zoiets...zoietsquote:
Yay!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
conclusie: iedereen hier krijgt n leuke vent
Ik wil geen leuke vent.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien interessantere vraag voor mij:quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Details.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij komt toch net bij een leuke vent weg?
warm houden dusquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef welkominspace het volgende:
begin 20
er was niks gebroken/stuk ofzo maar door de kou slaan m'n knieen dan gewoon op slot
daar zit ik echt op te wachten..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Finally!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik toch niet hoop ikquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zie die van mij iedere keer als ik in de spiegel kijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja dat!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg gevoelsmatig zuurstoftekort, omdat ik dan zijn uitgeademde CO2 aan het inademen ben
MissAiryquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij als je Danny PM't dan doet 'ie 't wel als je een leuk bedrag doneert. Ik vind MissAir wel wat voor je.
Terwijl daar nog zuurstof genoeg voor jou in zit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg gevoelsmatig zuurstoftekort, omdat ik dan zijn uitgeademde CO2 aan het inademen ben
Of alleen drie puntjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja,dat staat meteen een stuk mysterieuser
zie je vaak genoeg dat mensen op een iets latere leeftijd dan iets beginnen met iemand die totaal niet bij ze past...quote:
Doen!quote:
Dank jequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vast welJe lijkt me een hele lieve vent, daarmee heb je bij mij al meer dan 50% gewonnen
Genoegen nemen met minderquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zie je vaak genoeg dat mensen op een iets latere leeftijd dan iets beginnen met iemand die totaal niet bij ze past...
maar ze moeten toch wat
Zet je schoen maar vanavondquote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Malta of Eindhoven, aan jou de keus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |