Nu ben ik jaloers..quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga Jeroen live zien
Minder dan 4 weken
Ze is bestwel veul te oud voor mijn doen tho.. Ze is 7 jaar jonger dan m'n ma..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ze is bestwel veul te oud voor mijn doen tho.. Ze is 7 jaar jonger dan m'n ma..
A... tell me morequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:10 schreef welkominspace het volgende:
zometeen lekker naar de kroeg![]()
heb er een goed gevoel over,dit wordt volgens mij wel een leuke avond
logischquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik weet nogsteeds niet welke film ik op moet zetten..
Samzz en Kluts begonnen spontaan te kwijlen toen ik Jason S noemde..
Nu ben je bang dat je homo wordtquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
En ik weet nogsteeds niet welke film ik op moet zetten..
Samzz en Kluts begonnen spontaan te kwijlen toen ik Jason S noemde..
Als dat zo zou zijn, doe jij me toch wel weer bekeren he?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu ben je bang dat je homo wordt?
buurtkroegjequote:
Hoezo flink onder de pijnstillers???quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
buurtkroegje![]()
zit al flink onder de pijnstillers dus denk dat ik met een paar borrels wel lekker los ga vanavond![]()
Jet liquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. dan maar Rogue Assassin.. Zit Jet Li ook in
Er is nog een film waar ze samen in spelen.. The One.. Die heb ik alleen niet kunnen vinden nog..quote:
heb fucked up knieen en hij vloog eerder vanavond uit de kom.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoezo flink onder de pijnstillers???
Wat heb je gedaan?
Natuurlijk doe ik datquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, doe jij me toch wel weer bekeren he?
Maar nee, ik vind 'm gaaf in z'n meeste films, zou willen dat ik meer op 'm leek misschien.. Maar daar houdt t op..
wowquote:Op zaterdag 20 november 2010 22:18 schreef welkominspace het volgende:
heb fucked up knieen en hij vloog eerder vanavond uit de kom.
En ik wil m'n avond niet daardoor laten verpesten
mijn knieen slijten een stukje(keer of 10) zo snel als het hoort.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wow![]()
En hoe kom je aan een knie die zomaar uit de kom vliegt?
Dat is toch niet iets wat normaal gesproken zomaar gebeurd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |