abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89089123
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:16 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Snoopy, heb je die snowboots mt 29/30 nog?
ja :) Maar ik weet niet of Lily ze nou nog wil? Zo niet dan mag jij ze!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_89089230
aldi maar eens in de gaten houden gaat.

verder nog opzoek naar een fijn skipak voor warme kleding
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_89091111
Ik heb besloten dat we een nieuw wiegdekentje nodig hebben (oeke, joehoe! ;) ). Tips, anyone? Het zou fijn zijn als het ook nog net in een ledikant past.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89091255
Ik heb bij de V en D vorig jaar een Koeka achtige deken gekocht, alleen dan dus veeeeel goedkoper :)
Echt super zacht en lekker warm
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_89091271
Buh ik moet de stad in voor een skipak voor Mette maar heb geen zin...
pi_89091977
Oh, dat is een goede tip! Ik heb hier nog een V&D-bon liggen.
pi_89092221
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb besloten dat we een nieuw wiegdekentje nodig hebben (oeke, joehoe! ;) ). Tips, anyone? Het zou fijn zijn als het ook nog net in een ledikant past.
Oeke had wel zo'n verschrikkelijk mooie. Ze heeft de site ooit genoemd (of het merk) Als ik toch ooit nog een reden heb om een klein dekentje te kopen, dan weet ik het wel. :Y
pi_89093001
Ja, dat was in het kinderkamerinspiratietopic. Eigenlijk past mijn vraag daar ook beter.

Ik vind het lastig, want met een deken van een fatsoenlijk formaat kun je een tijdje doen maar dat is zo proppen in de wieg. (We hebben een mozesmandje.)
pi_89093318
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:04 schreef wickie het volgende:
Buh ik moet de stad in voor een skipak voor Mette maar heb geen zin...
ik moet boodschaps maar t regent hier en nu is t droog en ligt Amélie op bed :') :D

Even jompeldejompel! *O*
de crocs zijn binnen en ze liep op het ene paar zo weg :D nog wel te groot maar dat leek haar niet te deren, zag er zo schetig uit. Wat zijn ze klein zeg :o

En deze zijn besteld! :D ik vind ze zo leuk O+

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89093666
Huup heb je de zomer in je bol :D

Die witte zijn wel erg schetig!!

Dat je de maat durft te gokken ;)
pi_89093750
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:04 schreef Meimeltje het volgende:
Huup heb je de zomer in je bol :D

Die witte zijn wel erg schetig!!

Dat je de maat durft te gokken ;)
Ikke wel :7 winter heeft wel weer lang genoeg geduurd :+

:P nee grapje uiteraard. Nu is al het zomerspul in de aanbieding dus sja, t is een gok maar goed. Ik durf de gok te nemen omdat we nog een meisje krijgen in ander seizoen dus als Amélie het niet past uiteindelijk is de kans wel aanwezig dat de volgende het wél past. Dat scheelt vind ik haha.

Die crocjes kan ze op zich ook in het voorjaar tot aan het najaar aan natuurlijk dus daar is de tijds-gok wat ruimer, dat gaat wel passen denk ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89093780
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:10 schreef snoopy het volgende:

[..]

ja :) Maar ik weet niet of Lily ze nou nog wil? Zo niet dan mag jij ze!
jaa, graag!
maar zou je de zool eerst willen opmeten?
  woensdag 24 november 2010 @ 14:10:10 #238
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89093858
@ Claudia

http://www.kleindesignhoorn.nl/beddengoed/wiegdekens.html

Google op gebreide wiegdekens of gehaakt wiegdekens, dan kom ik al veel sites tegen.

Ik heb voor in ons mozes mandje, de deken van de Hema, met die gekleurde strepen, die kan daarna ook in de kinderwagen.
pi_89099306
Nou... Heb de hele stad gehad, maar we hebben een sneeuwpak. Die van de Hennes, was ik daar maar gelijk heen gegaan..
pi_89099335
Ging het hier nou over slofjes? Even spammen dan, hoor. Op de rommelmarkt stond een vrouw die met de hand supermooie leren slofjes maakt voor 20,- Euro. Je kan ze dus zelf samen laten stellen. Zagen er echt mooi uit. Ze heeft geen website, wel Hyves met foto's: wgb72.hyves.nl.

Ik ga toch weer terug naar de leren slofjes, denk ik. Heb nu een paar keer andere geprobeerd, maar die gingen vaak maar half aan en waren na een week al vertrapt.
  woensdag 24 november 2010 @ 16:35:21 #241
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_89099659
Wat een geweldige foto van Lis! O+

De sandaaltjes die je besteld hebt zien er echt leuk uit Huup!

Ssserpente, denk je dat die mevroi ze ook op maat zou kunnen maken? De ene slof een stuk kleiner dan de andere zeg maar? Ik ga haar eens opzoeken op Hyves!
A grand adventure has begun.
pi_89099742
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ging het hier nou over slofjes? Even spammen dan, hoor. Op de rommelmarkt stond een vrouw die met de hand supermooie leren slofjes maakt voor 20,- Euro. Je kan ze dus zelf samen laten stellen. Zagen er echt mooi uit. Ze heeft geen website, wel Hyves met foto's: wgb72.hyves.nl.

Ik ga toch weer terug naar de leren slofjes, denk ik. Heb nu een paar keer andere geprobeerd, maar die gingen vaak maar half aan en waren na een week al vertrapt.
Daar zitten leuke tussen zeg :Y ik vind die ene met 2 vlindertjes heel schattig <3

Juud wat een supermooi dekentje maar men wat een prijs :o
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 24 november 2010 @ 17:00:44 #243
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_89100803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Daar zitten leuke tussen zeg :Y ik vind die ene met 2 vlindertjes heel schattig <3

Juud wat een supermooi dekentje maar men wat een prijs :o
Jup, ik heb ook al zoveel moois gezien, maar ik ben nogal van de zuinig. Dus een dekentje van de Hema, van 25 voor 20 eurie, vond ik prima. Ze hebben er nu ook een in het wit.
Deze...
  woensdag 24 november 2010 @ 19:23:53 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_89106448
Dank voor jullie antwoorden!
Ik ga eens gluren waar ze Ier in de burg een wibra hebben. :)
En inspiratie opdoenin het fototopic. Ik vind het toch makkelijker om gewoon een broek met romper te doen, maar het wellicht leuker om vaker een rokje met maillot / legging te doen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_89106822
dankjulliewel voor de lieve Lisposts!
Ik vind het zelf ook zo'n leuke foto O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_89108749
heb vandaag even bij de Wibra gekeken (een gloednieuwe winkel) maar ze hadden alleen maar effen maillots -O- Bij de prenatal hadden ze een paar leuke in de aanbieding :Y
pi_89110093
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 20:12 schreef octopussy het volgende:
heb vandaag even bij de Wibra gekeken (een gloednieuwe winkel) maar ze hadden alleen maar effen maillots -O- Bij de prenatal hadden ze een paar leuke in de aanbieding :Y
Oeh, een nieuwe.. :9 In Buiten? Groot?

Overigens hebben ze hier in Haven echt een mega bak met verschillende motiefjes maillots.. Strepen, bloemen, stippen! :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door Orea op 24-11-2010 20:44:09 ]
pi_89110328
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:27 schreef wickie het volgende:
Nou... Heb de hele stad gehad, maar we hebben een sneeuwpak. Die van de Hennes, was ik daar maar gelijk heen gegaan..
diezelfde als Hannah en Evie hebben? en welke maat heb je voor Mette gekocht?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89112243
Jemig, Juud, wat een gave dekentjes! En inderdaad, wat duur. ;(

Ik heb de dekentjes van de Hema ook gezien, maar ze zijn net niet wat ik zoek.
pi_89114223
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:28 schreef Ssserpente het volgende:

Oh, die zijn ook leuk! k Heb eens rondgesnuffeld, maar zijn er ergens leren slofjes te koop onder de ¤20, behalve die van de hema? Oh, en weet je ovf ze ze ook gevoerd maakt? Ben op zoek, maar kan niet vinden wat en bij mijn smaak, en bij mijn portemonnee past.. Oh wacht, hoe lang doen ze gemiddeld met slofjes? :+ Isabel is nu 6 maanden.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')