Nee hoor, daarom zoek ik nu wel elke dag even MP door. Staan ze gewoon ineens in huis.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:36 schreef snoopy het volgende:
5 minuten sneeuw? Zijn jullie vorige winter vergeten?
Want? Je dochter loopt? Bijna?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:41 schreef lily het volgende:
Snoop, je hebt gelijk....niks geen 5 minuten sneeuw
wij moeten aan de snowboots
maat 38, 30 en 19 aub
nope. not really!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Want? Je dochter loopt? Bijna?![]()
Zeg ga jij even met P. onder een hoedje zitten.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan.
Ik hoorde een paar dagen terug juist dat er een strenge winter verwacht werd???quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Maar de vorige winter was niet voor niets uitzonderlijk, hè? Als we de klimatologen mogen geloven gaan we snowboots steeds minder nodig hebben. Je kunt je natuurlijk ook bij de kleine (controversiële) groep van sceptici scharen die veeleer van mening is dat er een nieuwe ijstijd op komst is. In dat geval moesten we maar flink snowboots inslaan.
haha, dat kanquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat Ivan, als hij deze winter nog goed gaat lopen, een jongetje is dat liever gladde zolen heeft waar hij flink mee kan glijden.
lol!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
Het gaat erom dat ze het zeiden. Ze zeiden het. Er wordt een strenge winter verwacht. Daar gaat het om, en daarom heb ik sowboots.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe kunnen ze nu al weten dat het een strenge winter gaat worden? Het lukt de mensen van het weer meestal niet eens om verder dan een dag of 3 vooruit te kijken.
nou, ik niet, maar na een aantal webshops bezocht te hebben weet ik het niet meerquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
Ik nietquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Het is volgens mij een snowbootcomplot. Oké, biecht maar op: wie heeft er hier aandelen?
Ik geloof er niets van, anders woonden jullie nu in een villa.quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb alleen aandelen H&M en Hemaen Rennies
![]()
He, wat lastig!quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Haha dat heb ik straks met kindjes Oeksik denk dat er toch nog redelijk wat ongedragen blijft door nummer 2 vanwege verkeerde seizoen
![]()
Maat 21. Misschien in januari past hij ze wel met dikke sokken inderdaad. Laat ik het hopen.quote:Welke maat heeft Ko nu? Kun je die 23 niet met 2 paar sokken aandoen? 1 paar normale en 1 paar van die dikke gebreide?
Ik weet wel dat als zoiets als snowboots precies pas zit dat je dan van die wintertenen krijgt. Van die nare verkleumde tenen, net als in schaatsen zeg maar. Liever een tikje ruimte voorin, voor lekker warme voeten.
Ja ergens doe ik iets verkeerd hè?quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, anders woonden jullie nu in een villa.
Ik heb trouwens tijden geleden die dikke sokken van de H&M gekocht en daar heb ik geen spijt van. Voor Ivan heb ik nog steeds geen goed winterschoeisel en op deze manier blijven zijn voeten tenminste warm.
zeker weten!quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:54 schreef snoopy het volgende:
Lily, je mag de jongensversie hebben tegen verzendkosten maar een foto maak ik morgen als je geinteresseerd bent.
28 voor jouw damequote:Op zaterdag 20 november 2010 22:44 schreef YPPY het volgende:
Snoopy, die maat 28, het je die nog? Zo ja, dan heb ik interesse. De broek met het poppetje is nog steeds een daverend succes.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op zondag 21 november 2010 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hier nog snowboots staan van vorig jaar van Bep, maat 21/22 voor wie ze gebruiken kan
Ben voor Bep toe aan een maatje groter.
De kat krijgt z`n dikke vacht al dus ik geloof wel in die strenge winter voor dit jaar </Klazien>
Ik heb nog steeds een maat minder van onder dan van bovenquote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een maatverschil van onder en bovenkleding hebben volgens mij bijna alle kinderen. Kyllian had qua broeken ook altijd een maat kleiner dan bovenkleding en dat is nu eigenlijk nogsteeds zo.
Dyon heeft dat ook. Bovenkleding maat 80 en broeken maat 74. Alhoewel hij nu wel naar maat 80 broeken gaat, maar qua bovenkleding over een maand misschien ook al wel 86. Dat is eigenlijk de reden waarom ik dus niet zo vaak meer setjes koop
Isa is altijd gelijk onder & boven qua maat.quote:Op zondag 21 november 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Een maatverschil van onder en bovenkleding hebben volgens mij bijna alle kinderen. Kyllian had qua broeken ook altijd een maat kleiner dan bovenkleding en dat is nu eigenlijk nogsteeds zo.
Dyon heeft dat ook. Bovenkleding maat 80 en broeken maat 74. Alhoewel hij nu wel naar maat 80 broeken gaat, maar qua bovenkleding over een maand misschien ook al wel 86. Dat is eigenlijk de reden waarom ik dus niet zo vaak meer setjes koop
Súperleuk!!quote:Op maandag 22 november 2010 19:26 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk jurkje Keshet!!
Poppejans zijn ze wel leuk voor jongens die snowboots?
De nieuwe schoenen van Finn:
[ afbeelding ]
De nieuwe jas hadden we ook nog niet geshowd geloof ik:
[ afbeelding ]
Morgen even naar de Primark, kijken of ze daar nog iets leuks, nieuws hebben
Hadden ze er nog veel op voorraad?? Dan ga ik ze woensdag ook halenquote:Op maandag 22 november 2010 16:32 schreef Poppejans het volgende:
Erg leuk Keshet![]()
Ik heb de Snowboots van Schoenenreus gekocht hoor, mt 21
hahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:29 schreef Orea het volgende:
Oooh Lena
Ik heb Apies voor Leia gekocht, XS en nog verzuipt ze erinen dan staat er heel enthousiast: 0 tot 3 maanden op! Leia kan ze nog wel aan tot ver na een half jaar
maar ze zitten wel goed vast, dus lekkere warme pootjes heeft ze in elk geval!
Ik twijfelde ook over snowboots met harde zool. Echter zie ik niets wat tegen sneeuw kan zonder harde zool en eigenlijk denk ik wel dat Dyon ergens deze winter gaat lopen. Hij loopt al aan 1 hand en dan lijken me die snowboots in de sneeuw toch wel handig. Ze zijn trouwens wel vrij flexibel, meeste snowboots zijn veel harder. Daar heb ik dan wel weer op geletquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:20 schreef Marlinde het volgende:
Snowboots zijn toch alleen nodig als kindjes kunnen lopen toch of is het wel handig om ze te hebben voor als we even kennis gaan maken met het sneeuw?
Hier is vanavond de SLEE mét rugleuning binnen gekomen en ik ben er zo blij mee, kan niet wachten tot we hem echt kunnen uitproberen![]()
Ja H&M idd! Ik vond de meisjesversie leuker, maar kan me alleen niet meer herinneren hoe die er precies uit zag?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hey is dat de jongensvariant van de h&m? die vind ik ook tof hoor!
Misschien moet ik gewoon aan groen wennen, het stond mij namelijk nooitquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Meimel. Groen is de allerallerallermooiste kleur die er is
.
aaaaah superleuk, hebben onze jongetjes dezelfde laarsjesquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef Meimeltje het volgende:
Thnx to de tip van Poppejans zijn we ook geslaagd voor snowboots
We zijn nu dus sneeuwklaar!
[ afbeelding ]
Mijn kind nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet!!!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ze zijn allemaal bijna jarig, die kinders van ons.
Dank voor de soksloffentip! Ik moet de blije doos nog halen, dus dan kijk ik er meteen even naar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bij de prenatal hadden ze snowboots staan. Roze en grijze van maat 21 t/m 25, 13 euro.
Ook hadden ze slofsokken in de aanbieding.
Hmmzz ik heb hm eigenlijk niet eens gepastquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik 80... vond ze ook groot; en Evie is wel lang en niet zo breed.
en volgend jaar verkoop ik deze gewoon weer
(bijkomende voordeel was, dat 86 er niet meer was; ik heb getwijfeld en getwijfeld vrijdag, en daardoor niet gekocht, en gister was alleen mt 80 er nog, dus hoefte ik niet meer twijfelen haha.)
en mt 80 gister dus ook thuis gepast en lijkt me prima, kan ze nog wel een paar maanden mee vooruit denk ik.
Oh maar ik ga ze sowieso gebruiken voor in de buggy bij echt koud weer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie kinderen hun snowboots deze winter nog gaan gebruiken. Ivan is nu bezig met zijn eerste stapjes, maar ik vind het nog steeds te voorbarig om snowboots te kopen. (Hoe zat het ook alweer? Ze mogen schoenen aan als ze al 1 maand goed kunnen lopen, toch?)
Ik zie de snowboots ook niet als schoenen waar hij lang op gaat lopen. Voor mij puur omdat zn voetjes dan als het goed is droog blijven.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie kinderen hun snowboots deze winter nog gaan gebruiken. Ivan is nu bezig met zijn eerste stapjes, maar ik vind het nog steeds te voorbarig om snowboots te kopen. (Hoe zat het ook alweer? Ze mogen schoenen aan als ze al 1 maand goed kunnen lopen, toch?)
eenschquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:07 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik zie de snowboots ook niet als schoenen waar hij lang op gaat lopen. Voor mij puur omdat zn voetjes dan als het goed is droog blijven.
Voetenzak voor in de kinderwagen bedoel je? Ja die hebben we wel hoor en daar zal hij ook wel regelmatig in zittenquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Maar hebben jullie dan geen voetenzak of zo? Ik zie het niet zo voor me dat Ivan deze winter al echt in de sneeuw speelt, maar dat komt misschien door mijn beperkte verbeeldingsvermogen, haha.
Mijn dochter heeft vorig jaar echt in de sneeuw gespeeldquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef lily het volgende:
echt in de sneeuw spelen gebeurde hier pas met kleuterleeftijd
Zo'n stoere Jak-Rap star.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Oké dan, Babypaws. Daar ga ik even naar kijken.
De prijs vergeet je na het gebruik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Zie ik nu goed dat die Babypaws bijna 30 euro kosten?
Ivan heeft nu andere slofjes, oeke, met vliegtuigjes erop. Die zagen er zo leuk uit, ze waren goedkoop, maar ze zitten echt voor geen meter. Zelfs de Hema-slofjes waren fijner.
Ja dat klopt wel, in de winter had ik gewoon alleen sokjes in de voetenzak.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:26 schreef lily het volgende:
Hier ook babypaws wrapz, de rest trekt ze ook uit.
Die aapie laarsjes lijken me ook wel wat (de babypaws zijn niet echt warm voor buiten in de winter)
Wat is jouw vent toch panisch met dat hele gay-gebeuren zeg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dan ga ik toch maar voor de Aapies, ookal vindt Ivans vader ze gay.
Oeh, goed punt! Stom dat ik daar zelf niet bij stilsta terwijl ik nu juist zeker weet dat zulke dingen nog een keer gebruikt kunnen gaan worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef octopussy het volgende:
Ik koop ook wel neutrale kleuren met dit soort duurdere dingen, zodat een volgend kindje (een jongetje Ivan aub) het ook aan kan.
Jaaa ook Ivan aan de A@piesquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dan ga ik toch maar voor de Aapies, ookal vindt Ivans vader ze gay.
Cowboy.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Poppejans het volgende:
Jaaa ook Ivan aan de A@pies![]()
![]()
en ik zie echt niet wat er gay aan is![]()
welke kleur ga je nemen??
Er zit bovenin elastiek (wat mooi weggewerkt is dus dat zie je niet als ze ze aanhebben) daardoor glijden ze niet uit denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat graapig dat die blijkbaar zo goed blijven zitten. Zo zien ze er eigenlijk niet uit.
Hier ook...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind ze ook leuk en stoer. Maar het geld is op.
Kyllian was het kikkertje (aan zo'n stokje voor in de aarde) water aan het geven, want kikkertje had dorstquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Die tweede foto, Meimeltje!![]()
Ik vind ze trouwens ook gewoon leuk en stoer. Oké, L dus.
aaah, zo leuk dat ze zo met elkaar spelen zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kyllian was het kikkertje (aan zo'n stokje voor in de aarde) water aan het geven, want kikkertje had dorstDyon vindt alles wat zn broer doet interessant en alles in de tuin is natuurlijk ook erg interessant
Oh jammerquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook...
Vraag ze voor zn verjaardag![]()
![]()
stomme is dat ik 2x25 euro aan bonnen heb die ik daar dus niet inleveren kan helaas...
Leah's voeten zijn ook 10,5. Ik zou voor M gaan..(ik vind die bruine met franjes leuk)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef octopussy het volgende:
mm, Hannah's voetjes zijn 10,5 cm nu. Ik zou dus volgens de site een S moeten hebben. Maar ik twijfel een beetje of dat niet heel snel te klein is.
Niet vergeten dat het in slofjes niet zo heel erg is als ze op een bepaald moment precies-pas zitten. Schoenen zijn natuurlijk veel harder en stugger maar slofjes kunnen op dat punt toch net iets langer mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Hmz, ik twijfel over de maat. Ik ben net even Ivans kamer binnengeslopen om zijn slofjes te pakken. De slofjes die hij nu heeft en die nog veel te groot zijn hebben een zoolmaat van 14 cm. Ik ben dus geneigd om M te kopen (13 cm), want als de sloffen te groot zitten dan loopt dat zo rottig voor hem.
Hier zitten ze dus ook nog aan de ruime kant, maar hij loopt er wel prima op!quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb toch maar L besteld. Als ze echt te groot zitten koop ik er wel nog een M bij.
quote:
oh ja, ik vind ze leuk!quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:16 schreef octopussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wilde eigenlijk de zwarte, maar die waren uitverkocht in maat m. En die met franjes heb ik niet genomen omdat ik ze voor een eventueel jongetje ook wil kunnen gebruiken.
Snoopy, heb je die snowboots mt 29/30 nog?quote:Op zondag 21 november 2010 17:05 schreef snoopy het volgende:
En dan hier de snowbootsfoto's. Ze zijn natuurlijk wel gebruikt dus ik wel verder niks voor hebben dan verzendkosten. Of af te halen in 020.
@Lily: er staat maat 29/30 op de onderkant.
[ afbeelding ]
meisjes maat 25
[ afbeelding ]
meisjes maat 28
[ afbeelding ]
Ja eens, qua elastiek en kwaliteit vind ik de maillots van H&M het prettigst, die blijven vormvast ofzoiets en het elastiek lubbert niet. Met die van de Hema hebben we ook vrij snel slijtgaatjes enzo. En die van de wibra zijn leuk voor anderhalf kind maar daarna zijn ze wel op.quote:Op woensdag 24 november 2010 11:43 schreef wickie het volgende:
Ik vind de H&M maillots het fijnst, elastiek blijft na 100x wassen en droger goed, geen gaten (wat ik regelmatig met Hema heb). Mijn lieftallige schoonmoeder (die de neiging heeft altijd kleren te kopen voor Mette, wat niet altijd even leuk is) had maillots van de wibra meegenomen, die zijn heel erg leuk vond ik. Alleen het elastiek blijft niet altijd helemaal ok. Maar ik vind de kleurtjes en de dessins heel leuk.
jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Snoopy, heb je die snowboots mt 29/30 nog?
Oeke had wel zo'n verschrikkelijk mooie. Ze heeft de site ooit genoemd (of het merk) Als ik toch ooit nog een reden heb om een klein dekentje te kopen, dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat we een nieuw wiegdekentje nodig hebben (oeke, joehoe!). Tips, anyone? Het zou fijn zijn als het ook nog net in een ledikant past.
ik moet boodschaps maar t regent hier en nu is t droog en ligt Amélie op bedquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef wickie het volgende:
Buh ik moet de stad in voor een skipak voor Mette maar heb geen zin...
Ikke welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef Meimeltje het volgende:
Huup heb je de zomer in je bol
Die witte zijn wel erg schetig!!
Dat je de maat durft te gokken
jaa, graag!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
jaMaar ik weet niet of Lily ze nou nog wil? Zo niet dan mag jij ze!
Daar zitten leuke tussen zegquote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ging het hier nou over slofjes? Even spammen dan, hoor. Op de rommelmarkt stond een vrouw die met de hand supermooie leren slofjes maakt voor 20,- Euro. Je kan ze dus zelf samen laten stellen. Zagen er echt mooi uit. Ze heeft geen website, wel Hyves met foto's: wgb72.hyves.nl.
Ik ga toch weer terug naar de leren slofjes, denk ik. Heb nu een paar keer andere geprobeerd, maar die gingen vaak maar half aan en waren na een week al vertrapt.
Jup, ik heb ook al zoveel moois gezien, maar ik ben nogal van de zuinig. Dus een dekentje van de Hema, van 25 voor 20 eurie, vond ik prima. Ze hebben er nu ook een in het wit.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar zitten leuke tussen zegik vind die ene met 2 vlindertjes heel schattig <3
Juud wat een supermooi dekentje maar men wat een prijs
Oeh, een nieuwe..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef octopussy het volgende:
heb vandaag even bij de Wibra gekeken (een gloednieuwe winkel) maar ze hadden alleen maar effen maillotsBij de prenatal hadden ze een paar leuke in de aanbieding
diezelfde als Hannah en Evie hebben? en welke maat heb je voor Mette gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef wickie het volgende:
Nou... Heb de hele stad gehad, maar we hebben een sneeuwpak. Die van de Hennes, was ik daar maar gelijk heen gegaan..
Oh, die zijn ook leuk! k Heb eens rondgesnuffeld, maar zijn er ergens leren slofjes te koop onder de ¤20, behalve die van de hema? Oh, en weet je ovf ze ze ook gevoerd maakt? Ben op zoek, maar kan niet vinden wat en bij mijn smaak, en bij mijn portemonnee past.. Oh wacht, hoe lang doen ze gemiddeld met slofjes?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ging het hier nou over slofjes? Even spammen dan, hoor. Op de rommelmarkt stond een vrouw die met de hand supermooie leren slofjes maakt voor 20,- Euro. Je kan ze dus zelf samen laten stellen. Zagen er echt mooi uit. Ze heeft geen website, wel Hyves met foto's: wgb72.hyves.nl.
Ik ga toch weer terug naar de leren slofjes, denk ik. Heb nu een paar keer andere geprobeerd, maar die gingen vaak maar half aan en waren na een week al vertrapt.
Die van mij welquote:Op woensdag 24 november 2010 22:05 schreef mrien het volgende:
Even een vraagje, sommige van jullie hadden als 1e pakje een pakje met de naam erop. Was dat via goodmoodkids?
Dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 24 november 2010 22:33 schreef Meimeltje het volgende:
LeiaStaat echt superschattig dat pakje!
Ik vond het best lastig om de kleur uit te kiezen, want niet alle kleuren stonden bijv bij de oudste.
Bruin vind ik bijv meer een kleur voor donkerharige kids denk ik. Leia staat het prachtig! Ik verwachte weer een blondie met een lichte huid te krijgen....
Ow ik dacht donkere haartjes te zienquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef Orea het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ideemijn man en ik zijn allebei donkerblond met groen-bruine ogen en had ook een donker kindje verwacht.... En Leia is echt MEGA blond
maar toch staat het haar wel
Leuk BJ! Leia's kamer ook.. 2 muren bruin, 2 wit, meubels wit en verder bruine en oranje accessoires![]()
Ja die! Dat was enigste leuke die ik ben tegen gekomenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
diezelfde als Hannah en Evie hebben? en welke maat heb je voor Mette gekocht?
Dat is Ocean.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:54 schreef mrien het volgende:
Die kleur blauw is mooi zeg Tessie! Welke kleur is dat?
Ja inderdaad, zit nu wat te proberen en zie dus al dat of het broekje, of het shirtje niet in de gewenste kleur is. Schiet lekker op..quote:Op woensdag 24 november 2010 23:14 schreef tessie het volgende:
[..]
Dat is Ocean.
Beetje jammer dat bij GMK altijd bijna alles uitverkocht is trouwens
De mijne niet, is een gewone print, dus niet zo'n zacht printje.quote:Op donderdag 25 november 2010 09:20 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn flock printjes toch?
Ik vraag me af hoe glitter eruit ziet.
die heb k nog steeds niet ontvangenquote:Op donderdag 25 november 2010 09:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ik baal van GMK ze hebben nooit wat ik wil.. ik vind de simplycolors kwaliteit van drukken ook wel goed
Ik heb wel een lief shirtje met ......mama
'Gekregen' bij mijn abonnement van de mama
Ja die is leuk hè? Mijn oog werd er gelijk naartoe getrokkenquote:Op donderdag 25 november 2010 11:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Zweden heeft gewoon leuke kleding, voor kinderen, volwassenen en zelfs honden![]()
Typisch ik volg ook alleen Zweedse mode blogs.
Deze is de aller aller allerevur.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |