Da's nog een knap endje stiefelen van Dordt naar Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
dordrecht. Dat is ergens bij rotterdam. Dus zal wel goed zijn.
Ben ik ook sexy in mijn slaap T-shirt waar in het Duits 'bordeelganger' op staat?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Bolletje... het volgende:
Pcies, ik zeg nu..IK BEN HEEL SEXY IN PYAMA OF JOGGINGBROEK!!!.
Er is iets mysterieus aan mensen die niet met hun gezicht op hun fobo staanquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent al de tweede die dat zegt vanavond. Wat is daar bijzonder aan
tis net wat ik zeg,als het een paar keer per dag gebeurt wen je eraanquote:
* MissMSX bijt op haar tongquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik ook sexy in mijn slaap T-shirt waar in het Duits 'bordeelganger' op staat?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik ook sexy in mijn slaap T-shirt waar in het Duits 'bordeelganger' op staat?
Zeg het dan!quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
dordrecht. Dat is ergens bij rotterdam. Dus zal wel goed zijn.
Woest aantrekkelijk!quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Woest aantrekkelijk!
Onweerstaanbaar!
Er stond dat deze trein ook naar rotterdam ging. De andere 2 treinen richting rotterdam zouden niet rijden. Ach. al beland ik in den helder dan komt mijn mama me toch wel halen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's nog een knap endje stiefelen van Dordt naar Rotterdam
Hoewel ik haar niet ken, heb ik een beeld van yuki van een aantrekkelijke vrouw.quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil n lekkere vent in mn bed en wel nu
Waar doe je nu dan al die moeite voor?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er stond dat deze trein ook naar rotterdam ging. De andere 2 treinen richting rotterdam zouden niet rijden. Ach. al beland ik in den helder dan komt mijn mama me toch wel halen.
Als de treinen hadden gereden had ik dat binnen 1,5 uur voor je geregeld.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
En van mij niet???quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar niet ken, heb ik een beeld van yuki van een aantrekkelijke vrouw.
Ik ben evt. af te halen... maar bezorgen doen we niet aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat beeld is correct.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik haar niet ken, heb ik een beeld van yuki van een aantrekkelijke vrouw.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:00 schreef MissMSX het volgende:
Woest aantrekkelijk!
Onweerstaanbaar!
Hihiquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Er is iets mysterieus aan mensen die niet met hun gezicht op hun fobo staan, en mysterieus is
![]()
Ik woon er praktisch naast maar ik ben dan weer niet lekker.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de treinen hadden gereden had ik dat binnen 1,5 uur voor je geregeld.
Ik zou verdomd saai zijn als er nu een man in mijn bed zou liggen. Ik kan niet meer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Moet ik nog een keer goed naar je foto's kijken..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou Zeus!quote:
Lekker lepeltjelepeltje liggenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou verdomd saai zijn als er nu een man in mijn bed zou liggen. Ik kan niet meer.
Het blijft in ieder geval balen......quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:59 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tis net wat ik zeg,als het een paar keer per dag gebeurt wen je eraan![]()
Soms doet het alleen ff wat meer pijn.
Zoals vanavond dus
bel haar opquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil een meisje in mijn bed.![]()
Alleen momenteel een specifiek meisje,
Mietje.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou verdomd saai zijn als er nu een man in mijn bed zou liggen. Ik kan niet meer.
Bijtijds in slaap vallen en dan knallende ochtendseks morgenochtend!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet ik nog een keer goed naar je foto's kijken..
moment
gewoon tegen n warm mannenlijf aankruipenquote:
Ik een man en ik kan hem nu niet opbellenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil een meisje in mijn bed.![]()
Alleen momenteel een specifiek meisje,
Zo zie ik nog eens wat en kan ik lekker klagen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar doe je nu dan al die moeite voor?
Fobo gechecked.quote:
Dat kan ik heel goed zelf beoordelenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihimaar mijn pic is anders niet bewonderingswaardig voor FoBo hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook doodop.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon tegen n warm mannenlijf aankruipentot ik daadwerkelijk ga slapen, dan moet ik niemand aan mn lijf
![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed zelf beoordelenHihihihi gele envelopjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fobo gechecked.
Je mag er best wel wezen hoor
nou,vorig jaar geloof ik(of 2008) zat ik in een rolstoel tijdens de winter.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het blijft in ieder geval balen......
pijn of geen pijn/ of ondanks gewenning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |