Aww, komt wel goed schatje! *Schuift glas Taksi naar voren bij gebrek aan beter*quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
Sta ik verdorrie weer niet in de OP..nou dan kom ik wel niet hoor
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
Dat is best %^$%^ lijkt me.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:24 schreef welkominspace het volgende:
mijn knieen slijten een stukje(keer of 10) zo snel als het hoort.
1tje dan,de andere moet gewoon alles opvangen wat de ander niet kan
Wil je bij misschien of bij zeker????quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Bolletje... het volgende:
Net op tijd zie ik!quote:
Bij zekerquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil je bij misschien of bij zeker????
De wiki of andere OP was niet bijgewerkt..... OP kan ik wel maar wiki niet...
ja is het ook wel,ik moet er best wel veel voor laten schieten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is best %^$%^ lijkt me.
En uit de kom is best wel pijnlijk.... mijn bro heeft dat soms
K.U.T. layout........quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja is het ook wel,ik moet er best wel veel voor laten schieten.
Echt lang op stap gaan kan ik ook niet,vandaar dat ik ook meer in kroegen rondhang.
ik wil Max....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Saaamzz.. Prins zoekt vrouw, iets voor jou?
Wanneer gaan we weer een lange, hete nacht hebben samen?quote:
jawel maar speciale dagen als koninginnendag(stom rood lijntjequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
K.U.T. layout........
maar wat ik wilde zeggen...... kroegen zijn toch ook leuk
kruip vanavond maar bij me.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer een lange, hete nacht hebben samen?
balen....quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel maar speciale dagen als koninginnendag(stom rood lijntje) ofzo kan ik maar paar uurtjes de stad in en dan lig ik de rest van de week plat
maar je went eraan
Graag! Heb je het winterdekbed al op je bed gelegd?quote:
Bohhhhhhhquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar snel homo dreigen te worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |