterdam zouden niet rijden. Ach. al beland ik in den helder dan komt mijn mama me toch wel halen.
Als de treinen hadden gereden had ik dat binnen 1,5 uur voor je geregeld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
En van mij niet???quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar niet ken, heb ik een beeld van yuki van een aantrekkelijke vrouw.
Ik ben evt. af te halen... maar bezorgen doen we niet aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat beeld is correct.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar niet ken, heb ik een beeld van yuki van een aantrekkelijke vrouw.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef MissMSX het volgende:
Woest aantrekkelijk!
Onweerstaanbaar!
Hihiquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is iets mysterieus aan mensen die niet met hun gezicht op hun fobo staan, en mysterieus is
![]()
Ik woon er praktisch naast maar ik ben dan weer niet lekker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de treinen hadden gereden had ik dat binnen 1,5 uur voor je geregeld.
Ik zou verdomd saai zijn als er nu een man in mijn bed zou liggen. Ik kan niet meer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet ik nog een keer goed naar je foto's kijken..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou Zeus!quote:
Lekker lepeltjelepeltje liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou verdomd saai zijn als er nu een man in mijn bed zou liggen. Ik kan niet meer.
Het blijft in ieder geval balen......quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis net wat ik zeg,als het een paar keer per dag gebeurt wen je eraan![]()
Soms doet het alleen ff wat meer pijn.
Zoals vanavond dus
bel haar opquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil een meisje in mijn bed.![]()
Alleen momenteel een specifiek meisje,
Mietje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou verdomd saai zijn als er nu een man in mijn bed zou liggen. Ik kan niet meer.
Bijtijds in slaap vallen en dan knallende ochtendseks morgenochtend!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer goed naar je foto's kijken..
moment
gewoon tegen n warm mannenlijf aankruipenquote:
Ik een man en ik kan hem nu niet opbellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil een meisje in mijn bed.![]()
Alleen momenteel een specifiek meisje,
Zo zie ik nog eens wat en kan ik lekker klagen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar doe je nu dan al die moeite voor?
Fobo gechecked.quote:
Dat kan ik heel goed zelf beoordelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihimaar mijn pic is anders niet bewonderingswaardig voor FoBo hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook doodop.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon tegen n warm mannenlijf aankruipentot ik daadwerkelijk ga slapen, dan moet ik niemand aan mn lijf
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed zelf beoordelenHihihihi gele envelopjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fobo gechecked.
Je mag er best wel wezen hoor
nou,vorig jaar geloof ik(of 2008) zat ik in een rolstoel tijdens de winter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het blijft in ieder geval balen......
pijn of geen pijn/ of ondanks gewenning
Ik heb alleen haar tandenborstelquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik een man en ik kan hem nu niet opbellen
Maar ik heb wel zijn vest
Dan zou ik die trein naar Den Helder pakkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zie ik nog eens wat en kan ik lekker klagen.
Ik oordeel liever in IRL, maar kijkend naar je fobo;s zie je er gewoon goed uit. Je krijgt heus wel een keer een leuke vent..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Den Haag is ver genoeg. Mag ze hier meelepelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Dan zou ik die trein naar Den Helder pakken
tortelduifjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze heeft nu even wat anders te doen.![]()
En dat doen we de hele week al.
Sinds wanneer heb jij eigenlijk puntjes in je naam?quote:
tja, wat je daar nou mee moet....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen haar tandenborstel
Waarom niet opbellen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Flippiee het volgende:
Sinds de crash februari 2000quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij eigenlijk puntjes in je naam?
Oh totallyquote:
Niet in mijn bedquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag is ver genoeg. Mag ze hier meelepelen.
krijg ik ook ooit een leuke vent?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik oordeel liever in IRL, maar kijkend naar je fobo;s zie je er gewoon goed uit. Je krijgt heus wel een keer een leuke vent..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tja, wat je daar nou mee moet....
Stomme mannen. Zo kun je juist prima je handen op haar borsten leggen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
Oh totally
Mannen vinden het alleen lang niet altijd leuk.
Ben meer dan eens uitgemaakt voor ongezellig mens, omdat ik met mn rug tegen hem aan wilde liggen
Ik heb een slecht geheugen, maar kennelijk ben ik nu echt seniel gewordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Sinds de crash februari 2000
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik ook ooit een leuke vent?
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik oordeel liever in IRL, maar kijkend naar je fobo;s zie je er gewoon goed uit. Je krijgt heus wel een keer een leuke vent..
Ik hoop het voor je. Want ja ik vond je toen we wat meer contact hadden best wel leuk. NIet verliefd dat niet, maar had wel een zwak voor je..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is wel zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh totally
Mannen vinden het alleen lang niet altijd leuk.
Ben meer dan eens uitgemaakt voor ongezellig mens, omdat ik met mn rug tegen hem aan wilde liggen
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hihih met die crash verdwenen heel veel useraccounts, dus moest ik opnieuw beginnen..dus die puntjes zijn er al heeeeuuuul lang!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen, maar kennelijk ben ik nu echt seniel geworden
als je toch aan het voorspellen bent...quote:
Rolstoel..... naja..... een vriendin van mij zit daar ook weleens in.... en hoezo op deze leeftijd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef welkominspace het volgende:
nou,vorig jaar geloof ik(of 2008) zat ik in een rolstoel tijdens de winter.
Dat was pas irritant ,dan loop zit je echt voor lul hoor op deze leeftijd
quote:
Omdat ie nu voor een vriend aardig doet en daarvoor iemand anders in huis neemt, waar ik soort van ruzie mee hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet opbellen?
Een vest is ook altijd lekker......
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan heb je nog meer aan een schoenveter ofzo
Jou ken ik niet irlquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je toch aan het voorspellen bent...
krijg ik ooit een leuke vent?
of zit ik dan met zo'n debiel opgescheept ofzo?
Ja hé ik begin me zo ongeveer alleen te voelen hiero.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Het is ook fijn om met de armen om elkaar heen tegen elkaar aan te liggen en dan elkaar in de ogen te staren.
Jij komt toch net bij een leuke vent weg?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
Krijg ik ook ooit een leuke vent?Nu we toch bezig zijn.
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb momenteel niet echt de behoefte aan een vriendin, sta er eventueel wel open voor. Maar dat komt hopelijk nog wel.quote:
Ik hoop dat er weer zo'n actie komt waarbij je je naam kunt veranderen. Ben de mijne zat, maar zou niet weten wat ik wel wil. Misschien doe ik er ook wel puntjes achterquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hihih met die crash verdwenen heel veel useraccounts, dus moest ik opnieuw beginnen..dus die puntjes zijn er al heeeeuuuul lang!!
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Het is ook fijn om met de armen om elkaar heen tegen elkaar aan te liggen en dan elkaar in de ogen te staren.
Ik heb het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja hé ik begin me zo ongeveer alleen te voelen hiero.
Jij wil overal in prikken?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je toch aan het voorspellen bent...
krijg ik ooit een leuke vent?
of zit ik dan met zo'n debiel opgescheept ofzo?
begin 20quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rolstoel..... naja..... een vriendin van mij zit daar ook weleens in.... en hoezo op deze leeftijd?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
Krijg ik ook ooit een leuke vent?Nu we toch bezig zijn.
Ik vind het welquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.
Ik word nerveus van adem in mijn gezichten van het aanstaren enzo, dan ben ik altijd bang dat ik er gek uitzie
![]()
Volgens mij als je Danny PM't dan doet 'ie 't wel als je een leuk bedrag doneert. Ik vind MissAir wel wat voor je.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat er weer zo'n actie komt waarbij je je naam kunt veranderen. Ben de mijne zat, maar zou niet weten wat ik wel wil. Misschien doe ik er ook wel puntjes achter
MissMSX...
Ja,dat staat meteen een stuk mysterieuserquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer zo'n actie komt waarbij je je naam kunt veranderen. Ben de mijne zat, maar zou niet weten wat ik wel wil. Misschien doe ik er ook wel puntjes achter
MissMSX...
Vast welquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb momenteel niet echt de behoefte aan een vriendin, sta er eventueel wel open voor. Maar dat komt hopelijk nog wel.
hmm, lekkere waarzegster ben jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jou ken ik niet irl
Maar ik hoop het wel voor je
Ik krijg gevoelsmatig zuurstoftekort, omdat ik dan zijn uitgeademde CO2 aan het inademen benquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.
Ik word nerveus van adem in mijn gezichten van het aanstaren enzo, dan ben ik altijd bang dat ik er gek uitzie
![]()
zoiets...zoietsquote:
Yay!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
conclusie: iedereen hier krijgt n leuke vent
Ik wil geen leuke vent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien interessantere vraag voor mij:quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Details.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij komt toch net bij een leuke vent weg?
warm houden dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef welkominspace het volgende:
begin 20
er was niks gebroken/stuk ofzo maar door de kou slaan m'n knieen dan gewoon op slot
daar zit ik echt op te wachten..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Finally!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik toch niet hoop ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zie die van mij iedere keer als ik in de spiegel kijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja dat!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg gevoelsmatig zuurstoftekort, omdat ik dan zijn uitgeademde CO2 aan het inademen ben
MissAiryquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij als je Danny PM't dan doet 'ie 't wel als je een leuk bedrag doneert. Ik vind MissAir wel wat voor je.
Terwijl daar nog zuurstof genoeg voor jou in zit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg gevoelsmatig zuurstoftekort, omdat ik dan zijn uitgeademde CO2 aan het inademen ben
Of alleen drie puntjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja,dat staat meteen een stuk mysterieuser
zie je vaak genoeg dat mensen op een iets latere leeftijd dan iets beginnen met iemand die totaal niet bij ze past...quote:
Doen!quote:
Dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast welJe lijkt me een hele lieve vent, daarmee heb je bij mij al meer dan 50% gewonnen
Genoegen nemen met minderquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie je vaak genoeg dat mensen op een iets latere leeftijd dan iets beginnen met iemand die totaal niet bij ze past...
maar ze moeten toch wat
Zet je schoen maar vanavondquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Malta of Eindhoven, aan jou de keus
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja dat!
En het staren dus. Ik vind hem dan helemaal![]()
maar ben zo bang dat ik zelf een raar hoofd of raar haar heb.
Da's toch heel wat andersquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terwijl daar nog zuurstof genoeg voor jou in zit.
Misschien moet hij zijn tanden eens poetsen.
Niet erin?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil n leuke vent onder de kerstboom![]()
Zoals iemand van 20 jaar ouder bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie je vaak genoeg dat mensen op een iets latere leeftijd dan iets beginnen met iemand die totaal niet bij ze past...
maar ze moeten toch wat
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
warm houden dus
* -Engel- pakt vast een warm waterkruik
Geef het maar aan iemand anders.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
iets met een gegeven paard enzo
Dan is de grap erafquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eventueel met het hippe, Engelse, "on" ertussen.
Jij hebt een kerstboom op je bed staan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ONDER de kerstboom en IN mijn bed
Jouw kerstboom hangt aan het plafond boven je bed?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wat is het je waard?quote:
Mag ik dezelfde bestelling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals iemand van 20 jaar ouder bedoel je?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
*hé dat zijn aparte kerstballen*
Burn!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals iemand van 20 jaar ouder bedoel je?
Even eerlijk zijn. Ik wil je best beter leren kennen, maar om nu meteen te spreken dat ik iets met je wil vind ik te ver gaan. Daar ben ik denk ik zelf te afstandelijk en onzeker voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit nu een hele brutale actie van jou, of vergis ik me?
Weinig. Zeker gezien die 100.000 klonen die je al hebt, dan kan er ook nog wel één bij.quote:
Met een vrouw ben jij degene die alle kutklusjes moet doen.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef het maar aan iemand anders.
Wat moet ik met een vent?
Nou, die doe ik dan graag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Met een vrouw ben jij degene die alle kutklusjes moet doen.....
Jij hebt Wat Vindt Nederland gekeken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Met een vrouw ben jij degene die alle kutklusjes moet doen.....
Ik heb geen klonen meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig. Zeker gezien die 100.000 klonen die je al hebt, dan kan er ook nog wel één bij.
zucht ik sleur m onder de kerstboom vandaan, mijn bed in, zo duidelijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt een kerstboom op je bed staan?
Bos laat zijn oerbos sprekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit nu een hele brutale actie van jou, of vergis ik me?
Soms vind ik het zo lief hoe oprecht en eerlijk je reageertquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even eerlijk zijn. Ik wil je best beter leren kennen, maar om nu meteen te spreken dat ik iets met je wil vind ik te ver gaan. Daar ben ik denk ik zelf te afstandelijk en onzeker voor.
Oh ja. Jij wilde helemaal geen vrouwquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en neukertje is wat anders dan met iemand een relatie beginnen natuurlijk
Kindervrouwenlokkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Ik heb nog chocola in huis
Zal ik het zelf opeten of gebruiken om vrouwen mijn huis in te lokken?
maar een neukertje kan ook heel fijn zijn als je single bentquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en neukertje is wat anders dan met iemand een relatie beginnen natuurlijk
naakt onder de kerstboom op het marktplein gaan liggen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef -Engel- het volgende:
lalalalala....... ik moet nog een datedare bedenken......
dat werkt niet bij mij...... tenzij het choco-fondue isquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
nopequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt Wat Vindt Nederland gekeken!
En je weet maar nooit wat eruit voorkomtquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maar een neukertje kan ook heel fijn zijn als je single bent![]()
Ik zou het half smelten en op de spiegel uitsmeren in een hartje. Dan het zelf oplikken als egoboost.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Er kwam zowel genoegen nemen met iemand die niet perfect is, om maar niet alleen te zijn, als het doen van klusjes als man ter sprake.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nope
ik weet gewoon waarom ik geen genoegen neem met een vrouw![]()
Ik heb een choco-fondue setje dus dat kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat werkt niet bij mij...... tenzij het choco-fondue is
Die heb ik hier nog niet gezien...... en zo'n dare moet het niet worden ....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef ArTiC het volgende:
naakt onder de kerstboom op het marktplein gaan liggen?
een hoop ruzie en gedoequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je weet maar nooit wat eruit voorkomt
Ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb een choco-fondue setje dus dat kan geregeld worden
Baby bolletjes??quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
correctquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja. Jij wilde helemaal geen vrouw
zelfs als ze 20 jaar ouder isquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maar een neukertje kan ook heel fijn zijn als je single bent![]()
Okee, dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Soms vind ik het zo lief hoe oprecht en eerlijk je reageert
Ik snap precies hoe je het bedoelt hoor
A ...... en fruit natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef Gasol het volgende:
Ik heb een choco-fondue setje dus dat kan geregeld worden
niet verspillen aan vrouwen die je al binnen hebt. Straks heb je te kort voor nieuwe slachtoffers.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Ik ga geen vrouw van 50 aanduwenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zelfs als ze 20 jaar ouder is
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
correct
[..]
zelfs als ze HIJ 20 jaar ouder is
Een goed voorbereide man heeft altijd genoeg chocola in huis. Wil je nog een stukje voor het slapengaan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
niet verspillen aan vrouwen die je al binnen hebt. Straks heb je te kort voor nieuwe slachtoffers.
geen idee. Teveel mogelijkheden natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Wie is de vader?
Ach, maandag gaan de winkels weer openquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
niet verspillen aan vrouwen die je al binnen hebt. Straks heb je te kort voor nieuwe slachtoffers.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Flippiee het volgende:
Ik krijg trek in chocola zo
En een man
Dorpquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ach, maandag gaan de winkels weer open
Alleen chocola is prima hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Alleen mandarijntjes in huis, dat is niet echt een goeie combi
Laat dat nou toevallig hier in de kast staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat werkt niet bij mij...... tenzij het choco-fondue is
Als je 35 ofzo bent wel ja...niet als je 18 bentquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Een man van 45 kan ik mijn geval nog best
Lekker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed voorbereide man heeft altijd genoeg chocola in huis. Wil je nog een stukje voor het slapengaan?
Ik compenseer het wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik houd helemaal niet zo van chocolaben ik nu gene echte vrouw?
tsssk wel de lusten niet de lasten, lekker makkelijk hoorquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
voor neukertjes gaat m'n voorkeur toch naar vrouwen hoor
Ik ben 30quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je 35 ofzo bent wel ja...niet als je 18 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |