Ik heb alleen haar tandenborstelquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik een man en ik kan hem nu niet opbellen
Maar ik heb wel zijn vest
Dan zou ik die trein naar Den Helder pakkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zie ik nog eens wat en kan ik lekker klagen.
Ik oordeel liever in IRL, maar kijkend naar je fobo;s zie je er gewoon goed uit. Je krijgt heus wel een keer een leuke vent..quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Den Haag is ver genoeg. Mag ze hier meelepelen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef MissMSX het volgende:
Dan zou ik die trein naar Den Helder pakken
tortelduifjesquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze heeft nu even wat anders te doen.![]()
En dat doen we de hele week al.
Sinds wanneer heb jij eigenlijk puntjes in je naam?quote:
tja, wat je daar nou mee moet....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen haar tandenborstel
Waarom niet opbellen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:04 schreef Flippiee het volgende:
Sinds de crash februari 2000quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij eigenlijk puntjes in je naam?
Oh totallyquote:
Niet in mijn bedquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Den Haag is ver genoeg. Mag ze hier meelepelen.
krijg ik ook ooit een leuke vent?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik oordeel liever in IRL, maar kijkend naar je fobo;s zie je er gewoon goed uit. Je krijgt heus wel een keer een leuke vent..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
tja, wat je daar nou mee moet....
Stomme mannen. Zo kun je juist prima je handen op haar borsten leggen!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
Oh totally
Mannen vinden het alleen lang niet altijd leuk.
Ben meer dan eens uitgemaakt voor ongezellig mens, omdat ik met mn rug tegen hem aan wilde liggen
Ik heb een slecht geheugen, maar kennelijk ben ik nu echt seniel gewordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Sinds de crash februari 2000
Jaquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
krijg ik ook ooit een leuke vent?
Ik hoop het...quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik oordeel liever in IRL, maar kijkend naar je fobo;s zie je er gewoon goed uit. Je krijgt heus wel een keer een leuke vent..
Ik hoop het voor je. Want ja ik vond je toen we wat meer contact hadden best wel leuk. NIet verliefd dat niet, maar had wel een zwak voor je..quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is wel zo.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh totally
Mannen vinden het alleen lang niet altijd leuk.
Ben meer dan eens uitgemaakt voor ongezellig mens, omdat ik met mn rug tegen hem aan wilde liggen
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hihih met die crash verdwenen heel veel useraccounts, dus moest ik opnieuw beginnen..dus die puntjes zijn er al heeeeuuuul lang!!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb een slecht geheugen, maar kennelijk ben ik nu echt seniel geworden
als je toch aan het voorspellen bent...quote:
Rolstoel..... naja..... een vriendin van mij zit daar ook weleens in.... en hoezo op deze leeftijd?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:06 schreef welkominspace het volgende:
nou,vorig jaar geloof ik(of 2008) zat ik in een rolstoel tijdens de winter.
Dat was pas irritant ,dan loop zit je echt voor lul hoor op deze leeftijd
quote:
Omdat ie nu voor een vriend aardig doet en daarvoor iemand anders in huis neemt, waar ik soort van ruzie mee hebquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom niet opbellen?
Een vest is ook altijd lekker......
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan heb je nog meer aan een schoenveter ofzo
Jou ken ik niet irlquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je toch aan het voorspellen bent...
krijg ik ooit een leuke vent?
of zit ik dan met zo'n debiel opgescheept ofzo?
Ja hé ik begin me zo ongeveer alleen te voelen hiero.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Het is ook fijn om met de armen om elkaar heen tegen elkaar aan te liggen en dan elkaar in de ogen te staren.
Jij komt toch net bij een leuke vent weg?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
Krijg ik ook ooit een leuke vent?Nu we toch bezig zijn.
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb momenteel niet echt de behoefte aan een vriendin, sta er eventueel wel open voor. Maar dat komt hopelijk nog wel.quote:
Ik hoop dat er weer zo'n actie komt waarbij je je naam kunt veranderen. Ben de mijne zat, maar zou niet weten wat ik wel wil. Misschien doe ik er ook wel puntjes achterquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Hihih met die crash verdwenen heel veel useraccounts, dus moest ik opnieuw beginnen..dus die puntjes zijn er al heeeeuuuul lang!!
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Het is ook fijn om met de armen om elkaar heen tegen elkaar aan te liggen en dan elkaar in de ogen te staren.
Ik heb het ook niet hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja hé ik begin me zo ongeveer alleen te voelen hiero.
Jij wil overal in prikken?quote:
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als je toch aan het voorspellen bent...
krijg ik ooit een leuke vent?
of zit ik dan met zo'n debiel opgescheept ofzo?
begin 20quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rolstoel..... naja..... een vriendin van mij zit daar ook weleens in.... en hoezo op deze leeftijd?
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
Krijg ik ook ooit een leuke vent?Nu we toch bezig zijn.
Ik vind het welquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.
Ik word nerveus van adem in mijn gezichten van het aanstaren enzo, dan ben ik altijd bang dat ik er gek uitzie
![]()
Volgens mij als je Danny PM't dan doet 'ie 't wel als je een leuk bedrag doneert. Ik vind MissAir wel wat voor je.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef MissMSX het volgende:
Ik hoop dat er weer zo'n actie komt waarbij je je naam kunt veranderen. Ben de mijne zat, maar zou niet weten wat ik wel wil. Misschien doe ik er ook wel puntjes achter
MissMSX...
Ja,dat staat meteen een stuk mysterieuserquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weer zo'n actie komt waarbij je je naam kunt veranderen. Ben de mijne zat, maar zou niet weten wat ik wel wil. Misschien doe ik er ook wel puntjes achter
MissMSX...
Vast welquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik heb momenteel niet echt de behoefte aan een vriendin, sta er eventueel wel open voor. Maar dat komt hopelijk nog wel.
hmm, lekkere waarzegster ben jijquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jou ken ik niet irl
Maar ik hoop het wel voor je
Ik krijg gevoelsmatig zuurstoftekort, omdat ik dan zijn uitgeademde CO2 aan het inademen benquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer niet zo goed tegen.
Ik word nerveus van adem in mijn gezichten van het aanstaren enzo, dan ben ik altijd bang dat ik er gek uitzie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |