Mag ik dezelfde bestelling?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ONDER de kerstboom en IN mijn bed
bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals iemand van 20 jaar ouder bedoel je?
quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
*hé dat zijn aparte kerstballen*
Burn!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals iemand van 20 jaar ouder bedoel je?
Even eerlijk zijn. Ik wil je best beter leren kennen, maar om nu meteen te spreken dat ik iets met je wil vind ik te ver gaan. Daar ben ik denk ik zelf te afstandelijk en onzeker voor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit nu een hele brutale actie van jou, of vergis ik me?
Weinig. Zeker gezien die 100.000 klonen die je al hebt, dan kan er ook nog wel één bij.quote:
Met een vrouw ben jij degene die alle kutklusjes moet doen.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geef het maar aan iemand anders.
Wat moet ik met een vent?
Nou, die doe ik dan graag.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Met een vrouw ben jij degene die alle kutklusjes moet doen.....
Jij hebt Wat Vindt Nederland gekeken!quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Met een vrouw ben jij degene die alle kutklusjes moet doen.....
Ik heb geen klonen meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig. Zeker gezien die 100.000 klonen die je al hebt, dan kan er ook nog wel één bij.
zucht ik sleur m onder de kerstboom vandaan, mijn bed in, zo duidelijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt een kerstboom op je bed staan?
Bos laat zijn oerbos sprekenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dit nu een hele brutale actie van jou, of vergis ik me?
Soms vind ik het zo lief hoe oprecht en eerlijk je reageertquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even eerlijk zijn. Ik wil je best beter leren kennen, maar om nu meteen te spreken dat ik iets met je wil vind ik te ver gaan. Daar ben ik denk ik zelf te afstandelijk en onzeker voor.
Oh ja. Jij wilde helemaal geen vrouwquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en neukertje is wat anders dan met iemand een relatie beginnen natuurlijk
Kindervrouwenlokkerquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Ik heb nog chocola in huis
Zal ik het zelf opeten of gebruiken om vrouwen mijn huis in te lokken?
maar een neukertje kan ook heel fijn zijn als je single bentquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
en neukertje is wat anders dan met iemand een relatie beginnen natuurlijk
naakt onder de kerstboom op het marktplein gaan liggen?quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:22 schreef -Engel- het volgende:
lalalalala....... ik moet nog een datedare bedenken......
dat werkt niet bij mij...... tenzij het choco-fondue isquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
nopequote:Op zaterdag 20 november 2010 23:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij hebt Wat Vindt Nederland gekeken!
En je weet maar nooit wat eruit voorkomtquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
maar een neukertje kan ook heel fijn zijn als je single bent![]()
Ik zou het half smelten en op de spiegel uitsmeren in een hartje. Dan het zelf oplikken als egoboost.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef Gasol het volgende:
Er kwam zowel genoegen nemen met iemand die niet perfect is, om maar niet alleen te zijn, als het doen van klusjes als man ter sprake.quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nope
ik weet gewoon waarom ik geen genoegen neem met een vrouw![]()
Ik heb een choco-fondue setje dus dat kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat werkt niet bij mij...... tenzij het choco-fondue is
Die heb ik hier nog niet gezien...... en zo'n dare moet het niet worden ....quote:Op zaterdag 20 november 2010 23:23 schreef ArTiC het volgende:
naakt onder de kerstboom op het marktplein gaan liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |