Oeh, goed punt! Stom dat ik daar zelf niet bij stilsta terwijl ik nu juist zeker weet dat zulke dingen nog een keer gebruikt kunnen gaan worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:27 schreef octopussy het volgende:
Ik koop ook wel neutrale kleuren met dit soort duurdere dingen, zodat een volgend kindje (een jongetje Ivan aub) het ook aan kan.
Jaaa ook Ivan aan de A@piesquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dan ga ik toch maar voor de Aapies, ookal vindt Ivans vader ze gay.
Cowboy.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:31 schreef Poppejans het volgende:
Jaaa ook Ivan aan de A@pies![]()
![]()
en ik zie echt niet wat er gay aan is![]()
welke kleur ga je nemen??
Er zit bovenin elastiek (wat mooi weggewerkt is dus dat zie je niet als ze ze aanhebben) daardoor glijden ze niet uit denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:42 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat graapig dat die blijkbaar zo goed blijven zitten. Zo zien ze er eigenlijk niet uit.
Hier ook...quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vind ze ook leuk en stoer. Maar het geld is op.
Kyllian was het kikkertje (aan zo'n stokje voor in de aarde) water aan het geven, want kikkertje had dorstquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Die tweede foto, Meimeltje!![]()
Ik vind ze trouwens ook gewoon leuk en stoer. Oké, L dus.
aaah, zo leuk dat ze zo met elkaar spelen zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kyllian was het kikkertje (aan zo'n stokje voor in de aarde) water aan het geven, want kikkertje had dorstDyon vindt alles wat zn broer doet interessant en alles in de tuin is natuurlijk ook erg interessant
Oh jammerquote:Op dinsdag 23 november 2010 21:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier ook...
Vraag ze voor zn verjaardag![]()
![]()
stomme is dat ik 2x25 euro aan bonnen heb die ik daar dus niet inleveren kan helaas...
Leah's voeten zijn ook 10,5. Ik zou voor M gaan..(ik vind die bruine met franjes leuk)quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef octopussy het volgende:
mm, Hannah's voetjes zijn 10,5 cm nu. Ik zou dus volgens de site een S moeten hebben. Maar ik twijfel een beetje of dat niet heel snel te klein is.
Niet vergeten dat het in slofjes niet zo heel erg is als ze op een bepaald moment precies-pas zitten. Schoenen zijn natuurlijk veel harder en stugger maar slofjes kunnen op dat punt toch net iets langer mee.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:48 schreef Claudia_x het volgende:
Hmz, ik twijfel over de maat. Ik ben net even Ivans kamer binnengeslopen om zijn slofjes te pakken. De slofjes die hij nu heeft en die nog veel te groot zijn hebben een zoolmaat van 14 cm. Ik ben dus geneigd om M te kopen (13 cm), want als de sloffen te groot zitten dan loopt dat zo rottig voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |