Wanneer gaan we weer een lange, hete nacht hebben samen?quote:
jawel maar speciale dagen als koninginnendag(stom rood lijntjequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
K.U.T. layout........
maar wat ik wilde zeggen...... kroegen zijn toch ook leuk
kruip vanavond maar bij me.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer een lange, hete nacht hebben samen?
balen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel maar speciale dagen als koninginnendag(stom rood lijntje) ofzo kan ik maar paar uurtjes de stad in en dan lig ik de rest van de week plat
maar je went eraan
Graag! Heb je het winterdekbed al op je bed gelegd?quote:
Bohhhhhhhquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar snel homo dreigen te worden![]()
Ja.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag! Heb je het winterdekbed al op je bed gelegd?
jawel maar dat is een vrij zware operatie waarna je minstens 3-6 maanden niet mobiel bent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
balen....![]()
Kunnen ze er niks meer aan doen???
Als ik nou beloof heel veel warmte af te geven en dicht tegen je aan te liggen, ga je dan niet in een dikke pyjama en geitenwollensokken naar bed?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:41 schreef Gasol het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes![]()
Spierpijn
Dat is toch juist heel sexy??quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik nou beloof heel veel warmte af te geven en dicht tegen je aan te liggen, ga je dan niet in een dikke pyjama en geitenwollensokken naar bed?
Eigen schuldquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Te veel buikspier oefeningen gedaan
Geitenwollen sokken, en die dan met je tanden uittrekkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik nou beloof heel veel warmte af te geven en dicht tegen je aan te liggen, ga je dan niet in een dikke pyjama en geitenwollensokken naar bed?
Bedankt voor dit ongevraagde inzicht in jouw seksleven.quote:
Dat had ik zo'n btje tot het nieuws van een vriendin waardoor ik me opeens energieloos voelde....quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef Gasol het volgende:
[..]
Geitenwollen sokken, en die dan met je tanden uittrekken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |