jaquote:Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Snoopy, heb je die snowboots mt 29/30 nog?
Oeke had wel zo'n verschrikkelijk mooie. Ze heeft de site ooit genoemd (of het merk) Als ik toch ooit nog een reden heb om een klein dekentje te kopen, dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat we een nieuw wiegdekentje nodig hebben (oeke, joehoe!). Tips, anyone? Het zou fijn zijn als het ook nog net in een ledikant past.
ik moet boodschaps maar t regent hier en nu is t droog en ligt Amélie op bedquote:Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef wickie het volgende:
Buh ik moet de stad in voor een skipak voor Mette maar heb geen zin...
Ikke welquote:Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef Meimeltje het volgende:
Huup heb je de zomer in je bol
Die witte zijn wel erg schetig!!
Dat je de maat durft te gokken
jaa, graag!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
jaMaar ik weet niet of Lily ze nou nog wil? Zo niet dan mag jij ze!
Daar zitten leuke tussen zegquote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ging het hier nou over slofjes? Even spammen dan, hoor. Op de rommelmarkt stond een vrouw die met de hand supermooie leren slofjes maakt voor 20,- Euro. Je kan ze dus zelf samen laten stellen. Zagen er echt mooi uit. Ze heeft geen website, wel Hyves met foto's: wgb72.hyves.nl.
Ik ga toch weer terug naar de leren slofjes, denk ik. Heb nu een paar keer andere geprobeerd, maar die gingen vaak maar half aan en waren na een week al vertrapt.
Jup, ik heb ook al zoveel moois gezien, maar ik ben nogal van de zuinig. Dus een dekentje van de Hema, van 25 voor 20 eurie, vond ik prima. Ze hebben er nu ook een in het wit.quote:Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Daar zitten leuke tussen zegik vind die ene met 2 vlindertjes heel schattig <3
Juud wat een supermooi dekentje maar men wat een prijs
Oeh, een nieuwe..quote:Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef octopussy het volgende:
heb vandaag even bij de Wibra gekeken (een gloednieuwe winkel) maar ze hadden alleen maar effen maillotsBij de prenatal hadden ze een paar leuke in de aanbieding
diezelfde als Hannah en Evie hebben? en welke maat heb je voor Mette gekocht?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef wickie het volgende:
Nou... Heb de hele stad gehad, maar we hebben een sneeuwpak. Die van de Hennes, was ik daar maar gelijk heen gegaan..
Oh, die zijn ook leuk! k Heb eens rondgesnuffeld, maar zijn er ergens leren slofjes te koop onder de ¤20, behalve die van de hema? Oh, en weet je ovf ze ze ook gevoerd maakt? Ben op zoek, maar kan niet vinden wat en bij mijn smaak, en bij mijn portemonnee past.. Oh wacht, hoe lang doen ze gemiddeld met slofjes?quote:Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ging het hier nou over slofjes? Even spammen dan, hoor. Op de rommelmarkt stond een vrouw die met de hand supermooie leren slofjes maakt voor 20,- Euro. Je kan ze dus zelf samen laten stellen. Zagen er echt mooi uit. Ze heeft geen website, wel Hyves met foto's: wgb72.hyves.nl.
Ik ga toch weer terug naar de leren slofjes, denk ik. Heb nu een paar keer andere geprobeerd, maar die gingen vaak maar half aan en waren na een week al vertrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |